Nowości produktowe / Gravel: Oprócz zestawu kołowego klasy premium, Zipp dodaje również nowe opony Gravel i aluminiową kierownicę dla fanów szutru do nowej linii produktów XPLR.
Dzięki produktom XPLR Sram w przyszłości wzbogaci rynek żwiru. Oprócz amortyzowanego widelca Ruby, Rockshox zaprezentował również odpowiednią sztycę regulowaną, a Sram dostarczył grupy osprzętu. Oprócz szlachetnego zestawu kół z włókna węglowego Zipp oferuje również nową kierownicę Gravel i dostępne są również opony.
Produkty XPLR w skrócie
Grupy osprzętu Sram XPLR Etap AXS: Rywal, Moc i Czerwony za Gravel z 1×12
Nowości produktowe / Gravel: Sram rozszerza swoją i tak już szeroką gamę grup osprzętu o serię XPLR. Są to specjalne komponenty Gravel do szerokiego zakresu i małych skoków przełożeń - bez przedniej przerzutki. Dzięki nowo wprowadzonemu ekosystemowi XPLR, Sram, we współpracy z markami zależnymi RockShox i Zipp, ogromnie rozszerza portfolio produktów Gravel. widelec amortyzowany, […]
Zapakuj XPLR: Koła, opony i kokpit do użytku na szutrze
Nowości produktowe / Gravel: Oprócz zestawu kołowego klasy premium, Zipp dodaje również nowe opony Gravel i aluminiową kierownicę dla fanów szutru do nowej linii produktów XPLR. Dzięki produktom XPLR Sram w przyszłości wzbogaci rynek żwiru. Oprócz amortyzowanego widelca Ruby, Rockshox zaprezentował również odpowiednią sztycę regulowaną, a Sram dostarczył grupy osprzętu. Od Zipp jest […]
Rudy RockShox: Prezentowany widelec amortyzowany do rowerów szutrowych
Nowości produktowe / Gravel: Wraz z RockShox Rudy Amerykanie prezentują swój pierwszy oryginalny widelec amortyzowany do rowerów szutrowych. Jest częścią nowego ekosystemu „XPLR”, który obejmuje również grupy osprzętu, koła i inne komponenty. Prawie żaden rower nie ma tylu twarzy, co rower szutrowy. To zbiorcze określenie obejmuje prawdziwe pliki wyścigowe, które zmniejszają prędkość motocykla wyścigowego do […]
Zestaw kołowy Zipp 101 XPLR
Wraz z 101 XPLR Zipp przedstawia pierwszy zestaw kół specjalnie zaprojektowany do użytku w rowerach szutrowych. Koła, dostępne w wariantach 650b i 700c, bazują na lekkich karbonowych obręczach ze znaną technologią MOTO, która stawia przede wszystkim na ponadprzeciętne właściwości tłumiące - niezbędne zwłaszcza w rowerach szutrowych. Dzięki dużej szerokości wewnętrznej wynoszącej 27 mm jesteś również dobrze przygotowany na szerokie opony.
Zastosowane piasty ZR1 opierają się na nowo zaprojektowanych uszczelnieniach, aby jeszcze bardziej poprawić trwałość, nawet jeśli regularnie jeździsz w mokrym, brudnym i błotnistym terenie.
Jako wariant 27,5-calowy, nowe koła Gravel firmy Zipp ważą 1.590 g, przy 700c to nadal bardzo lekkie 1.665 g. Za 1.840 euro szlachetne koła wyrywają przyzwoitą dziurę w portfelu, ale mają też dożywotnią gwarancję.
Opony Zipp G40 XPLR
Opony niekoniecznie są podstawową działalnością specjalistów od kół firmy Zipp, ale jeden lub drugi produkt w tej dziedzinie również był w programie w przeszłości – ostatnio Tangente Pneu na drogę. G40 XPLR powinna nie tylko oferować bardzo dobrą równowagę między wydajnością, przyczepnością i komfortem, ale także zwracać szczególną uwagę na trwałość. Będzie dostępny tylko w szerokości 40 mm, co według Zipp okazało się najlepszym kompromisem. Oczywiście opona 480 g jest przystosowana do zastosowania bezdętkowego.
Kierownica Zipp Service Course SL-70 XPLR
Z kierownicą SL-70 XPLR Zipp powinien spodobać się przede wszystkim sportowym kolarzom szutrowym: przy 5° pochylenie jest wyjątkowo umiarkowane i dlatego powinno szczególnie spodobać się tym, którzy wywodzą się z motocykli wyścigowych i/lub czują się mniej komfortowo z mocno rozszerzonymi końcówkami kierownicy. Kierownica o zasięgu 70 mm i obniżeniu 115 mm sprawia, że kierowca zajmuje dość niską pozycję siedzącą, zwłaszcza na niższych kierownicach — idealna do polowania na następne spotkanie komunikacyjne na całym świecie.
Schreibe einen Kommentar