Nowości produktowe / E-MTB: Hiszpański producent wyposażył swój Shimano E-MTB Xtep w nowy silnik Shimano EP2021 na sezon 8, dając mu przyzwoity wzrost wydajności. Poza tym przeprowadzana jest staranna konserwacja modelu.
BH Xtep mocno ugruntował swoją pozycję w portfolio BH Basque od czasu jego wprowadzenia na rynek w 2019 roku. Chociaż odziedziczył wiele unikalnych cech po swoim siostrzanym modelu, Atom-X - w tym dużą baterię 720 Wh z innowacyjną ekstrakcją - opierał się na silniku Shimano E8000. W 2021 roku platforma pozostanie taka sama z sześcioma modelami do różnych obszarów użytkowania, od codziennego użytku po wycieczki i szlaki, ale teraz jest wyposażona w nowy silnik Shimano EP8.
Silnik Shimano EP8: mniejszy, lżejszy, mocniejszy
EP 8 zastępuje sprawdzony i przełomowy silnik E8000 i eliminuje wszystkie jego krytyczne uwagi: z maksymalnym momentem obrotowym 85 Nm, napęd jest teraz na równi z konkurencją E-MTB pod względem mocy, a jednocześnie projektantom udało się zmniejszyć wagę do imponującej prasy 2,6 kg. To sprawia, że EP8 jest o ok. 300 g lżejszy od swojego poprzednika i wielu konkurencyjnych modeli. Co więcej, nieco nieprzyjemny hałas w tle poprzednika można było wyciszyć, a i tak już doskonałe zachowanie reakcji uległo dalszej poprawie.
Wprowadzono silnik Shimano EP8: Nowa referencja E-MTB?
Nowości produktowe / E-Performance: Wraz z Shimano EP8 gigant rowerowy prezentuje zupełnie nowy napęd E-MTB, który zastąpi odnoszący sukcesy i przełomowy E8000. Pod względem maksymalnych osiągów dogania konkurencję, a pod względem masy wręcz ją podcina. Ma też kilka innych asów w rękawie. Kręcimy kołem czasu trochę [...]
BH Xtep 2021: Sprawdzona aluminiowa rama i duży akumulator
Podstawowe składniki BH Xtep 2021 nie zmieniły się w porównaniu do poprzednika: Nadal mamy aluminiową ramę, której ciągła, masywna rura dolna mieści akumulator o dalekim zasięgu 720 Wh, który dzięki lepszej wydajności silnika EP8 teraz nawet ma jeszcze jeden tor powinien wytrzymać dłużej niż jego poprzednik. Można go wygodnie zdjąć za pomocą klapki na górnej rurze, którą można odblokować za pomocą klucza lub dostarczonej bransoletki.
Biustonosz Xtep Cross Pro: Wygodny wszechstronny rower z silnikiem Shimano
Nowości produktowe / E-MTB: Rower elektryczny BH Xtep Cross Pro Shimano wyróżnia się wyposażeniem odpowiednim do codziennego użytku i turystyki oraz ogromną baterią 720 Wh. Dzięki genom E-MTB plasuje się również w czołówce pod względem komfortu. W pełni wyposażone E-MTB to jeden z największych trendów w branży rowerowej w sezonie 2020. Nic dziwnego: w przeszłości […]
BH rozpocznie sezon 2021 z dwoma dobrze znanymi orientacjami Xtep: z jednej strony jest to wersja hardtail zorientowana na wycieczki ze skokiem sprężyny 100 mm, która będzie również dostępna w pełni wyposażona wersja „SUV” z błotnikami, oświetleniem system i bagażnik. Dostępne są również łącznie cztery warianty wyposażenia z pełnym zawieszeniem o skoku 150 mm z przodu i 140 mm z tyłu. Geometria nie zmieniła się w porównaniu do zeszłego roku i pozostaje dobrze wyważona z dużą dawką wybaczania. Najważniejszym elementem jest z pewnością przyjemnie neutralny pod względem jazdy i bardzo wygodny tylny trójkąt Split Pivot.
BH Xtep 2021: modele i poziomy wyposażenia
W sumie sześć różnych konfiguracji – dwa hardtaile, cztery w pełni – kosztują od 4.499 euro do 6.999 euro za topowy model. Pozytywnie należy podkreślić dobrze zwymiarowane hamulce z dużymi tarczami we wszystkich wariantach oraz fakt, że wszystkie modele wyposażone są w duży akumulator 720 Wh.
Silnik: ShimanoEP8
Akku: Biustonosz 720 Wh
Widelec: RockShox Judy Srebrny 100mm
Okrążenie: Shimano Deore / XT 12-rzędowa
hamulce: Shimano SLX M7120 203/203mm
wirniki: Piasty Shimano / obręcze Alexrims EXR30 TR
Cena: € 4.499
Silnik: ShimanoEP8
Akku: Biustonosz 720 Wh
Widelec: Suntour XCR34 LO 100mm
Okrążenie: Shimano Deore / XT 12-rzędowa
hamulce: ShimanoXT M8120
wirniki: Piasty Shimano / obręcze Alexrims EXR30 TR
Cena: € 4.699
Silnik: ShimanoEP8
Akku: Biustonosz 720 Wh
Widelec: Fox 34 Rytm 150mm
Niemy: Wydajność DPS Fox Float
Okrążenie: Shimano Deore M6000 11-rzędowa
hamulce: Shimano MT420 203/203mm
wirniki: Piasty Shimano / obręcze Alexrims EXR30 TR
Cena: € 5.499
Silnik: ShimanoEP8
Akku: Biustonosz 720 Wh
Widelec: Fox 36 Wydajność
Niemy: Wydajność DPS Fox Float
Okrążenie: Shimano Deore / XT 12-rzędowa
hamulce: Shimano SLX M7120 203/203mm
wirniki: Piasty Shimano / obręcze Alexrims EXR30 TR
Cena: € 5.799
Silnik: ShimanoEP8
Akku: Biustonosz 720 Wh
Widelec: Fox 36 Performance 150mm
Niemy: Wydajność DPS Fox Float
Okrążenie: Shimano SLX M7100
hamulce: Shimano XT M8120 203/203mm
wirniki: DT Swiss H1900
Cena: € 6.299
Schreibe einen Kommentar