produkt nowys: Dzięki nowemu BMC Roadmachine X, szwajcarski producent pokazuje, że temat all-road odgrywa dla niego decydującą rolę, aby wypełnić lukę między sprawdzonym obszarem wyścigów rowerów szosowych a wciąż rozwijającym się obszarem szutrowym. Dzięki szeroko zakrojonemu dalszemu rozwojowi, chciałoby się dołączyć połącz jeszcze lepsze osiągi z dobrze znanymi funkcjami i imponującym komfortem Roadmachine X w najwyższej jakości ramie z włókna węglowego.
W 2016 roku BMC uruchomiło Era maszyny drogowej zbudować i wprowadzić nadrzędną kategorię dla wszystkich swoich motocykli wyścigowych. Częścią tego był i jest Roadmachine X. Ten model jest szczególnie skierowany do kierowców, którzy chcą być sportowi, a jednocześnie czuć się komfortowo w każdym terenie. Dzięki sprytnym funkcjom nowy BMC Roadmachine X może zaoferować dużą elastyczność, oferując tym samym udane połączenie roweru do wyścigów długodystansowych i roweru szutrowego. Niezależnie od tego, czy chodzi o szybkie wycieczki, czy wielodniowe wycieczki odkrywcze.
Główną cechą nowego BMC Roadmachine X jest charakterystyczna geometria Endurance, która pozwala kierowcy na pewne opanowanie każdego terenu i komfortową jazdę. Szwajcarzy łączą to z wewnętrznymi innowacjami, takimi jak TCC Endurance System w układzie karbonowym, karbonowa sztyca w kształcie litery D i charakterystyczne płaskie wsporniki siodełka BMC. Roadmachine X jest wyposażony w najmocniejszą szosową wersję Tuned Compliance Concept (TCC) i ma specjalnie zaprojektowany widelec TCC, który zapewnia dodatkową amortyzację w pionie i sztywność boczną, zapewniając lepszą kontrolę i komfort na nierównych nawierzchniach.
Ponadto nowy Roadmachine X opiera się na filozofii szybkości poprzez zaufanie i powinien opanować wszystko, od szybkich zakrętów na asfalcie po jazdę na zmiennych, nieprzewidywalnych nawierzchniach na małych bocznych uliczkach i oferować pewne prowadzenie. Ponadto istnieje szeroki zakres opcji dostosowywania, aby zaspokoić potrzeby prawie każdego rowerzysty i móc zaoferować indywidualne opcje regulacji.
Roadmachine X jest wyposażony w nowy bezprzewodowy system napędowy SRAM XPLR 1X, oferujący nowoczesne rozwiązanie dla rowerzystów terenowych. W połączeniu z oponami przystosowanymi do montażu bezdętkowego 32 mm, rowerzyści mogą śmiało zapuszczać się w zróżnicowany teren i nieutwardzone drogi.
Kiedy projektowaliśmy Roadmachine, chcieliśmy mieć pewność, że sprosta wymaganiom stale ewoluującego pokolenia jeźdźców długodystansowych, którzy chcą przesuwać granice swoich wrażeń z jazdy, eksplorując trudniejszy teren i zrywając z dogmatami klasycznej szosy rozwiązanie rowerowe. Jesteśmy przekonani, że nowe modele poszerzą i poprawią te możliwości. – Stefano Gennaioli, kierownik ds. marketingu produktów w BMC Szwajcaria
Nowy BMC Roadmachine X jest dostępny w sześciu rozmiarach i dwóch modelach: model ONE za 5.999 euro jest już dostępny, a model TWO za 4.699 euro będzie dostępny od kwietnia 2022 r. Dostępna jest również wersja aluminiowa, Roadmachine X AL ONE, za 2.299 euro, która powinna być również dostępna w 2022 roku.
Schreibe einen Kommentar