Dzięki Puky LS-Pro 18 niemiecki producent oferuje rower dla dzieci, które lubią sport i spędzanie czasu na świeżym powietrzu. Lekka kurtka Puky nie ma żadnych udziwnień, ale zapewnia wystarczające bezpieczeństwo i wygodę.
W Puky LS-Pro oznacza sportowe rowery dziecięce ze zredukowanym wyposażeniem. Producent reklamuje LS-Pro 18 jako „obecnie najlżejszy 18-calowy rower dziecięcy na rynku”, a ważący nieco poniżej 6,3 kg sportowy rower jest w rzeczywistości lekki. Czteroletnie dziecko, które waży około 18 kilogramów, oczywiście poradzi sobie z rowerem o tej konstrukcji znacznie łatwiej niż klasyczny jedenastokilogramowy rower stalowy - a to nie tylko poprawia kontrolę nad rowerem, ale także zwiększa przyjemność z jazdy, na czym oczywiście skupiają się mniejsze stojaki dla dzieci.
Bezpieczny bez obwodu
Nie trzeba zmieniać przełożeń ani zmieniać błotników, aby docenić przewagę wagi, ale to nie jest wada - w końcu początkujący kierowcy powinni skupić się wyłącznie na kierowaniu, pedałowaniu i hamowaniu, a rzadko spędzają więcej czasu na drodze w bardzo mokrych warunkach . Jeśli brakuje Ci błotników, znajdziesz je www.puky.de odpowiedni zestaw do modernizacji. Oczywiście Puky nie idzie na żadne kompromisy, jeśli chodzi o bezpieczeństwo: aby maluchy nie zraniły się na łańcuchu, specjalista od rowerów dziecięcych instaluje stylowy Hebie Chainlooper. I oczywiście rower dziecięcy jest standardowo wyposażony w dzwonek, stopkę boczną i pedały.
Aby osiągnąć niską wagę, Puky stosuje aluminiowe ramy i dodatki, takie jak widelce, obręcze i kierownice, co oczywiście ma odzwierciedlenie w cenie. Lakier jest prosty, ale zdecydowanie może się podobać. Oprócz roweru testowego w kolorze srebrnym z pomarańczowym, Puky oferuje również dwa inne warianty kolorystyczne: srebrno-niebieski i srebrno-jagodowy.
Komponenty są prawidłowe
Łatwe w użyciu hamulce V-brake z przodu iz tyłu nie przytłaczają młodych motocyklistów i zapewniają wystarczającą siłę hamowania, aby dzieci mogły szybko zatrzymać się nawet w trudnych sytuacjach. Sportowy rower został zaprojektowany dla dzieci od czwartego roku życia i wzrostu 105 cm i jest idealnie dopasowany do grupy docelowej z niskim przekrokiem i wyprostowaną pozycją siedzącą.
Opony Kenda o małym profilu są raczej wąskie, co Puky ma na celu głównie do użytku na asfalcie. Na luźnym podłożu trakcji jednak trochę brakuje – szkoda, tym bardziej, że LS-Pro zdecydowanie ma terenowy potencjał.
Nasz wniosek: całkowity sukces
Jeśli chcesz zaoferować swojemu dziecku bardzo lekki rower i możesz obejść się bez wyposażenia StVZO, Puky LS-Pro 18 jest właściwym wyborem. Cena 309,99 euro jest w porządku, zwłaszcza że wartość odsprzedaży powinna być wysoka. Tylko opony można poprawić, jeśli motocykl ma jeździć w terenie.
Schreibe einen Kommentar