Nowości produktowe: Minęło 10 lat od wprowadzenia pierwszego E-MTB. Wtedy nie kto inny jak niemiecki producent Haibike wywołał poruszenie prawdziwą innowacją, ponieważ nigdy wcześniej żaden producent nie zaprezentował prawdziwego E-MTB z terenowymi genami. A to był dopiero początek nowej ery i szalonego boomu na e-rowery i e-MTB, jaki znamy dzisiaj. Z okazji 10. rocznicy E-MTB Haibike producent oczywiście również coś ze sobą przywiózł i chciałby to uczcić nową edycją specjalną Haibike ALLMTN.
Początki rowerów elektrycznych Haibike
Wraz z Haibike eQ Xduro, pierwszym terenowym E-MTB zostanie zaprezentowany na Eurobike 2010. W szczególności pokręcona koncepcja silnika i podstawowy styl są często kopiowane później. Ponieważ Haibike zastosował już specjalną metodę produkcji przy pierwszym XDURO z tzw. odlewaniem grawitacyjnym. Ten proces odlewania pozwala na wytwarzanie skomplikowanych elementów, które są szczególnie stabilne i precyzyjne bez nadmiernego ciężaru. Osiąga się tutaj wielkie sukcesy, zwłaszcza z mocowaniem silnika. W tym czasie pierwotna oferta składała się z czterech modeli: rower full, hardtail, cross i trekking.
My też przez lata wiele modeli Haibike mieliśmy na naszych polach testowych. Na przykład model 2020 r Haibike Xduro ALL MNT lub Haibike XDURO Nduro 10.0.
Jubileuszowy model: Haibike ALLMTN E-MTB Special Edition
Sercem nowego roweru Haibike ALLMTN jest z pewnością mocny silnik, dzięki któremu każda wspinaczka jest dziecinnie prosta. Ponieważ nowy silnik Yamaha PW-X2 oferuje znacznie lepsze wsparcie silnika nawet przy wyższych kadencjach. Zapewnia to nie tylko bardziej naturalne wrażenia z jazdy, ale także zapewnia lepszy moment obrotowy na wszystkich poziomach wspomagania. Ponadto silnik powinien stawiać znacznie mniejszy opór pedałowania. Pojemność baterii wynosi 600 Wh na długie przejażdżki i mnóstwo zabawy.
Ale nie tylko silnik sprawia, że jazda pod górę jest prawdziwą przyjemnością. Mówi się, że wysokiej jakości karbonowa rama nowego roweru elektrycznego Haibike zapewnia najlepsze osiągi pod górę. Aby zapewnić Ci jeszcze większy komfort na rowerze, cała geometria została całkowicie zmieniona, więc korzystasz z bardziej stromego kąta siodełka podczas podjazdów, co powinno zapewnić bardziej pochyloną do przodu pozycję, aby pokonywać nawet najbardziej strome podjazdy.
Celem było dostosowanie geometrii, aby zapewnić lepsze wrażenia z jazdy we wszystkich obszarach. Na przykład skok resorów z tyłu zwiększono do 160 mm, a kąt skrętu ustawiono na bardziej płaski, co daje kierowcy większy spokój i pewność siebie. Według producenta nowa, progresywna kinematyka ma również chronić przed nieprzyjemnym dobijaniem do dna, gdy robi się ciężko.
Co więcej, nowy rower elektryczny Haibike E-MTB opiera się na mieszance rozmiarów kół, w której zastosowano przednie koło 20 mm i tylne koło 27,5 mm. Ta kombinacja ma zapewnić najlepszą precyzję, zachowanie podczas przewracania się i komfort, ponieważ większe przednie koło zapewnia bezproblemowe pokonywanie przeszkód, a dzięki mniejszej średnicy profilu precyzyjne utrzymanie się na torze. Z drugiej strony 27,5-calowe tylne koło zapewnia optymalną przyczepność dzięki większej objętości. Dodatkowym efektem jest możliwość przesunięcia środka ciężkości do tyłu przy stromym zjeździe.
Dzięki wysokiej jakości Sram AXS XX1 Eagle, edycja specjalna roweru elektrycznego Haibike oferuje pierwszorzędną bezprzewodową zmianę przełożeń. Są też wysokiej jakości karbonowe koła HCX 1200 od DT Swiss i hamulce Shimano XTR. Nic dziwnego, że przy 10.000 XNUMX euro to więcej dla większego portfela.
Schreibe einen Kommentar