Nowości produktowe / rower wyścigowy: Wraz z BH RS1 Hiszpanie prezentują nowy aero racer, który w przeciwieństwie do dobrze znanego G8 Disc, z nieco bardziej miękką geometrią i niższą ceną, ma również spodobać się kupującym, którzy zwracają uwagę na cenę z mniej wyraźnymi ambicjami wyścigowymi.
Rowery wyścigowe Aero rozkwitły ze specjalistów w tajne wszechstronne motocykle wyścigowe. Dla coraz większej liczby producentów koła zoptymalizowane pod kątem niskiego oporu powietrza zajmują teraz centralne miejsce w portfolio specjalistów od asfaltu. Problem: Ze względu na złożoną konstrukcję, aero racery były w przeszłości znacznie droższe niż „klasyczne” motocykle wyścigowe. Z drugiej strony ramy o kształcie płaskich rur ważą kilka gramów więcej.
BH RS1: Aero racer o szerokim zakresie zastosowań
Jednak te dwie „wady” aero racerów – waga i cena – zostały nieco zdystansowane w ostatnich latach. Lepsze możliwości symulacji i bogate doświadczenie projektantów obniżają cenę, a postęp techniczny w obróbce karbonu obniża wagę. W ten sposób możliwe stają się motocykle takie jak nowy BH RS1: nowoczesne rowery aerodynamiczne w atrakcyjnej cenie i konkurencyjnej wadze.
Jako specjaliści od wyścigów, motocykle wyścigowe aero miały w przeszłości dość bezkompromisową geometrię i bardzo sportową pozycję siedzenia. Jednak wiele się tu wydarzyło, aby były bardziej dostępne dla ogółu społeczeństwa; Widać to wyraźnie na BH RS1: geometria ramy jest wyraźnie bardziej zrelaksowana niż na baskijskiej maszynie wyścigowej z najwyższej półki, G8 Disc. więc siedzisz tutaj dużo bardziej zrelaksowany i nawet jako nie-rajter nie masz problemów podczas dłuższych wypraw.
Geometria BH RS1
XS | SM | MD | LA | XL | XXL | |
---|---|---|---|---|---|---|
rura podsiodłowa (w mm) | 460 | 480 | 500 | 520 | 540 | 560 |
Pozioma rura górna (w mm) | 516 | 531 | 545 | 561 | 576 | 591 |
główka ramy (w mm) | 120 | 135 | 150 | 175 | 190 | 215 |
tylny trójkąt (w mm) | 412 | 412 | 415 | 415 | 418 | 418 |
Kąt skrętu (w °) | 71 | 72 | 72.5 | 73 | 73 | 73.5 |
Kąt siedziska (w °) | 74.5 | 74 | 73.5 | 73.5 | 73 | 72.75 |
Zasięg (mm) | 370 | 375 | 380 | 388 | 393 | 398 |
Stosy (mm) | 526 | 544 | 556 | 583 | 597 | 623 |
BH RS1: Personalizacja dzięki BH Unique
,de Unikalny program BH może już być znany jednemu lub dwóm fanom baskijskiego producenta, ale na sezon 2021 zostanie znacznie rozbudowany. Konfigurator na stronie internetowej BH pozwala nie tylko dostosować projekt ramy wybranych modeli do własnych życzeń: od koloru po kalkomanie, Hiszpanie oferują ogromną gamę różnych kombinacji - można wybrać nawet jasne kolory specjalne z efektami metalicznymi . Ponadto niektóre elementy, takie jak kierownica czy siodło, można dostosować do własnych życzeń. W nowym RS1 modele 5.0 i 4.5 można skonfigurować za pośrednictwem BH Unique – za dopłatą około 300 euro.
BH RS1 3.0: Pierwsze spojrzenie
BH RS1: modele, poziomy wyposażenia i ceny
RS1 jest wprowadzany z pięcioma modelami. Wszystkie warianty wyposażenia opierają się na identycznej podstawie ramy i widelca, największe różnice dotyczą wbudowanych grup przerzutek i hamulców oraz kół. Od Shimano 105 w modelu podstawowym za 2.699 euro po Ultegra Di2 w topowym modelu za 5.499 euro. Koła to albo solidne Vision Team35, albo własne BH EVO 38 Disc z obręczami z włókna węglowego.
grupa wektorów: Shimano Ultegra Di2
hamulce: Dysk Shimano Ultegra
wirniki: BH EVO 38 Dysk V3
Korba: FSA SLK 52/36
opony: Hutchinson Epsilon 28 mm
Cena: € 5.499
grupa wektorów: Shimano Ultegra Di2
hamulce: Dysk Shimano Ultegra
wirniki: zespół wizyjny35
Korba: Wirnik Vegast 52/36
opony: Hutchinson Nitro2 28mm
Cena: € 4.699
grupa wektorów: Shimano Ultegra
hamulce: Dysk Shimano Ultegra
wirniki: BH EVO 38 Dysk V3
Korba: FSA SLK 52/36
opony: Hutchinson Epsilon 28 mm
Cena: € 3.999
grupa wektorów: Shimano Ultegra
hamulce: Dysk Shimano Ultegra
wirniki: zespół wizyjny35
Korba: Wirnik Vegas 52/36
opony: Hutchinson Nitro2 28mm
Cena: € 3.199
Schreibe einen Kommentar