E-Performance: Geero łączy nowoczesną technologię z klasycznym wyglądem, w skrócie: innowacja i retro. Ponieważ dwa rowery elektryczne Geero 1 i Geero 2 łączą prosty wygląd z designem retro i najnowszą technologią e-rowerów. Od czerwca Austriacy oferują także aktualizację udoskonalonego już Geero 2. W przypadku tak zwanych modeli „+” dostępne są teraz dalsze warianty. Są one wyposażone m.in. w nowoczesny system oświetlenia.
Geero 2+: Lekka aktualizacja
Głównym argumentem za aktualizacją było światło i związana z nim zgodność StVO. Poprzednie modele miały tylko opcję przypinanego światła, teraz wszystko jest idealnie zintegrowane! Wyzwaniem było nie tylko czyste ułożenie kabli, ale także odpowiednie rozwinięcie wyświetlacza, aby można było sterować światłem.
Ale prosta integracja nie wystarczyła. Oczywiście całość musiała zostać sprawdzona i zatwierdzona. Ostatecznie wyszło dokładnie to, co jest teraz na stronie www.geero.de jest dostępny. Łącznie dostępnych jest 14 różnych modeli w zależności od wymagań, wymagań sprzętowych i konstrukcji ramy.
Geero 2: System oświetlenia
Zasadniczo musisz zdecydować, czy kupić model + z oświetleniem, czy zwykły model bez. Późniejsza integracja jest stosunkowo złożona. Za dopłatą do modeli + otrzymujemy wysokiej jakości system oświetlenia firmy X&O oraz tylne światło Piment. Niezbędne reflektory są już w pełni zintegrowane z tymi lampami.
- reflektory: X&O 30, 1 LED biały > 30 luksów, < 40 g, oświetlenie do 70 metrów, widoczność do 3000 metrów
- światła tylne: PIMENTO, wersja XE, COB LED czerwona > 5 Cd + (natężenie światła), < 40 g, widoczność do 400 metrów
Geero 2: przegląd modeli
Trzy modele różnią się zasadniczo następującymi cechami, w tym kolorem i wyposażeniem dodatkowym. Oryginalny model jest przeznaczony dla purystów z lekko pochyloną do przodu pozycją siedzącą. Model City jest idealny na średnie dystanse. Dzięki regulowanemu mostkowi w modelu turystycznym pozycja siedząca jest bardziej wyprostowana i dlatego jest idealna na trasy i wycieczki o długości 50 km lub większej.
geo 2 | oryginalne modele | modele miast | Model turystyczny |
---|---|---|---|
Cena | od € 2.790 | od € 3.290 | od € 3.290 |
Waga | 16,6 kg | 18,6 kg | 18,9 kg |
Schaltung | Shimano Sora 9-biegowa, Rapidfire Plus z optycznym wskaźnikiem przełożenia | 9-rzędowa Shimano Sora, 9-rzędowa Shimano Sora, Rapidfire Plus z optycznym wskaźnikiem przełożenia | Manetki Shimano Deore lub SLX, Rapidfire Plus, 11-rzędowa przerzutka XT |
opona | Supergrawitacja 28” x 1.25”, ETRTO 32-622 | Hutchinson 28”x1.4”, ETRTO 37-622 | Hutchinson 28”x1.4”, ETRTO 37-622 |
Opony odporne na przebicie | nein | ja | ja |
hamulce | Lekkie hamulce do rowerów szosowych (zacisk obrotowy z bocznym ściąganiem). | Shimano Deore BL-MT401/BR-MT401, hydrauliczny hamulec tarczowy | Shimano Deore BL-MT401/BR-MT401, hydrauliczny hamulec tarczowy |
siodło | Siodło standardowe | Siodło komfortowe | Siodło komfortowe |
Uchwyty | standardowe uchwyty | Komfortowe uchwyty | Komfortowe uchwyty |
trzon | Łodyga standardowa | Komfortowy trzonek | Zmienna łodyga |
Lenker | Standardowa kierownica | zakrzywiona kierownica | prosta kierownica |
Gepäckträger | nein | ja | ja |
błotniki | nein | ja | ja |
nóżka | ja | ja | ja |
Zestaw StVO | ja | ja | ja |
Schreibe einen Kommentar