Nowości produktowe: Szwajcarski producent BMC od wielu lat zapewnia wysokiej jakości rowery na każdy teren. Czy to na ulicy, torze czy szlaku, dla profesjonalnych sportowców lub zapalonych jeźdźców hobbystów. Firma Bike Manufacturing Company lub BMC będzie kontynuowana w 2020 roku tam, gdzie przerwałeś. Mamy dla Ciebie przegląd popularnych modeli szosowych i szutrowych firmy BMC Szwajcaria.
Dysk BMC Teamachine SLR
BMC Teammachine SLR Disc to jeden z najbardziej wszechstronnych motocykli wyścigowych w profesjonalnym peletonie. Tutaj maszyna udowodniła już swoją wydajność niezliczoną ilość razy. Od klasyków po Grand Tours, maszynie BMC Teammachine można przypisać wiele sukcesów. Jednak takie osiągi są możliwe tylko dzięki pierwszorzędnym właściwościom i doskonałemu połączeniu sztywności, wagi i komfortu. Było to możliwe między innymi dzięki ścisłej współpracy z profesjonalnymi zespołami wspieranymi przez BMC Szwajcaria.
Dzięki konsekwentnym dalszym ulepszeniom w najdrobniejszych szczegółach, BMC Teammachine SLR Disc był stale ulepszany. Najwyższy model, BMC Teammachine SLR01 Disc, składa się z włókna węglowego 01 premium, co zapewnia najlepszą sztywność, wagę i komfort. Dzięki różnym funkcjom, takim jak zaawansowana technologia ACE, wewnętrznie poprowadzone linki i sztyca w kształcie litery D, a także wyjątkowa integracja i lekka technologia TCC Race, Teammachine SLR staje się idealnym elementem wyposażenia sportowego na każdą przejażdżkę.
Cechy dysku BMC Teammachine SLR
ACE - Technologia
Z pomocą ACE Technology czasochłonny proces testowania i prototypowania został skrócony z kilku lat do zaledwie kilku miesięcy. Wykorzystywane są tu modele obliczeniowe, które są dokładnie analizowane, oceniane i oceniane na podstawie określonych kryteriów. Na tej podstawie określono jasne cele wydajnościowe dla ACE, które można następnie wykorzystać do analizy tysięcy możliwości potencjalnych połączeń rur, układów karbonowych i geometrii w celu zbudowania najlepszego możliwego roweru. Umożliwiło to zastosowanie asymetrycznych kształtów rur oversize z pomocą technologii ACE w celu połączenia minimalnej wagi, najlepszego przenoszenia mocy i pierwszorzędnego komfortu.
Układ scalony
W BMC celem jest nie tylko doskonalenie motocykli pod względem technicznym, ale także pod względem wzornictwa. Innowacyjne podejście, integracja funkcjonalna, spełniło to twierdzenie. Technologia Integrated Cockpit System Technology pokazuje specjalnie opracowany system, który ukrywa kable od kierownicy do tylnej przerzutki w niewidoczny sposób w rowerze i bez uszczerbku dla opcji dopasowania lub regulacji. Technologia ICS to pierwsze na świecie w pełni zintegrowane rozwiązanie kokpitu w branży. Eleganckie połączenie formy i funkcji umożliwiło również opracowanie nowego standardu w projektowaniu ram.
ICS Aero
Nowy kokpit Aero ICS to najnowsza wersja technologii ICS. Minimalizuje opór powietrza, a tym samym poprawia właściwości aerodynamiczne bez poświęcania możliwości regulacji i użyteczności. ICS Aero Cockpit ma minimalną powierzchnię przednią i pełne wewnętrzne prowadzenie kabli. Dzięki 2-częściowej budowie nie ma żadnych ograniczeń w zakresie funkcjonalności czy dopasowania. Dzięki szerokiej gamie opcji kierowca może szybko i łatwo wyregulować mostek i kierownicę w dowolnym momencie.
Tarcza BMC Road Teammachine ALR
Jako młodszy brat BMC Teammachine SLR Disc, Teammachine ALR Disc z najwyższej jakości aluminium będzie również dostępny w 2020 roku. Zapewniają to dopasowane do rozmiaru, cieniowane kształty rur Smooth Weld, które w niczym nie ustępują modelom karbonowym pod względem masy i sztywności. Technologia Tuned Compliance Concept Race opiera się na widelcu z włókna węglowego ACE, cienkich wspornikach siodełka i sztycy w kształcie litery D, które pochłaniają wibracje z drogi i zapewniają wydajną i dynamiczną jazdę. Dobrze przemyślane komponenty, wewnętrznie poprowadzone kable i sprawdzona w zawodach geometria BMC są idealne do codziennego użytku sportowego.
Funkcje dysku BMC Teammachine ALR
Dostosowana koncepcja zgodności
Koncepcja Tuned Compliance zapewnia idealny komfort podczas całodniowych wycieczek. Zaprojektowany, aby wspierać jeźdźców podczas długich dni wyścigów i intensywnych treningów. Wyboje są filtrowane, aby zapewnić płynną i wydajną jazdę.
Widelec ACE Technology
Widelec ACE Technology opracowany specjalnie dla BMC Teammachine zapewnia wyjątkowe wrażenia z jazdy i pierwszorzędne prowadzenie.
Maszyna drogowa BMC X
BMC Roadmachine X jest idealnym towarzyszem do różnych wyzwań w nieznanym terenie. Unikalna konstrukcja umiejętnie łączy funkcjonalność i osiągi oraz zapewnia mnóstwo frajdy z jazdy podczas pełnych przygód wypraw.
