Eurobike 2019/Nowości produktowe: O tym, że gravel nie jest już tylko przemijającym trendem, ale poważnym ruchem w kolarstwie, świadczy nie tylko duża liczba imprez szutrowych, ale także wiele modeli rowerów szutrowych prezentowanych przez producentów. Dzięki Niner MCR 9 RDO specjalista od rowerów wprowadza na rynek rower szutrowy z pełnym zawieszeniem.
Na pierwszy rzut oka można by niemal pomyśleć, że Niner Gravelfully to rower górski z kierownicą. Ale jeśli przyjrzysz się bliżej, dość szybko zobaczysz, że to prawdziwy rower szutrowy, po prostu ze względu na geometrię, szybsze prowadzenie i ergonomiczne dopasowanie. Dla większego komfortu masz jednak pełne zawieszenie, jak w rowerach górskich, które ma połowę skoku sprężyny standardowych MTB. Dzięki 40 mm skoku sprężyny z przodu i 50 mm z tyłu, Niner Gravel-Fully oddaje zmieniony rozkład masy w rowerach Gravel, ponieważ ładunek jest większy na środku niż na MTB, gdzie jest większy ładunek z przodu .
To wszystko jest efektem wieloletniej pracy. Przez lata podjęto wiele wysiłków, aby rowery z kierownicą były wygodniejsze. Jednak większość konstrukcji wykorzystuje prymitywne, nietłumione punkty giętkości lub elastomery, które po prostu tłumią wibracje. Nie spełnia to podstawowego celu prawdziwego zawieszenia, którym jest zapobieganie odbijaniu się powierzchni styku opony od podłoża. Ponieważ większy kontakt opony oznacza większą kontrolę. Celem prac rozwojowych było również uzyskanie najbardziej dojrzałego technicznie, regulowanego układu zawieszenia o minimalnej całkowitej masie nieresorowanej.
Sercem Niner MCR jest opatentowany, sprawdzony system zawieszenia Constantly Varying Arc (CVA). Zadebiutował w 2008 roku i od tego czasu jest sukcesywnie rozwijany. Jednak podstawy się nie zmieniły: CVA jest stabilny, a jednocześnie płynny podczas podjeżdżania i pedałowania, wspiera zjazdy i zapewnia najlepszą kontrolę i bezpieczeństwo w każdej sytuacji.
Aby każdy rowerzysta mógł używać roweru do swoich indywidualnych potrzeb, Niner MCR 9 RDO jest dostępny w wersji 650b dla odpowiednich motocyklistów, którzy chcą być nieco szybsi na szosie. Dostępna jest również wersja o pojemności 700 cmXNUMX, która jest prawdopodobnie skierowana bardziej do kolarzy wyścigowych wśród szutrowców i umożliwia szybką, ale komfortową jazdę po szutrze.
Dziewięć funkcji MCR 9 RDO
- Zdejmowane mocowanie przedniej przerzutki
- Zintegrowane mocowania do indywidualnych toreb na ramę
- Wiele uchwytów na bidon w trójkącie ramy
- 12×142 przez oś
- Hamulce tarczowe flat mount
Schreibe einen Kommentar