Nowości produktowe: Wraz z nowym Votec VRC, sprawdzony model roweru wyścigowego niemieckiego producenta powraca całkowicie zmieniony. Podczas gdy VRC zawsze kojarzył się z szybkością i wyczuciem roweru szosowego, nowy model pokazuje zupełnie inną i nowoczesną stronę. Słowem kluczowym jest tutaj Allroad, co sprawia, że Votec VRC jest naprawdę wszechstronnym narzędziem do różnych wykładzin podłogowych.
Wraz z nową edycją Votec VRC trend w rowerach typu drop-bar coraz bardziej zmierza w kierunku przygód i szutrowości. Ale nie chciałeś posuwać się tak daleko ze sprawdzonym rowerem szosowym i chciałeś po prostu uczynić go bardziej wszechstronnym.
„Widzieliśmy, jak zmieniają się zastosowania i możliwości w sektorze rowerów szosowych. Dzisiaj ze swoim Rennerem chcesz nie tylko jeździć po dobrych drogach. Nie chcieliśmy roweru wyścigowego z ograniczonym prześwitem na opony, ale nie chcieliśmy też roweru szutrowego. Naszym zdaniem „Allroad” dobrze odpowiada celowi VRC: sportowy motocykl, który przenosi wrażenia prawdziwego roweru wyścigowego na asfalcie i bruku, ale radzi sobie również z nieutwardzonymi ścieżkami. ”- Alex Bethge, Brand Manager Votec
Jednym z najważniejszych kroków w ramach resetu było rozwiązanie problemu prześwitu na opony. Dzięki nowemu Votec VRC, 35 mm zapewnia szeroki zakres zastosowań i wysoką kompatybilność. Do tego dochodzi długodystansowa geometria w połączeniu z mnogością detali, które doskonale łączą komfort jazdy i estetykę. To sprawia, że VRC jest atrakcyjnym wizualnie i wszechstronnym rowerem wyścigowym. Aby zapewnić każdemu motocykliście takie same wrażenia z jazdy, eksperci od montażu rowerów z firmy Radlabor wnieśli wkład w stopniowanie rozmiarów ram. Radlabor może uzyskać dostęp do ponad 100.000 XNUMX własnych rekordów danych dotyczących dopasowania roweru.
„Geometria VRC to ergonomicznie przemyślana koncepcja, która znacząco rośnie wraz z każdym rozmiarem ramy. Z naszego punktu widzenia jest to więc idealny rozmiar.” – Radlabor CEO Andreas Bruch.
Nowy magnetowid Votec ma również na celu ustanowienie nowych standardów optycznych, a wraz z Rafaelem Hoffleitem z biura projektowego vonrafael w Heidelbergu opracowali projekt, który zachowuje klasyczne linie i zapewnia małe niespodzianki z różnymi szczegółami. Jedną z najbardziej uderzających cech konstrukcyjnych wyścigówki terenowej Votec jest charakterystyczny węzeł VR. Jest to specjalna konstrukcja obejmy podsiodłowej, która sprawia, że po odkręceniu śrub obejma nie pozostaje na ramie, lecz na sztycy. Dzięki temu podczas zdejmowania sztycy, na przykład gdy rower jest rozmontowywany do transportu, nie trzeba zwracać uwagi na wyregulowaną wysokość siodełka, ponieważ zostaje ona zachowana.
Oczywiście w przypadku tak wszechstronnego pojazdu o właściwościach przygodowych nie można zaniedbywać komfortu, ponieważ ma to kluczowe znaczenie dla wysokiej jakości i długotrwałych wrażeń z jazdy na stale zmieniających się nawierzchniach. Tutaj do gry wchodzi dobrze przemyślana konstrukcja ramy. Głębszy zacisk siodełka i wsporniki siodełka, które łączą się bezpośrednio z górną rurą, w połączeniu z klasyczną sztycą 27,2 mm zapewniają większy komfort w części wypoczynkowej.
Kolejną inteligentną funkcją jest mocowanie przedniej przerzutki. Zastosowano tu specjalnie zaprojektowaną „kieszonkę”, która nie wymaga dodatkowego klejenia i zapewnia najlepsze możliwe trzymanie. Dla wszystkich fanów napędów jednotarczowych dostępne jest eleganckie rozwiązanie bez mocowania przedniej przerzutki, które zapewnia czyste dopasowanie do rury podsiodłowej. Ogólnie rzecz biorąc, podczas projektowania mocowań zwrócono uwagę na umieszczenie gwintów w samych komponentach, a nie w ramie, aby zwiększyć trwałość i żywotność. Ten sam praktyczny perfekcjonizm jest kontynuowany w przypadku części dodatkowych. Na przykład osie przelotowe Mavic Speed Release służą do montażu przedniego i tylnego koła, co pozwala na szybszy demontaż koła i pozostanie w kole, jak to jest znane z konwencjonalnych szybkozamykaczy.Votec VRC to nie tylko rower na ładną pogodę i ekscytujące przejażdżki, ale automatycznie jest wyposażony w pasujący zestaw błotników Curana, aby przygotować się na bardziej deszczową porę roku.
Dzięki tym zorientowanym na szczegóły i wysokiej jakości rozwiązaniom do codziennego życia i sportowych wycieczek, Votec VRC można zabrać na wiele różnych wycieczek. Nie ma znaczenia, czy są to szybkie wycieczki, spokojne wycieczki eksploracyjne, czy ekscytujące i ekscytujące przejażdżki przygodowe. Votec VRC naprawdę zasługuje na miano roweru terenowego.
Gama modeli Votec VRC zaczyna się od 2499 € i obejmuje cztery różne warianty specyfikacji (COMP, PRO, ELITE, EVO). Wszystkie warianty wyposażenia będą dostępne w sklepie partnerskim Votec bruegelmann.de i w całej Europie na bikester.com od połowy lipca. Od początku sierpnia VRC będzie również dostępny jako zestaw ramek do indywidualnych konfiguracji.
Schreibe einen Kommentar