Nowości produktowe: Silny wzrost wykorzystania rowerów towarowych w logistyce i mobilności indywidualnej prowadzi do stale rosnącego zapotrzebowania na bezpieczeństwo tych rowerów. Dzięki pierwszemu układowi przeciwblokującemu (ABS) opracowanemu przez firmę blubrake dla e-rowerów cargo, jazda na tych rowerach jest teraz znacznie bezpieczniejsza. Twórcy „skopiowali” zasadę z branży motoryzacyjnej.
W ostatnich latach miasta podbiły rowery cargo ze wspomaganiem elektrycznym. Ponieważ teraz wydaje się oczywiste, że odegrają one decydującą rolę w przyszłości mobilności w miastach. Niezależnie od tego, czy do użytku osobistego, czy zawodowego, rowery e-cargo zyskały ogromną popularność, zwłaszcza w krajach Europy Północnej.
Analiza rynku wskazuje na silny trend wzrostowy ze wzrostem sprzedaży o 2020% w 53 r. (według badań City Changer Cargo Bike Project). Oznacza to, że rowery e-cargo są obecnie jednym z głównych motorów rewolucji mobilności w miastach i logistyki „ostatniej mili”.
Blubrake ABS: Bezpieczeństwo jest najważniejsze
Szybkie rozprzestrzenianie się e-rowerów towarowych doprowadziło do silnego zapotrzebowania na większe bezpieczeństwo. Rowery towarowe służą do transportu ciężkich ładunków i mogą osiągać stosunkowo duże prędkości. Ze względu na tę konfigurację i funkcję proces hamowania rowerów e-cargo jest momentem szczególnie krytycznym. Jest to szczególnie ważne, gdy pojazd jest pusty, a nagłe lub nieoczekiwane hamowanie powoduje niestabilność, poślizg i utratę kontroli.
Aby móc zapewnić większe bezpieczeństwo na słabo przyczepnych nawierzchniach lub w niesprzyjających warunkach pogodowych, firma blubrake opracowała pierwszy i jedyny system ABS (układ zapobiegający blokowaniu się hamulców) specjalnie dla rowerów typu e-cargo. Dzięki współpracy różnych branżowych gigantów zostanie uruchomiony w ciągu najbliższych kilku miesięcy.
„W przypadku tych pojazdów hamowanie jest szczególnie delikatnym momentem. Rowery elektryczne Cargo są cięższe i często szybsze niż zwykłe rowery elektryczne i zwykle są niestabilne, zwłaszcza gdy ładunek jest pusty. ABS zapobiega blokowaniu przedniego koła, ślizganiu się i zapewnia większą stabilność motocykla” – mówi Fabio Todeschini, założyciel i dyrektor generalny Blubrake. "Naszemu zespołowi udało się opracować rozwiązanie, które jest unikalne na rynku i spełnia potrzebę bezpieczeństwa i niezawodności."
Blubrake E-Cargo-Bike ABS: Jak to działa
ABS firmy Blubrake, który aspiruje do miana standardu bezpieczeństwa dla każdego roweru e-cargo na rynku, składa się z trzech elementów:
,de Czujnik mierzy prędkość przedniego koła i przesyła informacje do jednostki sterującej. Na podstawie wyników pomiarów czujnika tempa i akcelerometr W jej ramach obliczana jest dynamika roweru, aby zidentyfikować potencjalnie niebezpieczne sytuacje. W takich niebezpiecznych sytuacjach tzw Siłownik i steruje ciśnieniem hydraulicznym hamulca przedniego koła. To z kolei zapewnia równomierny proces hamowania oraz zwiększoną stabilność i sterowność roweru e-cargo.
ABS blubrake jest odpowiedni dla wszystkich typów rowerów e-cargo. Ponadto jest to system otwarty, który można łączyć ze wszystkimi dostępnymi na rynku hamulcami hydraulicznymi oraz układami napędowymi innych dostawców. Dzięki opatentowanemu systemowi sztucznej inteligencji ABS Blubrake działa również bezbłędnie na wielu różnych nawierzchniach, w tym na szczególnie śliskich i podatnych na wypadki ścieżkach (żwir, bruk, liście) lub w deszczu i we mgle.
Celem Blubrake w przypadku tej technologii jest nie tylko uczynienie e-roweru towarowego szczególnie przyjaznym dla środowiska i zrównoważonym środkiem transportu, ale także szczególnie bezpiecznym - tak, aby jego masowe wykorzystanie zarówno w mobilności indywidualnej, jak iw logistyce miejskiej nie było niczym więcej przeciwne.
Wszystkie informacje na temat: Blubrake.it/cargo-bike
Schreibe einen Kommentar