Nowości produktowe: Producent komponentów Tektro znany jest z wysokiej jakości i specyficznych rozwiązań. Indywidualne rozwiązania są również zawsze dostępne dla rowerów elektrycznych. Po wprowadzeniu na rynek produktów TRP E-Bike Solutions, takich jak tarcza o grubości 2,3 mm, producent wprowadza teraz system Tektro ED 9. Jest to specjalny 9-biegowy tor dla rowerów elektrycznych, MTB i ATB.
Impuls powrócił w 2017 roku wraz z pierwszymi prośbami klientów o bardziej wytrzymałe układy hamulcowe do rowerów elektrycznych. Rozwiązaniem była standardowa tarcza hamulcowa 2,3 mm w układach hamulcowych TRP DHR Evo. W 2019 roku wprowadzono na rynek nowy segment obwodów TRP z dwoma tylnymi przerzutkami DH7 i TR12. Również w przypadku systemu Tektro ED 9 impuls pochodził od klientów, którzy szukali bardziej wytrzymałych i mniej zużywających się rozwiązań zmiany biegów, zwłaszcza dla podstawowych rowerów elektrycznych.
Podczas opracowywania nowego systemu Tektro ED 9 szczególną uwagę zwrócono na realizację wymagań klientów w zakresie zużycia i większej przepustowości obwodów – informuje producent. Ponieważ, zwłaszcza w przypadku podstawowych rowerów elektrycznych, czy to MTB, czy ATB, „tryb turbo” jest coraz częściej używany, a tym samym również przesuwany, przy czym, jak pokazują analizy producenta, używane są głównie najmniejsze 3 zębatki. Aby przeciwdziałać temu problemowi, nie tylko odpowiednio wzmocniono napęd, ale również 3 najmniejsze zębatki na kasecie można wymieniać osobno. Oznacza to, że nie trzeba wymieniać całej kasety, gdy zużyją się najmniejsze zębatki.
„Rowery elektryczne, które są używane na co dzień, są używane co najmniej tak intensywnie, jak motocykle zawodników Pucharu Świata.” — Louis Tsai, inżynier rozwoju TRP
Kolejną cechą szczególną jest przerzutka tylna ze sprzęgłem zapewniającym mocniejsze napięcie łańcucha. System przełączania został wdrożony w ścisłej współpracy i koordynacji z Conwayem i jego zespołem programistów. Pierwsze modele z nowymi przerzutkami i kasetą Tektro ED 9 będą dostępne w lutym 2022 roku. System Tektro składa się z 9-biegowej przerzutki tylnej E-Drive, powiązanej manetki i dopasowanej kasety z 11-46 zębami. Jest oferowany wyłącznie jako oryginalne wyposażenie dla producentów kół
Cechy systemu Tektro ED 9:
- Kaseta 11 – 46
- Niższe koszty serwisu: zębatki 11-13-16 można wymieniać oddzielnie
- Więcej frajdy pod górę: znacznie lżejsze przełożenia dzięki 46 zębatkom
- 9-biegowa przerzutka tylna ze sprzęgłem dla optymalnego naprężenia łańcucha
Schreibe einen Kommentar