E-Performance: Dzięki momentowi obrotowemu do 65 Nm nowy silnik Pendix eDrive jest nie tylko mocniejszy, ale także inteligentniejszy. W tym celu znacznie udoskonalono mechanikę i oprogramowanie układowe silnika. W rezultacie użytkownicy Pendix mają teraz indywidualnie dostrajany układ napędowy i więcej radości z jazdy.
Pendix eDrive 2021: Nowa opatentowana technologia
Dzięki pomysłowemu dostosowaniu konstrukcji stojana, inżynierom Pendix udało się zwiększyć udział materiału aktywnego w e-maszynie, a tym samym zwiększyć maksymalny moment obrotowy. Zasada została już opatentowana. W rezultacie masa silnika wzrosła tylko o 400 g, wymiary zewnętrzne pozostały takie same. W ten sposób zachowano subtelny wygląd Pendix. Pozostają również dobrze znane zalety bezprzekładniowego silnika centralnego: jest on bezobsługowy i cichy. Podobnie jak poprzednie systemy eDrive, nowy Pendix eDrive jest również dostępny w wariantach 150, 300 i 500.
Pendix eDrive 2021: Obszerna aktualizacja aplikacji i oprogramowania układowego
Wraz z nowym napędem zaktualizowane zostało oprogramowanie silnika oraz aplikacja Pendix.bike PRO. Towarzyszy temu kilka ulepszeń, a przede wszystkim jest teraz nowa funkcja o nazwie „profile jazdy” w wariantach „Efficiency” i „Performance”. Fabrycznie ustawiony jest profil jazdy Performance, w którym maksymalny moment obrotowy 65 Nm można wykorzystać na poziomie Sport nawet bez korzystania z aplikacji. W przeciwieństwie do profilu Efficiency, za pomocą aplikacji można ustawić bardziej ekonomiczne zachowanie, co prowadzi do większego zasięgu poprzez zmniejszenie maksymalnego momentu obrotowego. Kolejną zaletą dla użytkownika Pendixa jest możliwość ustawienia zarówno momentu obrotowego, jak i maksymalnej prędkości wspomagania dla wszystkich trzech poziomów Eco, Smart i Sport w ramach profili, a tym samym dostosowania ich indywidualnie do własnych potrzeb. Oczywiście zawsze w granicach prawa.
Pendix eDrive 2021: Dysk do modernizacji
Christian Hennig, szef technologii w Pendix, jest dumny z nowego silnika: „Dzięki nowemu eDrive spełniliśmy życzenia wielu klientów dotyczące jeszcze większego wsparcia podczas jazdy. Szczególnie klienci posiadający rowery towarowe lub osoby, które dużo podróżują w regionach górskich, pokochają nowy napęd”.
Ceny pozostają niezmienione i zaczynają się od 999 € Silnik można teraz kupić u wyspecjalizowanych sprzedawców oraz w sklepie internetowym Pendix. Nowy Pendix eDrive całkowicie zastąpi i zastąpi poprzedni system.
Schreibe einen Kommentar