Nowości produktowe: „Różowa Wstążka” podnosi świadomość na temat raka piersi na całym świecie. Firma rodzinna uvex z siedzibą w Fürth wspiera teraz Pink Ribbon Germany za pomocą specjalnie zaprojektowanej edycji specjalnej. Za każdy sprzedany kask uvex przekazuje XNUMX euro i XNUMX euro za każdą sprzedaną parę okularów na walkę z rakiem piersi.
Firma uvex odnawia swoje zaangażowanie w walkę z rakiem piersi i wprowadziła specjalną edycję wspierającą Pink Ribbon Germany. Edycja uvex z różową wstążką składa się z kasku rowerowego uvex i-vo cc z różową wstążką i okularów przeciwsłonecznych uvex lgl 43 z różową wstążką. Oba produkty są w alpejskiej bieli z subtelnymi detalami w kolorze różowym. Kask uvex i-vo cc pink ribbon jest dostępny w cenie 79,95 euro, a gogle za 59,95 euro. Za każdy sprzedany kask firma uvex przekazuje XNUMX euro i XNUMX euro za każdą parę okularów sprzedanych firmie Pink Ribbon Germany.
Kampania otrzymuje znaczące wsparcie bezpośrednio od czterech światowej klasy sportowców. Dwie mistrzynie Ironman Laura Philipp i Carolin Lehrieder oraz Ingrid Klimke i Kristina Bröring-Sprehe ze sportów jeździeckich zwracają uwagę na tę chorobę. Aby zachęcić jak największą liczbę osób w Niemczech do zdrowego i aktywnego trybu życia, uvex jest również zaangażowany w trasę Pink Ribbon. W tym celu firma ze Środkowej Frankonii zbiera w tym roku kilometry wraz ze swoją społecznością kolarską, która jest częścią oficjalnego uvex cycling Strava Club www.strava.com/clubs/uvexcycling nagrany i symbolicznie przekazany. Opcjonalnie każdy może oczywiście również wpisać osobistą darowiznę na przebieg trasy w ramach „Team uvex” w formularzu darowizny na trasie pętli.
Schreibe einen Kommentar