E-mobilność: dostawca silników Yamaha oferuje rowery elektryczne pod własną nazwą. Do wyboru są trzy modele w trzech kategoriach, które można kupić u specjalnie przeszkolonych dealerów motocykli Yamaha. Oto e-w pełni miejskie rowery i elektryczne rowery szutrowe od japońskiego dostawcy.
Yamaha twierdzi, że zaoferowała pierwszy masowo produkowany rower elektryczny w 1993 roku i rzeczywiście, motocykle z „Power Assisted System” przez wiele lat były absolutnie bezkonkurencyjne. Ale kiedy fala e-rowerów naprawdę ruszyła, przodek z Japonii przestał być problemem, a grupa technologiczna jest obecnie uważana co najwyżej za dostawcę systemów napędowych, takich jak te instalowane przez Gianta i Haibike. Ale to się teraz zmieni: po tym, jak Yamaha od kilku lat ma w swojej ofercie e-rowery na rynek krajowy, firma chce być również bardziej obecna za granicą i prezentuje trzy e-rowery w kategorii miejskiej, szutrowej i MTB pod swoją marką. imię własne.
Yamaha CrossCore RC: Mocny rower dla osób dojeżdżających do pracy
CrossCore RC jest wyposażony w silnik PW-ST, który jest dość mocny przy 70 Nm i powinien dobrze spisywać się podczas przyspieszania i na stromych odcinkach. Dwucalowe opony, typowo trekkingowy widelec amortyzowany 63 mm i dziewięciobiegowa przerzutka sprawiają, że rower jest wyposażony jak zwykle w swojej klasie; Możliwość doposażenia w błotniki i bagażniki. Chociaż CrossCore RC jest przeznaczony dla codziennych kierowców i osób dojeżdżających do pracy, nie ma systemu oświetlenia, co oznacza, że jest bardziej odpowiedni do użytku rekreacyjnego. Rama jest przyjemna z wewnętrznie poprowadzonymi kablami; oba koła są przymocowane za pomocą szybkozamykaczy.
Rower elektryczny szutrowy z komponentami GRX
Rower e-gravel Wabash bazuje na tej samej ramie co CrossCore, ale tutaj jest uzupełniony aluminiowym sztywnym widelcem. Silnik jest również taki sam, podobnie jak akumulator 500 Wh; z drugiej strony Wabash jest zbudowany z Shimano GRX 1×11 i typowymi dla gatunku hamulcami z grupy Gravel. Opuszczana i sprężynowa sztyca Limotec zapewnia komfort i bezpieczeństwo jazdy.
Yamaha Moro 07: Wysoki moment obrotowy w pełni z długim skokiem zawieszenia
E-Fully Moro 07 wykorzystuje nowy, szczególnie kompaktowy napęd PW-X3, który waży zaledwie 2,75 kilograma, ale zapewnia aż 85 Nm momentu obrotowego. Uderzające są podwójne górne i dolne rury, te ostatnie z częściowo zintegrowanym akumulatorem 500 Wh pomiędzy nimi – rama „podwójna bliźniacza” ma na celu zwiększenie sztywności. Moro, który jest dostępny w trzech rozmiarach ramy, jest dostosowany do skoku sprężyny 160/150 mm z ramy RockShox - Lyric Select z przodu, Super Deluxe Select+ z tyłu - na wymagający teren, gdzie obiecuje płynną jazdę i stabilność kierowania z kątem skrętu 66° i rozstawem osi około 1.200 mm. Z drugiej strony długi zasięg i bardzo krótki mostek przemawiają za zwinnością prowadzenia. 27,5-calowy rower z oponami o szerokości 2.6 cala można przerobić na bezdętkowe; Zmiana biegów odbywa się za pomocą Shimano XT 1×12. Magura wnosi czterotłokowy układ hamulcowy, a także zainstalowano sztycę regulowaną. To sprawia, że Moro 07 wygląda całkiem kompletnie, tylko bateria wydaje się nieco niewymiarowa do tego celu.
Yamaha z własnymi e-rowerami - sprzedawanymi przez dealerów motocykli
Yamaha wykorzystuje swoją sieć dealerów motocykli do sprzedaży: wybrane firmy są rozwijane w „Yamaha eBike Experience Centers” (YEEC), w których można obejrzeć e-rowery i przetestować je. Po konsultacji ze sprzedawcą zakupu można dokonać również online - z dostawą do domu lub odbiorem w YEEC. Ceny i dostępność nie zostały jeszcze ustalone.
Schreibe einen Kommentar