Eurobike 2022: Ciekawe i ciekawe pomysły
Rama roweru wykonana z plastiku pochodzącego z recyklingu? Jest tu! Nie mówimy tu o rowerze z najwyższej półki, ale o tanich rowerach dla każdego. Muzzicycles z Brazylii oferuje nawet dożywotnią gwarancję na ramy. Podoba nam się ten pomysł, ponieważ rower wykonany ze „śmieci” jest zdecydowanie lepszy dla środowiska niż niebezpieczne odpady, które powstają z wielu karbonowych ram pod koniec ich życia.
Oprócz plastikowej ramy od czasu do czasu można zobaczyć ramki wykonane z bambusa i drewna. Ponieważ bambus jest jedną z najszybciej rosnących roślin, aspekt ekologiczny jest tutaj szczególnie interesujący. Podoba nam się również wygląd.
Ale możesz też po prostu wcisnąć dwa arkusze metalu w odpowiedni kształt i połączyć je ze sobą. Zack, rama roweru skończona i to jedna z ciekawostek Eurobike 2022:
Nawet karton znalazł teraz drogę do konstrukcji ramowych. Kwestionujemy jednak właściwości jezdne tego roweru:
Kto by pomyślał kilka lat temu: Tylna część roweru zjazdowego Specialized Demo na przejściu! Abyś mógł jeździć naprawdę komfortowo, na górze znajduje się również sprężynowa sztyca!
Eurobike 2022: nadchodzą kolory i jaskrawe kolory
Dawno minęły nudne części, rowery i sprzęt, które są dostępne tylko w kolorze czarnym lub białym. W niektórych miejscach można by pomyśleć, że jest teraz nagroda za najjaskrawsze kolory i koncepcje. Przeważnie to lubimy.
Mówiąc o kaskach: zdejmowane osłony podbródka są modne! I rozsądna rzecz do zrobienia, jeśli chcesz po prostu posiadać kask.
To, czym właściwie są różne zestawy rur do ramy roweru, może również uchodzić za sztukę:
Ci, którzy lubią to naprawdę kolorowe, również otrzymają pieniądze:
Lub raczej eleganckie i monochromatyczne dla młodych i starych:
Jeśli chodzi o komponenty, każdy znajdzie coś dla siebie. Czy Ty też jesteś szybki jak błyskawica z tymi pedałami?
W każdym razie w Selle San Marco można usiąść elegancko i wygodnie:
Eurobike 2022: Piękne rowery, ciekawe projekty
Oprócz ciekawostek na Eurobike 2022 nie zabrakło również naprawdę przemyślanych koncepcji i pięknych rowerów do każdego zastosowania. Na przykład prosty, elegancki projekt Modmo - tutaj możesz przymocować różne rzeczy z tyłu iz przodu, takie jak bagażniki i uchwyty na butelki. To sprawia, że e-rower jest dość wszechstronny. Podoba nam się koncepcja!
Oprócz e-MTB (które wkrótce będziemy testować) MV Agusta produkuje również eleganckie rowery miejskie. Między innymi schludny kokpit i bardzo piękne frezowane elementy własnej firmy zapewniają szlachetne wykończenie.
Oprócz nietypowych kształtów ram można było znaleźć wiele pięknie zredukowanych e-rowerów. A niektórzy producenci używają również rury siodełka jako komory baterii - jeśli w ogóle taka istnieje!
Rowerek biegowy dla dzieci z silnikiem i akumulatorem z sektora DIY? To żaden problem dla Husqvarny! eDrive 16 to naprawdę wyjątkowy rower dla dzieci. Oczywiście jest też odpowiedni pojazd dla mamy i taty - nowa rama MountainCross wygląda świetnie.
Na stoisku HoheAcht spotkaliśmy nową Amuzę, E-MTB, który jest prawdopodobnie wyjątkowy w tej chwili: hardtail ma 150 mm skoku sprężyny i homologację bike park, więc jest stworzony do strzelania, wykorzystuje silnik Shimano EP8 i zintegrowany na stałe akumulator 360 Wh. W topowej wersji waga powinna pozostać na poziomie zaledwie 15 kg, również dzięki karbonowej ramie - robi wrażenie! Opcjonalnie rower można nawet wyposażyć w duży przedłużacz zasięgu 360 Wh na jednodniowe wycieczki.
W obszarze rowerów niezmotoryzowanych, podobnie jak w poprzednich latach, największą uwagę przyciągały rowery szutrowe. Jedną z najważniejszych atrakcji musiał być nowy Kettler Scinto; pierwszy rower szutrowy tradycyjnej marki jest wyposażony w ekscytującą wizualnie i technicznie aluminiową ramę, która oferuje właścicielowi wszystkie możliwości. Od sportowego roweru szutrowego po wygodny rower miejski.
Dużo nowych napędów i silników
Oczywiście producenci silników i napędów wykorzystali również dużą scenę we Frankfurcie, aby zaprezentować swoje innowacje.
W Shimano był EP6 i nowa wersja EP8, EP801 do zobaczenia dwie nowe jednostki silnikowe. Słusznie więc Japończycy zaprezentowali także nowe panele sterowania i aktualizacje dla swojej aplikacji E-Tube Project.
Skupiono się na Boschu w systemie ABS w drugiej generacji, ale Szwabowie też kładli w inteligentnym systemie z trzema silnikami (Performance Line, Cargo Line i Performance Line Speed) i różnymi rozmiarami akumulatorów (Powertube 500 i 625, Powerpack 545 i 725). Fani minimalistycznych koncepcji obsługi mogą również spodziewać się kontrolera systemu i mini pilota.
Oprócz dwóch gigantów napędów było o wiele więcej do odkrycia. W tym nowe lekki system HPR50 firmy TQ czy mniejsi lub mniej popularni w tym kraju producenci jak Bafang czy Mivice, którzy również mają w swoim portfolio ciekawe silniki.
Zainteresował nas również pozornie nowy silnik Boscha, wciąż owinięty w folię Erlkönig, który odkryliśmy na stoisku Bulls. Z zewnątrz przypomina dobrze znanego Boscha CX, ale wkrótce powinniśmy spodziewać się następcy lub innego wariantu. Nawiasem mówiąc, został zainstalowany w nowym Sonic EVO AM Team, który jest przeznaczony do e-wyścigów z wysokiej klasy komponentami. W związku z tym nowy silnik powinien również iść w podobnym kierunku.
Schreibe einen Kommentar