Nowości produktowe: W zeszłym tygodniu Fox zaskoczył nas ogromną ilością nowości na rok produktowy 2021 w obszarze zorientowanym na downhill. Dziś Amerykanie wprowadzają nas do kolejnych innowacji. Nowo wprowadzony Fox Transfer, wkładka tłumiąca Grip2 dla Fox 34 i poprawiony Float DPX2 są teraz na porządku dziennym. Już przyjrzeliśmy się i pokazujemy tutaj co znajduje się w asortymencie Fox na rok modelowy 2021.
Wszystko na pierwszy rzut oka: Fox Transfer, 34 Grip2 i Float DPX2
Czy to zupełnie nowy Fox 38, odnowione modele Fox 36 i 40 lub Modele Fox DHX2/Float X2 z licznymi aktualizacjami – specjaliści od zawieszenia z USA dostarczyli ostatnio całą górę innowacji dla wszystkich miłośników grawitacji. Teraz wszyscy kolarze turystyczni i szlakowi mogą się doczekać, ponieważ Fox również gruntownie poprawia się w tym segmencie. Fox Transfer został zmieniony od podstaw i powinien teraz być jeszcze bardziej przyjazny dla klienta niż jego poprzednik. Fox kontynuował również udoskonalanie podwozia dla rowerów all-mountain i trail - Float DPX2 jest w blokach startowych z kilkoma aktualizacjami i nowym Fox 34 Grip2. Wszystkie te produkty będą dostępne w odpowiednich wersjach na rok modelowy 2021 mniej więcej od połowy/końca miesiąca tego.
- Nowa dźwignia 1X
- Zmniejszona wysokość stosu
- Nowy, opatentowany zacisk siodełka
- Zmniejszona długość całkowita
- Więcej życzliwości obsługi
- Kontrola: Wewnętrzny, ściągacz kabla
- blokujące: Hydrauliczny
- Waga: o 558g
- Warianty: Skok 100mm, 125mm, 150mm i 175mm
- Cena: Przelew 339-429 €, dźwignia 69 € 1X
Przelew Lisa 2021
Fox Transfer został całkowicie przeprojektowany na rok modelowy 2021. Smuklejszy, lżejszy i o krótszej długości całkowitej Fox przedstawia nam swój najnowszy model wspornika Transfer Vario. Według producenta waga nowego Transfera to około 558g, czyli około 25g mniej niż jego poprzednik. Nowością jest także nowa dźwignia 1X i opatentowany zacisk siodełka. Nowa dźwignia sterująca 1X jest kompatybilna z Matchmakerem i Shimano I-SPEC EV - jej koszt to 69 euro. Dobra wiadomość dla użytkowników, ponieważ dźwignia obsługowa zachowuje swoją cenę, ale ogólnie wydaje się bardziej premium niż jej poprzednik i jest aż o 33,5% lżejsza przy 34 g. Oczywiście Fox Transfer na rok modelowy 2021 jest również kompatybilny z istniejącymi dźwigniami. W punktach krytyki był użytkownik Foxa również zadziałało, ponieważ dzięki nowemu, opatentowanemu zaciskowi siodła, wysokość stosu Fox Transfer została drastycznie zmniejszona - idealny dla jeźdźców z nieco krótszymi nogami.
Fox Transfer jest dostępny w wersji fabrycznej z powłoką Kashima za 429 euro oraz w wersji Performance w kolorze anodowanym na czarno za 339 euro – jedyne, co zmieniło się w cenie, to tańsza wersja zmienione, które teraz tylko 2kosztuje 0 € więcej. Podobnie jak w poprzednim roku, Transfer jest dostępny ze skokiem 100, 125, 150 i 175 mm oraz w średnicach 30,9 mm i 31,6 mm. Na przykład w wariancie ze skokiem 175 mm długość całkowita została zmniejszona o 30,6 mm, a przy 100 mm jest to o 48,4 mm mniej dla nowych modeli - wszystko inne, co jest związane z wymiarami wspornika kroplomierza zmieniony ma, możesz zobaczyć zwięzłe podsumowanie poniżej. Możesz znaleźć wszystkie dalsze informacje tego.
Fox 34 i Float DPX2: odnowione podwozie terenowe na rok 2021
Jak krótko wspomniano na początku, duet zawieszenia do użytku na szlaku wokół Fox 34 i DPX2 również otrzymał aktualizację. Fox 34 to jedno: nowa opcja tłumienia Grip2, w tym technologia VVC (Variable Valve Control), znana z Fox 36 and Co. Poprzednie modele są nadal dostępne, ale wraz z wersją Grip2 dodano kolejny. Podwozie 34 Grip2 pozostaje takie samo. Dobrze znana i równie popularna sprężyna powietrzna Float Evol działa w komorze powietrznej Fox 34 Grip2. Z wyjątkiem skoku zawieszenia, który jest ograniczony do 120-140 mm, wszystko inne pozostaje takie samo jak w poprzednich modelach, na przykład wybór między 29 cali a 650b. Wał widelca jest nadal zwężany i, tak jak poprzednio, dostępne są modele z doładowaniem 15x110 mm i osią przelotową 15x100 mm. Opcjonalnie można dokupić oś skręcaną Kabolt. W zależności od wariantu nowy Fox 34 Grip2 kosztuje od 989 do 1299 euro i waży od 1770 g. Dostępne są fabryczne, Performance Elite, Performance, a także specjalne modele e-rowerów. Przejdź do różnych wersji tego.
Niemal idealnym odpowiednikiem Fox 34 Grip2 jest amortyzator powietrzny Float DPX2017, który istnieje od 2 roku i podobno zapewnia to, co najlepsze z obu światów - możliwości zjazdowe bliskie Float X2 i lekkość serii DPS. Na rok produktowy 2 Float DPX2021 otrzymał kilka innowacji w środku, które powinny jeszcze bardziej zwiększyć wydajność na szlakach. Jednak system podwójnego tłoka i komora amortyzatora Evol pozostają. Podobnie jak w przypadku poprzedniego modelu, dostępna jest opcja zdalna dla platformy z 3 trybami, a kompresję przy niskiej prędkości można regulować za pomocą 10 kliknięć. Float DPX2 jest dostępny w rozmiarach metrycznych, imperialnych i czopowych i kosztuje od 739 do 769 euro, w zależności od modelu. Możesz dowiedzieć się wszystkiego innego tego.
Dobre podwozie musi być dobrze wyregulowane!
Na Velomotion znajdziesz serię artykułów, które dokładniej omawiają konfigurację, czyszczenie i inne tematy związane z zawieszeniem Fox. To się nazywa Podwozie Foxa w piątek aw każdym z tych artykułów jest wideo zu nasz kanał YouTube połączony, gdzie Chris z Fox mówi ci wszystko, co musisz wiedzieć obszerny wyjaśnione.
Schreibe einen Kommentar