Test: Nie zawsze muszą to być wielkie nazwiska. Dzięki egzotycznemu silnikowi centralnemu ETR 3 i niezwykle smukłemu akumulatorowi Bottechia Evo Start udowadnia, że myślenie nieszablonowe może być zdecydowanie warte zachodu.
Bottechia Evo Start 29: fakty
Napęd: ET 3
Maksymalny moment obrotowy: 90Nm
Rower do testowania pojemności akumulatora: 504Wh
Widelec: Suntour XCM 29 RL
Okrążenie: Shimano Acera 9-biegowa
Hamulec: SHIMANOMT200
rozmiar koła: 29 cali
Waga: 24,21 kg
Maksymalna dopuszczalna waga: 120 kg
Cena: € 2.199
Rower elektryczny o smukłej sylwetce Bottechia Evo Start – pomimo centralnego silnika i akumulatora 504 Wh – byłby nie do pomyślenia dwa, trzy lata temu w cenie nieco ponad 2.000 euro. Technicznie silnik ETR 3 jest przyjemny, pcha cicho i dość mocno, nawet jeśli nie do końca osiąga rzekomy moment obrotowy 90 Nm. Biorąc pod uwagę szeroki zakres zastosowań Bottechii, nie uważamy za tragiczne, że nie działa tak wrażliwie, a także trochę pcha. Geometria ustawia jeźdźca w pozycji pionowej i jest bardzo dobra na długie wycieczki lub do codziennego użytku. Sprzęt jest tani, ale bez większych wpadek i spełnia swoje zadanie. Dobroduszne, ale nieco pośrednie prowadzenie z pewnością skorzystałoby na nieco krótszym trzpieniu, który można również niedrogo doposażyć po zakupie.
Schreibe einen Kommentar