Nowości produktowe/komponenty: Hayes Dominion T2 w limitowanej edycji powinien oferować dobre osiągi, dużą czułość i dużą niezawodność, do której Dominion już zdążył się przekonać. I to w najlżejszej jak dotąd obudowie. Wyposażony w dźwignię z włókna węglowego zaprojektowaną przez firmę Reynolds, tytanowe elementy konstrukcyjne, kompozytowy korek zbiornika, aluminiowe podkładki i precyzyjną obróbkę w celu zmniejszenia masy, Dominion T2 jest o 254 g na hamulec (50 g) lżejszy niż Dominion A2.
Hayes Dominion T2: sprawdzona technologia
Dominion T2 jest zgodny z filozofią Dominion polegającą na niskim poziomie konserwacji z przewidywalną, progresywną reakcją i ostrym kęsem. Osiągnięto to częściowo dzięki połączeniu dodatkowego pierścienia ślizgowego na tłoku pompy głównej i uszczelnionych łożysk kulkowych na czopie dźwigni, aby zmniejszyć ogólne tarcie i zapewnić lekkie wyczucie dźwigni. Dzięki systemowi Stable Rate Linkage (SRL) dźwignia hamulca zapewnia stały współczynnik dźwigni niezależnie od jej położenia.
Hayes Dominion T2: Precyzyjna i stała kontrola
Każdy hamulec Dominion jest fabrycznie ustawiony na najniższą możliwą „martwą drogę”, aby zapewnić precyzyjne hamowanie. Gdy tylko zaczniesz przesuwać dźwignię, klocki rozpoczynają swoją podróż w kierunku tarcz hamulcowych. Daje to kierowcy możliwość trzymania dźwigni blisko kierownicy, zwiększając kontrolę podczas jazdy. Punkt zaczepienia można również regulować za pomocą klucza imbusowego 2 mm, aby zachować spójność wyczucia między przednim i tylnym kołem lub jeszcze bardziej dostosować wyczucie hamulca do osobistych preferencji. Szerokość dźwigni można również regulować za pomocą klucza imbusowego 2 mm.
Konserwacja Hayes Dominion T2 powinna być uproszczona dzięki kilku dobrze przemyślanym cechom konstrukcyjnym. Metoda podwójnej strzykawki jest stosowana jako metoda odpowietrzania, aby delikatnie wcisnąć nowy płyn hamulcowy i usunąć pęcherzyki powietrza. Dwusuwowy system podwójnego odpowietrzania zapewnia dodatkowy poziom precyzji procesu odpowietrzania, umożliwiając odizolowanie odpowietrzenia zacisku w miejscu, w którym pęcherzyki powietrza mogą ukryć się za tłokami.
Hayes Dominion T2: Optymalizacja masy dzięki dodatkowym częściom
Zoptymalizowane pod kątem MES tarcze serii D zostały celowo zaprojektowane, aby przeciwstawić się tarczom Semi-Met T106 i spiekanym podkładkom T100, aby pomóc tłumić hałas i wibracje. Dominion T2 wykorzystuje aluminiowe płyty nośne na standardowych podkładkach Semi-Met T106, aby jeszcze bardziej zmniejszyć wagę. Tytanowe śruby mocujące są dołączone do każdego zestawu hamulców T2 w celu dodatkowej redukcji masy.
Hayes Dominion T2 to edycja limitowana z zaledwie 500 zestawami hamulców dostępnych na całym świecie.
Schreibe einen Kommentar