Kilka tygodni temu Giant nie tylko zaprezentował pierwszy w historii firmy rower E-MTB z włókna węglowego z nowym Trance X E+ Advanced (na próbę), ale także dał odnoszącemu sukcesy model Trance kompleksowe ulepszenie techniczne z nowym napędem, większą baterią i innymi poprawkami. Ale nie każdy chce lub może sobie pozwolić na karbonowy E-MTB lub lubi nadal używać aluminium z innych powodów; Nic więc dziwnego, że nowy Giant Trance X E+ to aluminiowa wersja wszechstronnego roweru na szlaki.
Nowoczesna geometria z personalizacją typu flip-chip
Poza materiałem ramy, Giant Trance X E+ pod wieloma względami przypomina swojego karbonowego odpowiednika. Jest też 150 mm skoku z przodu, 140 mm z tyłu, 29-calowe koła i nowoczesna, sportowa geometria, którą można regulować nawet za pomocą flip chipa. W przypadku tego ostatniego kąt siedziska i kierownicy oraz wysokość suportu można regulować w dwóch ustawieniach. Oczywiście na pokładzie jest również wypróbowany i przetestowany tylny koniec Maestro Giant, który od wielu lat imponuje płynną reakcją.
POWOLNY | WYSOKI | M-NISKI | M-WYSOKI | L-NISKI | L-WYSOKI | XL NISKI | XL WYSOKIE | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Zasięg (mm) | 439 | 447 | 457 | 462 | 482 | 489 | 510 | 517 |
Stosy (mm) | 606 | 601 | 611 | 605 | 621 | 614 | 630 | 624 |
Długość rury górnej (w mm) | 577 | 575 | 607 | 605 | 637 | 635 | 667 | 665 |
główka ramy (w mm) | 95 | 95 | 100 | 100 | 110 | 110 | 120 | 120 |
rura podsiodłowa (w mm) | 400 | 400 | 425 | 425 | 450 | 450 | 475 | 475 |
tylne widełki (w mm) | 473 | 473 | 473 | 473 | 473 | 473 | 473 | 473 |
Rozstaw osi (w mm) | 1205 | 1206 | 1239 | 1237 | 1268 | 1269 | 1300 | 1301 |
Kąt skrętu (w °) | 65.7 | 66.5 | 65.8 | 66.5 | 65.8 | 66.5 | 65.8 | 66.5 |
Kąt siedziska (w °) | 77.2 | 78.0 | 76.0 | 76.7 | 76.0 | 76.7 | 76.0 | 76.7 |
Nowy silnik i duży akumulator 750 Wh
Oczywiście, aluminiowy model Trance E-MTB ma również ten sam ulepszony napęd, co wersja z włókna węglowego: Giant SyncDrive Pro2 opiera się na środkowym silniku Yamaha PW-X3 i łączy go z 750 Wh (Trance X E+ 1 i 2) lub akumulator 625 Wh (Trance X E+ 3). Silnik, który znacznie skurczył się pod względem wymiarów i wagi, powinien być niezawodnie zasilany energią nawet podczas dłuższych podróży, pomimo maksymalnego momentu obrotowego 85 Nm. Jeśli 750 Wh to wciąż dla Ciebie za mało, możesz zamontować kolejne 250 Wh z dodatkową baterią i tym samym uzyskać łącznie 1000 Wh!
Oprócz silnika i akumulatora, SyncDrive Pro2 jest również wyposażony w zupełnie nowe elementy sterujące. Tak zwana jednostka RideControl Go+ znajduje się w górnej rurze; Dioda LED informuje o wybranym poziomie wspomagania oraz poziomie naładowania akumulatora. Jest obsługiwany za pomocą jednostki RideControl Ergo 3 na kierownicy. Niewiele większe od zacisku uchwytu, zintegrowane są trzy przyciski, za pomocą których można uzyskać wygodny dostęp do wszystkich funkcji w sposób oszczędzający miejsce. Giant obywa się bez wyświetlacza – jeśli chcesz, możesz go doposażyć w postaci RideDash Plus lub skorzystać z bezpłatnej aplikacji na Androida i iOS.
modele i poziomy wyposażenia
Giant Trance X E+ jest wprowadzany na rynek w trzech modelach. Pod względem ceny zaczyna się od bardzo atrakcyjnych 4.899 euro, chociaż trzeba obejść się bez dużej baterii 750 Wh w odpowiednim modelu i zadowolić się 625 Wh. Dostępny jest również 12-biegowy system przerzutek Shimano, 4-tłokowe hamulce i podwozie RockShox. Z drugiej strony pozostałe dwa modele za 5.499 i 6.199 euro opierają się na elementach sprężynowych firmy Fox i są wyposażone w akumulator o większym zasięgu. Oczywiście są też komponenty wyższej jakości z serii SLX lub XT od Shimano do przerzutek i hamulców.
Giant Trance X E+ 1 Pro 29
Napęd: Gigantyczny SyncDrive Pro2
Akku: EnergyPak Smart XL 750 Wh
Widelec: Lis 36 Wydajność 150
Niemy: Wydajność Fox Float X
Okrążenie: Shimano XT 12-rzędowa
hamulce: Shimano XT M8120 203/203m
Cena: € 6.199
Giant Trance X E+ 2 Pro 29
Napęd: Gigantyczny SyncDrive Pro2
Akku: EnergyPak Smart XL 750 Wh
Widelec: Fox 36 Rytm
Niemy: Rytm Fox Float
Okrążenie: Shimano SLX/XT 12-rzędowa
hamulce: Shimano Deore M6120
Cena: € 5.499
Giant Trance X E+ 3 Pro 29
Napęd: Gigantyczny SyncDrive Pro2
Akku: Zintegrowany EnergyPak Smart 625 Wh
Widelec: RockShox 35 złoty 150mm
Niemy: RockShox Deluxe R
Okrążenie: Shimano Deore 12-rzędowa
hamulce: Shimano Deore MT420 203/203mm
Cena: € 4.899
Schreibe einen Kommentar