Nowości produktowe / E-Bike: Wraz z Metz E-packr, producent z Fürth oferuje ekscytujący nowy e-rower, który ma łączyć zalety rowerów kompaktowych i cargo.
Chociaż Metz Mobility prezentuje pierwszy e-rower z E-packr, to wciąż nie jest nowicjuszem w dziedzinie e-mobilności. Moover był pierwszym e-skuterem zatwierdzonym w Niemczech; na długo zanim ulice miast zostały zalane pojazdami różnych wypożyczalni.
Jednak zamiast po prostu wskakiwać na modę boomu na e-rowery, Metz wkracza teraz na dużą scenę z prawdziwie innowacyjnym e-rowerem. Z 20-calowymi kołami i bardzo kompaktowymi wymiarami na pierwszy rzut oka wydaje się być klasycznym rowerem kompaktowym. Są bardzo modne: nie tylko można je przewozić bezpłatnie w wielu środkach transportu publicznego, ale są również idealnymi towarzyszami na następne wakacje na kempingu lub w przyczepie kempingowej.
Duża ładowność i własny układ napędowy
Ale E-packr to coś więcej niż „tylko” kompaktowy e-rower. Już sama nazwa jest subtelną wskazówką, ponieważ rower, który występuje w trzech wersjach kolorystycznych, można obciążyć wszelkimi rodzajami ładunków. Odpowiada za to nie tylko wewnętrzny MTS (MetzTrägerSystem), ale także duża dopuszczalna masa całkowita wynosząca 180 kg. Jeśli odejmie się prawie 30 kg masy pojazdu, pozostaje znaczna ładowność 150 kg – góra! E-packr jest również oficjalnie klasyfikowany jako rower towarowy i kwalifikuje się do odpowiednich dotacji.
Transportowane towary są rozdzielane na dwa bagażniki z przodu iz tyłu. Z przodu można załadować do 20 kg, z tyłu nawet 30 kg. Na tylnym bagażniku można również zamontować odpowiednie foteliki dziecięce.
Kompaktowy osioł jest napędzany własnym napędem, Metz G8. Silnik ma maksymalny moment obrotowy 75 Nm i dlatego jest mniej więcej na równi z Bosch Performance Line na papierze. Silnik, który waży zaledwie 2,8 kg, jest zasilany zewnętrznym akumulatorem o pojemności 500 Wh, który według Metza powinien zapewnić zasięg do 80 km.
Atrakcyjna cena
Metz E-packr jest bardzo atrakcyjny cenowo: zaczyna się od 2.998 euro, tutaj dostajesz hamulec tarczowy Magury i wspomniany napęd oraz przerzutkę Shimano Alfine 8 w piaście. Za dopłatą 200 euro zamiast piasty Shimano dostępna jest półautomatyczna przekładnia Enviolo.
Schreibe einen Kommentar