Eurobike 2023/nowości produktowe: DProducent e-performance Mivice, ze swoim innowacyjnym i precyzyjnym czujnikiem momentu obrotowego, można już znaleźć w wielu pedelekach. Dzięki lekkim silnikom piasty tylnej, takim jak modele M070 i M080, można było również zrobić ważny krok w segmencie wydajności, a tym samym spróbować zaoferować odpowiednie rozwiązania dla lekkich rowerów elektrycznych, które stają się coraz bardziej popularne. Dzięki silnikowi piasty M080 producent zdobył nawet nagrodę Design & Innovation Award na początku roku. Złożyliśmy małą wizytę Mivice na Eurobike 2023 i zapytaliśmy, co producent ma w zanadrzu na nowe e-rowery.
Silnik Mivice M200 i M100
Pierwszą atrakcją jest nowy silnik tylnej piasty Mivice M200, który przy 45 Nm oferuje najwyższy moment obrotowy w tym segmencie napędów Mivice. Podobnie jak dobrze znane systemy specjalisty od silników piast, ten napęd jest również wyjątkowo cichy z poziomem poniżej 55 dB i powinien przekonać w praktyce dzięki precyzyjnym czujnikom oraz przyjemnie mocnemu i naturalnemu wrażeniu z jazdy. Silnik Mivice M200 jest skierowany w szczególności do motocykli z segmentu podróży i modeli sportowych, które poradzą sobie z przyzwoitym zwiększeniem mocy.
Z 40 Nm, ale tylko 1,75 kilograma, pokazano nam również silnik M100. Powinno to być stosowane w lekkich rowerach, takich jak rowery miejskie lub szutrowe, w których chcesz zwrócić szczególną uwagę na stosunek mocy do masy kompaktowego całego systemu.
Wspaniałą cechą szczególną tych dwóch silników jest to, że nie mają bezpośrednio widocznego kabla silnika. Nowe złącze wtykowe zapewnia tutaj właściwe rozwiązanie. Dzięki nowo zaprojektowanemu łącznikowi, który jest montowany na haku, ułatwia to kierowcy korzystanie z niego, na przykład podczas zdejmowania koła w przypadku przebicia opony, a także sprawia, że rower wygląda znacznie lepiej. czystszy i bardziej sportowy. Ponadto możliwe jest teraz również stosowanie najnowszych grup osprzętu z 12-rzędowymi kasetami.
Jednak lekki napęd nie ma sensu, jeśli nie można również polegać na odpowiedniej baterii. Oczywiście Mivice miał właściwą odpowiedź na to pytanie od nas dzięki smukłej baterii B360s. Akumulator o pojemności 360 Wh będzie dostępny w wersji kompaktowej i „smukłej”, którą można konfigurować w zależności od obszaru zastosowania i konstrukcji ramy. Nie musisz więc iść na żadne kompromisy, jeśli chodzi o rezerwy energii i wymagania optyczne. W przypadku większych wyzwań i motocykli Mivice oferuje również mocny akumulator B540 o pojemności 540 Wh.
W miarę rozszerzania portfolio i obszarów zastosowań w obszarze silników, czujnik momentu obrotowego firmy Mivice również został nieco zmieniony. Oprócz wciąż dostępnego czujnika z kwadratową osią, czujnik S200i z ISIS Drive Standard oferuje możliwość zastosowania wyższej jakości komponentów przy wyborze korby. Jednak technicznie czujniki są nadal identyczne i powinny nadal imponować czułą kontrolą.
Schreibe einen Kommentar