Raffle M1-Sporttechnik AM.750.Smag.P: Długi skok zawieszenia, mocne silniki i lekkie ramy z włókna węglowego to typowe cechy rowerów M1-Sporttechnik. Wylosowany przez Velomotion model all-mountain również ma te cechy – szlachetny e-MTB, któremu możesz przyjrzeć się bliżej.
Fascynacja E-MTB – to właśnie reprezentuje marka Monachium Okolica inna niż wszystkie. Gama modeli M1-Sporttechnik opiera się na dwóch, a właściwie trzech filarach: silnikach o wysokim momencie obrotowym, lekkich ramach z włókna węglowego oraz – poza nielicznymi modelami – komforcie i bezpieczeństwie jazdy dzięki pełnemu zawieszeniu. M1-Sporttechnik AM.750.Smag.P reprezentuje wszystkie trzy.
Mocno zmotoryzowany, lekki i dobrze wyposażony
Komu potrzebny taki rower? Z jednej strony oczywiście ci, którzy są ambitnymi entuzjastami jazdy w terenie, chcą pokonywać strome odcinki z optymalną przyczepnością i mocnym ciągiem, a przy zjazdach cenią czułe zawieszenie z dużym skokiem zawieszenia – i oczywiście mocny, niezawodny układ hamulcowy . Z drugiej strony wszystkich, którzy chcą cieszyć się radością z jazdy i komfortem podczas swoich dwukołowych podróży. Obejmuje to również wysoki moment obrotowy, który zapewnia maksymalny i trwały napęd podczas ruszania na światłach lub na wzniesieniach, a także pochłanianie wstrząsów i wibracji na kiepskim asfalcie, bruku lub drogach nieutwardzonych.
M1-Sporttechnik AM.750.Smag.P w pełni spełnia te wymagania. Jego nazwa mówi wiele o charakterystyce tego e-roweru: „AM” oznacza AllMountain, czyli kategorię skoku zawieszenia: Podwozie uzyskuje 160 mm skoku dzięki elementom zawieszenia „Fox Float Performance”, co oznacza, że rower jest zdecydowanie zorientowany na zjazd.
Długi skok zawieszenia i czuły silnik
W odwrotnym kierunku istotny staje się skrót „Smag”, ponieważ oznacza Brose S Mag. Dzięki magnezowej obudowie ten napęd jest wyjątkowo kompaktowy i lekki - w porównaniu z wersją aluminiową materiał zaoszczędził 500 gramów. Przede wszystkim silnik Brose wytwarza moment obrotowy na poziomie 90 Nm, co czyni go jedną z najmocniejszych jednostek na rynku. Istnieje również system czujników, który reaguje w zależności od momentu obrotowego i prędkości, dlatego ma działać szczególnie delikatnie i bezpośrednio. Szczególnie na trudnych podjazdach E-MTB musi oferować dobrze dopasowane wsparcie, a zbyt duży ciąg w niewłaściwym momencie może spowodować, że „utkniesz”.
Wysokiej jakości technologia rowerowa na lekkiej ramie z włókna węglowego
Oczywiście 750 oznacza pojemność akumulatora wynoszącą 750 watogodzin, co sprawdza się podczas długich wycieczek w wymagającym terenie. A jeśli chcesz używać M1 w sportowy sposób na co dzień, wystarczy, że będziesz go podłączał bardzo rzadko. Szczególnie przydatne jest tam przednie światło B&M, które świeci superjasno na poziomie 100 luksów i znacznie rozszerza zakres użytkowania E-MTB. W każdym razie M1 błyszczy wysokiej jakości technologią rowerową: Shimano XT z szeroką dwunastobiegową kasetą (10-51 zębów) jest przygotowany na każdy teren; Dzięki MT7 Magura zapewnia mocny, łatwy w sterowaniu hamulec czterotłokowy. Istnieją również koła systemowe firmy DT Swiss, które są pokryte imponującymi oponami 2.6 o szerokości 27,5 cala.
Cała technologia łącznie waży prawie 24 kilogramy, łącznie z pedałami, dzięki czemu rower z włókna węglowego jest stosunkowo lekki, co stanowi duży plus pod względem prowadzenia i przyjemności z jazdy. Niewiele lepiej jest w kategorii E-AllMountain, a cena 7.750 euro też jest w pełni akceptowalna, biorąc pod uwagę ofertę. Przy odrobinie szczęścia rower jest również dostępny za darmo: we współpracy z M1-Sporttechnik firma Velomotion rozdaje kopię potężnej wyścigówki z włókna węglowego. Jeśli chcesz mieć szansę na wygranie tego topowego roweru, wystarczy, że odpowiesz na nasze pytanie dotyczące ceny – trzymamy kciuki!
Wygraj teraz swojego nowego M1-Sporttechnik AM.750.Smag.P
Twój adres e-mail będzie zapisany tylko do zakończenia losowania, a następnie usunięty - chyba że zapiszesz się do newslettera. Ale nawet w tym przypadku żadne dane osobowe nie są przechowywane. Adresy pocztowe lub inne dane nie będą przekazywane osobom trzecim (z wyjątkiem M1-Sporttechnik).
Zgoda na otrzymywanie newslettera może zostać w każdej chwili odwołana. Twój adres może być wykorzystywany wyłącznie przez firmę M1-Sporttechnik do wysyłania biuletynów i informacji o swoich produktach i nie będzie przekazywany osobom trzecim. Udział w loterii nie jest uzależniony od wyrażenia zgody na otrzymywanie newslettera. Otrzymasz wiadomość e-mail w celu zweryfikowania adresu e-mail.
Zwycięzca zostanie przez nas powiadomiony e-mailem i musi odpowiedzieć w ciągu dziesięciu dni, czy nagroda zostanie przyjęta. W przeciwnym razie wylosowany zostanie alternatywny zwycięzca. Uczestnikiem może być każdy, kto ukończył 18 lat. Członkowie zespołu redakcyjnego i ich bliscy są wykluczeni z udziału. Ze względów technicznych dostawa może być realizowana wyłącznie na adres na terenie Niemiec lub Austrii. W przypadku konieczności wywozu z UE zwycięzca musi sam zadeklarować produkt.
Jeśli masz jakieś pytania, po prostu wyślij nam e-mail redaktion@velomotion.de
Termin udziału: 1 listopada 2023 r
M1.EN.400.SX Light eMTB w teście: Bolid Baller z silnikiem Bosch SX
Test / E-MTB: W M1.EN.400.SX po raz pierwszy szczegółowo przyglądamy się nowemu eMTB z silnikiem Bosch SX. Nowy rower jest bezkompromisowo zaprojektowany jako enduro, ma duży skok zawieszenia i solidne wyposażenie. Wypróbowaliśmy na trasach wokół jeziora Reschen, jak to działa w praktyce [...]
Marco Marcocci mówią
najlepsze rowery
Idi mówią
Świetny rower