Test Dynamics Magic Tour MK II: Niedrogi rower trekkingowy jest solidny iw pełni wyposażony. Świetnie sprawdza się jako rower do codziennych podróży na krótkich dystansach, ale nawet jeśli poruszanie się na dwóch kołach stanie się pasją, wciąż ma rezerwy.
Spójrzmy prawdzie w oczy: Nie każdy, kto jeździ na rowerze, marzy o Tour de France czy przeprawie przez Alpy MTB. Wielu po prostu chce przebrnąć przez codzienność szybciej niż na piechotę, pokonywać tylko krótsze odległości i nie chce być zależnym od wspomagania silnika elektrycznego. Więc ci ludzie nie potrzebują roweru wyścigowego ani roweru górskiego, nie potrzebują też pedeleka. Potrzebujesz roweru trekkingowego, takiego jak Dynamics Magic Tour MK II.
Wszechstronny, zwany rowerem trekkingowym
W ciągu ostatnich 30 lat wszechstronny klasyk stał się rowerem dla wszystkich tych, którzy nie chcą poświęcać się jednemu celowi między codziennym życiem a turystyką. Przerzutki z trzema zębatkami z przodu, zapożyczone ze sportu MTB, zawsze były charakterystyczne dla tego gatunku – wraz z ośmioma zębatkami z tyłu daje to w sumie 24 biegi w Dynamics Magic Tour MK II, od długich przełożeń wysoki bieg do redukcji, dzięki któremu możesz w pełni pedałować po stromych wzniesieniach zrelaksowanym ruchem pedałowania.
Przerzutka i widelec amortyzowany
Przerzutki oznaczają hamulce szczękowe i są klasycznie mechaniczne w ramach własnej marki Zweirad Stadler. Tak zwane V-brake są proste w konstrukcji, ale bardzo skutecznie zwalniają; wszelkie zużycie klocków hamulcowych można łatwo sprawdzić, a klocki można łatwo wymienić. Jasne, hamulce tarczowe są bardziej zaawansowane, ale także bardziej złożone i droższe, co czyni je nie na miejscu w rowerze takim jak Dynamics Magic Tour MK II. Wreszcie, jedną z zalet tego roweru trekkingowego jest jego niska cena 799 euro. Oczywiście nie musisz rezygnować z Stadlera: Amortyzowany widelec jest również częścią roweru trekkingowego - w Dynamics jest dość krótki ze skokiem 40 mm, ale napięcie wstępne można regulować. Reflektor LED jest przyzwoicie jasny, a dynamo w piaście jest oczywiście również na pokładzie.
Osprzęt o nowoczesnych standardach
Podczas gdy niektóre rowery w tym przedziale cenowym są nadal wyposażone w klasyczny mostek typu Quill, Dynamics wystarcza do nowoczesnego mostka kierownicy Ahead, który można regulować pod kątem, a tym samym umożliwia regulację wysokości kierownicy. Sztyca jest również najnowocześniejsza dzięki łatwo dostępnemu dwuśrubowemu zaciskowi, który umożliwia precyzyjną regulację kąta siodełka.
Cała ta technologia zamontowana jest na solidnej aluminiowej ramie, która jest dostępna w trzech wersjach: trapezowej jak przedstawiono, rombowej i falistej, czyli z centralną rurą ramy. Właściwie nie ma już rozróżnienia między rowerami męskimi i damskimi, ale zakres rozmiarów jest w każdym przypadku inny: rama diamentowa z poziomym „drążkiem” może być oferowana do 64 cm, rama trapezowa jest nadal dostępna do 60 cm cm. Ze względu na sztywność skrętną 55 cm to koniec modelu z przejściem. Wszystkie wersje posiadają przyspawany bagażnik, który zapewnia schludny wygląd i zmniejsza liczbę połączeń śrubowych. Opony ze ścianami bocznymi „Tanwall” z odblaskowym pierścieniem również pasują do tej pewnej elegancji.
Co więc można zrobić z rowerem takim jak Magic Tour MK II? Dużo, a może nawet więcej, niż rowerzyści są w stanie sobie wyobrazić w życiu codziennym. Dzięki oponom o szerokości 44 mm Dynamics nie ogranicza się w żaden sposób do gładkiego asfaltu, dzięki czemu można nim szybko poruszać się również po naturalnych ścieżkach; wytrzymały bagażnik pozwala na dużą ładowność, dzięki czemu rower doskonale nadaje się do turystyki. Tak więc rower może być używany do prawie wszystkiego, z wyjątkiem naprawdę sportowego stylu jazdy - prawdziwy wszechstronny, który potrafi więcej, niż obiecuje. Każdy, kto na co dzień jeździł na krótszych dystansach, nadal będzie w stanie wiele zdziałać na tym rowerze, nawet gdy mobilność stanie się pasją.
Schreibe einen Kommentar