MV Agusta AMO XT6: Rower miejski zachwyca sportowym charakterem, dużą użytecznością i wysokiej jakości technologią.
Początków wielu marek pojazdów trudno już dostrzec. Na przykład MV Agusta jest znana wśród fanów motocykli z bezkompromisowo sportowych, niezwykle mocnych maszyn. Firma zaczynała w zupełnie innym miejscu: jej korzenie sięgają początków masowej mobilności po drugiej wojnie światowej, kiedy istniał popyt na tanie, lekkie motocykle. Fakt, że charakterystyczne logo firmy znajduje się teraz również na e-rowerach, nie jest chwytem marketingowym, ale raczej powrotem do formy mobilności, która pod pewnymi względami przewyższa samochód. A żaden model MV Agusta nie reprezentuje połączenia użyteczności i przyjemności z jazdy w połączeniu z bardzo zaawansowaną technologią, tak jak AMO XT6.
Kompaktowa rama z umiarkowanie sportową geometrią siedzenia zawiera wypróbowany i przetestowany tylny silnik „Mahle X35+” ze zintegrowanym akumulatorem 250 Wh, który pcha szybko z momentem obrotowym 40 Nm i nie stawia oporu powyżej 25 km/h. Nic dziwnego, że napęd jest szczególnie popularny w sektorze sportowym; wielu producentów wyposaża w nie elektryczne rowery wyścigowe i elektryczne rowery szutrowe.
Niezwykle solidna sześciobiegowa skrzynia biegów
Jednostka jest połączona z przekładnią, która również ma swoje korzenie w konstrukcji pojazdów: przekładnią suportu Pinion, pokazaną tutaj w wersji sześciobiegowej. Bezobsługowy, niezwykle wytrzymały system oferuje przełożenie prawie 300%, przy czym duże skoki przełożeń są niwelowane przez moc tylnego silnika.
Lekkie poniżej 20 kilogramów
Całkowita waga AMO XT6 jest również sportowa i wynosi zaledwie 20 kilogramów, co rower zawdzięcza między innymi karbonowemu widelcowi. Z systemem oświetlenia Supernova, szerokimi oponami Pirelli i hamulcami tarczowymi SRAM komponenty są na najwyższym poziomie; przedni kosz jest nie tylko bardzo praktyczny, ale także wprawia w dobry nastrój swoim typowo miejskim wyglądem.
Zakończenie MV Agusta AMO
Podsumowując, z AMO, MV Agusta przedstawia bardzo wyjątkowy e-rower, który nawiązuje do początków swojego producenta ze sportową codzienną mobilnością i za 4.600 euro nie jest aż tak drogi, biorąc pod uwagę oferowaną technologię.
Martyna Sufel mówią
Tylny silnik Mahle
Weinreicha mówią
Tylny silnik Mahle
wolfgang8 mówią
Silnik tylny Mahle - po prostu cudowny!!!!
Mikołaj Dichtl mówią
Tylny silnik Mahle
Fryderyka Huberta mówią
Tylny silnik Mahle
Fryderyka Huberta mówią
Super wygrana nowy MV agusta AMO XT 6 z tylnym silnikiem Mahle
Jenny Krauze mówią
Tylny silnik Mahle
Regina Hertz mówią
Tylny silnik Mahle
Carola mówią
Tylny silnik Mahle
Gerhard mówią
Świetnie!
Tylny silnik Mahle
Ulli Fuerstenau mówią
Tylny silnik Mahle
Silvi mówią
Tylny silnik Mahle
Wernera Hicherta mówią
Tylny silnik Mahle
Fryderyka Huberta mówią
Tylny silnik Mahle
Gerharda Krausa mówią
Gerhard
Tylny silnik Mahle
Ralf Scharsig mówią
Tylny silnik Mahle
Marian Pauli mówią
Tylny silnik Mahle
Marcin Kroeger mówią
Tylny silnik Mahle
Hansa G. mówią
Tylny silnik Mahle
Matthias mówią
Tylny silnik Mahle - do wygrania ta szlachetna część,
byłoby nie tylko fajne dla mnie, ale po prostu g...!