Nowości produktowe: Dzięki Magura CT specjalista od hamulców ze Szwabii przedstawia nowy hamulec tarczowy do użytku miejskiego, terenowego i lekkiego MTB. Łatwość konserwacji modelu powinna szczególnie spodobać się osobom dojeżdżającym do pracy i kierowcom rekreacyjnym. W połączeniu z komponentami „MAGURA E-Bike Optimized”, hamulec można również zoptymalizować do użytku w rowerze elektrycznym.
Najnowszy rzut Magury jest specjalnie zaprojektowany do jazdy po wszystkich drogach i łatwym terenie. Obszar zastosowania Magura CT rozciąga się od użytku miejskiego po trekking i umiarkowane kolarstwo górskie. W tym celu specjalista od hamulców łączy sprawdzone w praktyce komponenty z nowymi rozwiązaniami. Magura wykorzystuje dobrze znane 2- i 4-tłoczkowe zaciski hamulcowe z serii modeli MT do zacisków hamulcowych. Magura CT oferowana jest w trzech wariantach. W zależności od zastosowania, kupujący może wybrać pomiędzy CT5 z 4-tłoczkowymi zaciskami hamulcowymi, CT4 z 2-tłoczkowymi zaciskami hamulcowymi oraz CT4 FM z zaciskami hamulcowymi Flatmount.
Enkoder osiowy wykonany z Carbotecture, wzmocnionego, zaawansowanego technologicznie polimeru, który pomimo swojej niewielkiej wagi jest niezwykle odporny na uderzenia i rozdarcia, został całkowicie przeprojektowany. Pompy główne Carbotecture są od wielu lat montowane w pompach głównych serii MT i HS. Dodatkowo nowa Magura CT posiada powiększony zbiornik, co ma na celu ograniczenie potencjalnego występowania powietrza w obwodzie układu oraz zapewnienie wieloletniej bezawaryjnej pracy. Podobnie jak w przypadku wszystkich hamulców Magura, oprócz technologii „Easy Bleed Technology” jako czynnik hamujący stosowany jest przyjazny dla środowiska olej mineralny „Royal Blood”.
Aby poradzić sobie z większymi obciążeniami związanymi z jazdą na rowerze elektrycznym, Magura oferuje opcjonalny zestaw „zoptymalizowany dla rowerów elektrycznych”. Zestaw składający się z klocków hamulcowych SPORT oraz usztywnianych tarcz hamulcowych MDR-P lub MDR-C ma zapobiegać przedwczesnemu zużyciu, a także gwarantować trwale stałą skuteczność hamowania w rowerach ze wspomaganiem elektrycznym. W zależności od obszaru zastosowania hamulec może być wyposażony w 2- lub 3-palcową dźwignię hamulca, a dźwignię hamulca można zmieniać indywidualnie. Nowy produkt jest już dostępny w wybranych modelach rowerów, a sprzedaż modeli z rynku wtórnego planowana jest na początek 2022 roku. W zależności od modelu Magura CT będzie kosztować od 129,90 do 169,90 euro.
Hamulec tarczowy Magura CT: Film z premiery
Sieć: www.magura.com
Schreibe einen Kommentar