Nowości produktowe: Direct mailer Last jest oczywiście w tym roku odpowiednio podsycany. Zaledwie kilka tygodni temu firma z Dortmundu wprowadziła na rynek model Glen SL, prawdziwy wszechstronny MTB z genami MX, a teraz pojawia się Tarvo, niezwykle lekki enduro z aprobatą bikeparku. Według Lasta, rama o skoku 160 mm waży zaledwie 2,08 kilograma i oferuje jeźdźcowi niespotykane dotąd osiągi.
Dzięki nowemu Tarvo firma Last Bikes chce ustanowić nowe standardy w segmencie Enduro. Wizją firmy z Dortmundu było nie tylko zbudowanie najlżejszego enduro, ale przede wszystkim zaprezentowanie szybkiego i łatwego w sterowaniu roweru. Podczas opracowywania nowego motocykla twórcy wpadli na kilka pomysłów. Przednia i tylna część ramy karbonowej są wytwarzane jako całość w jednej formie. Ważąca od 2,08 kilograma rama jest laminowana przez specjalistów od lekkich karbonów z All Ahead w Würzburgu. Dzięki monokokowej konstrukcji bez spawów, struktura laminatu nie ma słabych punktów. Ciężkie połączenia, w których materiał jest podwojony, są zatem całkowicie wyeliminowane. Enduro został przetestowany w trudnych testach przez EFBE Prüftechnik. Wynikiem przeprowadzonych testów i prób praktycznych jest dopuszczenie roweru do użytku zgodnie z najwyższą kategorią (5) normy ASTM F2043-13. Last Bikes wykracza daleko poza prawne minimum z gwarancją i udziela 5-letniej gwarancji na Tarvo.
We wszystkich mocno obciążonych punktach łożyskowych stosowane są łożyska ze stali nierdzewnej z pełną liczbą wałeczków firmy Enduro Bearings o wymiarach 28x15x7. Połączenia śrubowe łożyska głównego i łożyska korby są wykonane w rozmiarze M14, wkładki gwintowane są wykonane z tytanu. Jak zwykle z Lasta, Tarvo powinien mieć również bardzo progresywną kinematykę. Zgodnie z przekazanymi informacjami jest to możliwe dzięki zawieszeniu opartemu na flexpivocie i dźwigni rewersu. W tym przypadku sztywność karbonu zależna od kierunku jest wykorzystywana do utworzenia elastycznego, lekkiego i całkowicie bezluzowego i bezobsługowego połączenia. Płaski kąt skrętu wynoszący 64 stopnie powinien zapewnić kolarzowi frajdę podczas zjazdów. Zrównoważony stosunek zasięgu do długości tylnego trójkąta powinien również zapewnić żywy i zabawny charakter Last Enduro. Długość tylnych widełek, kąt rury podsiodłowej i wysokość suportu są dostosowane do rozmiaru.
Tarvo z opcją MX: skok 170 mm i koło 27,5″ z przodu
Warto również przyjrzeć się drobnym szczegółom nowego enduro. W rurze dolnej przydatne rzeczy, takie jak dętka, pompka, narzędzia, batoniki musli itp., można schować pod osłoną na ramach ze schowkiem. Ostatni zaleca stosowanie do tego specjalnych toreb, które są sprzedawane osobno. Dzięki tej konstrukcji ramy mocowanie uchwytu na butelkę jest zintegrowane z pokrywą. Jednak dopłata za schowek wynosi 199 euro. Jeśli chcesz połączyć zalety 29 cali i 27,5 cala w jednym rowerze, Tarvo z opcją MX i skokiem zawieszenia 170 mm jest idealny. Mniejsze tylne koło zapewnia kierowcy większą swobodę ruchów i większą sztywność. Każda pojedyncza rama jest budowana na zamówienie w manufakturze w Dortmundzie. Oprócz surowego - najlżejszego wariantu bez lakierowania - ramę można zamówić również w kolorze niebieskim mat metallic. Indywidualne zamówienia kolorystyczne są możliwe na życzenie i za dodatkową opłatą.
ceny i wykończenia
- Rama w stanie surowym bez amortyzatorów: 3.599,00 euro
- Rama w stanie surowym z Fox Float X2 Factory Series: 4.158,00 euro
- Rama w stanie surowym z Fox DHX2 Factory Series: 4.288,00 euro
- Rama w stanie surowym z Rock Shox Superdeluxe Ultimate RCT: 4.038,00 euro
- Rama w stanie surowym z Rock Shox Superdeluxe Coil Ultimate RCT: 4.048,00 euro
Kompletne rowery są konfigurowane w porozumieniu z klientem i dostosowane do odpowiednich życzeń. Ceny zaczynają się od 5.799,00 euro.
dopłaty
- Schowek: 199 euro
- Lakier w kolorze niebieskim matowym metallic: 399 euro
- Kolor niestandardowy: 799 euro
Sieć: www.last-bikes.com
Schreibe einen Kommentar