Aby osiągnąć tę wszechstronność, inżynierowie BMC wykorzystali technologię Tuned Compliance Concept. Dzięki stabilnej, wszechstronnej geometrii, niezawodnym komponentom i wszechstronnemu zestawowi kołowemu BMC Roadmachine X oferuje pierwszorzędne osiągi i prowadzenie w niemal każdym terenie. Ukryte mocowania bagażników i zestaw kół bezdętkowych sprawiają, że Roadmachine X to rower do dojazdów do pracy lub na każdą pogodę. Długi przód poprawia kontrolę, a krótkie dolne rurki tylnego trójkąta zapewniają szybkie przyspieszenie.
Roadmachine X jest wyposażony w TCC Endurance, najpotężniejszą wersję technologii BMC Tuned Compliance Concept. Określone obszary ramy poruszają się w predefiniowanych wzorach, gdy są poddawane obciążeniom pionowym, zapewniając precyzyjną zgodność pionową bez utraty sztywności bocznej. Efektem końcowym jest równowaga między komfortem a wydajnością dla szybkiej jazdy. Funkcjonalne i minimalistyczne, dobrze przemyślane funkcje, takie jak wewnętrzne prowadzenie kabli, płynnie łączą się z czystym designem w prawdziwie szwajcarskim stylu, a hamulce typu flat mount zapewniają zwiększoną trwałość oraz czystą i zintegrowaną estetykę.
Wehikuł czasu BMC Road
BMC Timemachine Road oferuje jedną z najbardziej zaawansowanych koncepcji aerodynamicznych na rynku. Dla wszystkich ćpunów prędkości i miłośników czystego wyglądu Timemachine Road to idealny rower zapewniający mnóstwo zabawy. Bo dzięki pełnej integracji i specjalnemu kształtowi ramy z modułem aerodynamicznym na poziomie uchwytu na bidon, BMC jest w czołówce jeśli chodzi o aerodynamikę i czysty wygląd.
Oprócz modułu aerodynamicznego, aerodynamiczny kształt rur i integracja ICS Aero Cockpit również przyczyniają się do prędkości, którą można zoptymalizować dzięki precyzyjnym symulacjom CFD i testom w tunelu aerodynamicznym. Oczywiście pełna integracja nie powinna odbywać się kosztem funkcjonalności i komfortu. Zapewnia to technologia TCC Speed, która minimalizuje drgania nawierzchni i tym samym łączy prędkość toczenia i przenoszenie mocy z przyjemnymi wrażeniami z jazdy. Włókno węglowe Timemachine Road filtruje wibracje z drogi przez widelec i obniżone wsporniki siodełka, aby jeszcze bardziej efektywnie przenosić moc. Spłaszczony mostek ICS Aero zapewnia komfort i kontrolę bez negatywnego wpływu na aerodynamikę.
BMC Urs bez ograniczeń
Jako nowa szutrowa broń BMC, Urs jest jednym z przyciągających wzrok modeli 2020. Racer z włókna węglowego ma sportową konstrukcję podstawową, a dzięki licznym funkcjom radzi sobie również poza utartymi szlakami i drogami. Nazwa Urs nie oznacza szwajcarskiego imienia, ale jest bardziej skrótem od Unrestricted i ma na celu podkreślenie różnorodności lub nieograniczonego charakteru motocykla.
Wszystkie cztery warianty wyposażenia BMC Urs opierają się na tej samej najwyższej klasy ramie z włókna węglowego, która wykorzystuje technologię Micro Travel, znaną już z tylnych widełek BMC. Jest to elastomer między wspornikami siodełka a ramą główną, który zapewnia większy komfort przy około 10 mm skoku sprężyny. Dobrze ukryte punkty mocowania bagażników i błotników z przodu iz tyłu, które można w razie potrzeby zamontować, sprawiają, że nadaje się szczególnie do codziennego użytku. Widelec jest nawet wyposażony w wewnętrzne prowadzenie kabla dynama w piaście. Aby fani bikepackingu również mogli cieszyć się nowym rowerem szutrowym BMC, jest on wyposażony w trzy uchwyty na butelki i punkty mocowania toreb na górnej rurze. Sam fakt, że BMC Urs został zaprojektowany tylko dla jednej tarczy, może być kryterium wykluczenia dla niektórych rowerzystów.
BMC Urs: modele i poziomy wyposażenia
Wspólną cechą wszystkich czterech wariantów wyposażenia jest rama - poza kolorem zastosowano tu dokładnie taką samą, wysokiej jakości podstawę - to samo dotyczy karbonowego widelca. BMC zawsze używa również słupka z włókna węglowego w kształcie litery D. W kokpicie trzy wysokiej jakości warianty zdobywają punkty dzięki zintegrowanemu mostkowi ICS, który prowadzi wszystkie kable i linie wewnątrz i który fani BMC powinni już znać z Teammachine. Pod względem ceny Urs zaczyna się od uczciwych 3.000 euro za model podstawowy z grupą Apex 1 i kołami DT Swiss.
BMC Urs ONE
grupa wektorów: Sram XX1 Orzeł AXS
Hamulec: Sram Red HRD
wirniki: DT Swiss GRC 1400 Wielowypust db 42
BMC Urs DWA
grupa wektorów: Shimano GRXDi2
Hamulec: Shimano GRX RX 815
wirniki: DT Swiss GR 1600 Wielowypust db 25
BMC Urs TRZY
grupa wektorów: Shimano GRX600
Hamulec: Shimano GRX RX400
wirniki: Dysk Mavic All Road
BMC Urs CZTERY
grupa wektorów: Ram wierzchołek 1
Hamulec: Sram Apex HRD
wirniki: DT Swiss C1850 Splajn db 23
Schreibe einen Kommentar