Aktualności: Wraz z rozpoczęciem sezonu e-rowerów 2020 tradycyjna niemiecka marka Kettler Alu-Rad wraz z Bastianem Schweinsteigerem rozpoczyna kampanię wizerunkową. Nacisk kładziony jest na tematy związane ze zdrowiem, zrównoważoną mobilnością i środowiskiem.
Rowery elektryczne i mobilność przyszłości
„Rowery i e-rowery mogą pomóc kształtować i ulepszać przyszłą mobilność w zrównoważony sposób. Jesteśmy o tym przekonani”, mówi Georg Honkomp, dyrektor zarządzający ZEG.
Aby to wyjaśnić, Kettler Alu-Rad zaprosił na pokład nie kto innego, jak Bastiana Schweinsteigera. Według Kettler Alu-Rad, mistrza świata w piłce nożnej z 2014 roku nawet nie trzeba było przekonywać, ponieważ według własnego oświadczenia już teraz używa e-roweru, aby zastąpić samochód na krótkich trasach:
„Ważne jest dla mnie, aby zrobić małą część. Ja na przykład po prostu korzystam z E-BIKE. Są pewne odcinki, po których niekoniecznie trzeba jechać samochodem”.
Felgi aluminiowe Schweinsteiger i Kettler – Made in Germany
Pod innymi względami połączenie Schweinsteiger i Kettler Alu-Rad jest autentyczne. Ponieważ oba są „Made in Germany”. Nawiasem mówiąc, Kettler Alu-Rad nie ma nic wspólnego z niewypłacalną marką Kettler. Kettler Alu-Rad jest pod parasolem ZEG od 2015 roku. W zakładzie produkcyjnym w Kraju Saary marka wnosi istotny wkład w zrównoważoną mobilność „made in Germany”. Tradycyjna marka chciałaby nadal wzmacniać Niemcy jako lokalizację - od projektowania motocykli, przez malowanie i montaż, po zapewnienie jakości.
Schreibe einen Kommentar