E-Performance: Całkowicie nowy i niezwykle wszechstronny. Alpenchallenge AMP Road firmy BMC ma na celu stworzenie nowego rodzaju wrażeń z jazdy na rowerze elektrycznym. Liczy się nie tylko superlekka rama, ale także mocny napęd z czystą, zorientowaną na kierowcę integracją. W ten sposób moc z nóg można idealnie połączyć z technologią napędu.
BMC Alpenchallenge AMP Road: mocny napęd i zwinne prowadzenie
Jednostka napędowa Shimano idealnie pasuje do koncepcji projektowej szlachetnej ramy z włókna węglowego, ale nadal łatwo jest wymienić akumulator. Ogólnie rzecz biorąc, waga elektrycznego wyścigowca utrzymuje się poniżej znaku 15 kg, ale z długo działającą baterią 504 Wh.
„Testując różne konfiguracje kokpitu, stwierdziliśmy, że opracowana przez nas platforma ramy bardzo dobrze współpracuje z kierownicą, ponieważ jej nisko położony środek ciężkości został idealnie umieszczony pośrodku motocykla. Ponadto kierownica wyścigowa zapewnia większą różnorodność pozycji dłoni podczas dłuższych przejażdżek. Jeśli chodzi o rowery elektryczne zorientowane na szosę, rowerzyści szukają bardzo dobrego stosunku mocy do masy; rower z lekką i zwinną obsługą tradycyjnego roweru szosowego w połączeniu ze wspomaganiem pedałowania. W porównaniu z innymi wiodącymi rowerami szosowymi ze wspomaganiem pedałowania i kierownicą, nasz Alpenchallenge AMP Road oferuje znacznie większą moc i dwukrotnie większą pojemność akumulatora w porównaniu z konkurencyjnymi modelami”., mówi Mart Otten, Senior Product Manager Road w BMC Switzerland.
BMC Alpenchallenge AMP Road: rama z włókna węglowego i ekskluzywne tłumienie drgań MTT
Podstawą lekkiego bolidu jest rama i widelec wykonany w całości z włókna węglowego, które zapewniają niezwykłą sztywność umożliwiającą zwinną jazdę z precyzyjnym prowadzeniem motocykla wyścigowego.Wyjątkowa technologia Micro Travel Technology (MTT) firmy BMC wykorzystuje precyzyjnie dostrojony skok 10 mm z tyłu aby zapewnić przyczepność, poprawić komfort i jakość jazdy bez dodawania wagi. Ponadto centralne położenie akumulatora tworzy nisko położony środek ciężkości, co neutralizuje wpływ dodatkowego ciężaru.
„Alpenchallenge AMP Road to czwarty e-rower w rodzinie Alpenchallenge AMP. Jego teren to wyraźnie droga, ale MTT i prześwit na opony 40c zapewniają wszechstronność w różnych warunkach drogowych. Ten rower jest stworzony dla rowerzystów, którzy kochają długie kilometry, towarzyskie przejażdżki i wszystko pomiędzy”, Mart Otten, starszy menedżer ds. produktów drogowych w BMC Szwajcaria.
BMC Alpenchallenge AMP Road: idealne dopasowanie dla każdego rowerzysty
Szeroka gama mostków ze zintegrowanego systemu kokpitu (ICS) pozwala kierowcy znaleźć idealną pozycję siedzącą, oferując jednocześnie czysty wygląd i optymalne osiągi. ICS umożliwia pełną regulację stosu i zasięgu za pomocą specjalnego systemu dystansowego bez usuwania mostka lub odłączania linek. Perfekcyjna pozycja za kierownicą nie wpływa również na nakłady na konserwację. Wręcz przeciwnie, pozwala na łatwą instalację, regulację i konserwację oraz umożliwia trwałe, odporne na warunki atmosferyczne poprowadzenie okablowania elektronicznego i węży hydraulicznych. Kokpit ICS jest dostępny w modelach LTD i ONE.
BMC Alpenchallenge AMP Road: rozmiar, geometria i modele
Nowy Alpenchallenge AMP Sport jest dostępny w następujących modelach: Alpenchallenge AMP Road LTD, Alpenchallenge AMP Road ONE, Alpenchallenge AMP Road TWO oraz w rozmiarach S, M i L.
Tabela wyposażenia BMC Alpenchallenge AMP Road
Alpenchallenge AMP Road LTD | Alpine Challenge AMP Road ONE | Alpenchallenge AMP Road DRUGA | |
---|---|---|---|
Ramki do zdjęć | Alpenchallenge AMP, technologia Micro Travel, mocowanie płaskie, oś przelotowa 12 x 142 mm | Alpenchallenge AMP, technologia Micro Travel, mocowanie płaskie, oś przelotowa 12 x 142 mm | Alpenchallenge AMP, technologia Micro Travel, mocowanie płaskie, oś przelotowa 12 x 142 mm |
Materiał | Węgiel premium Alpine Challenge | Węgiel premium Alpine Challenge | Węgiel premium Alpine Challenge |
widelec | Alpenchallenge AMP Premium Carbon, mocowanie płaskie, zintegrowany kokpit, 12x100mm thru- oś | Alpenchallenge AMP Premium Carbon, Flat Mount, oś przelotowa 12x100mm | Alpenchallenge AMP Premium Carbon, Flat Mount, oś przelotowa 12x100mm |
napęd | Shimano STEPS E-8000 250W, wyjście 70Nm | Shimano STEPS E-8000 250W, wyjście 70Nm | Shimano STEPS E-6100 250W, wyjście 60Nm |
akumulator | Shimano STEPS BT-E8010 504Wh | Shimano STEPS BT-E8010 504Wh | Shimano STEPS BT-E8010 504Wh |
Liczba biegów | 1x11 | 1x11 | 1x11 |
korba | Pająk Shimano CR-E80, FSA Megatooth 44T | Pająk Shimano CR-E80, FSA Megatooth 44T | Pająk Shimano CR-E80, FSA Megatooth 44T |
w Kassetten | Shimano Dura Ace, 11-30T | Shimano Ultegra, 11-34T | Shimano 105, 11-34T |
łańcuch | As Shimano Dura | Shimano Ultegra | Shimano HG-601 |
przerzutka | Shimano Ultegra Di2 | Shimano Ultegra Di2 | Shimano GRX RX812 |
Cyngiel | Shimano Ultegra Di2 | Shimano Ultegra Di2 | Shimano GRX RX600 |
hamulce | Shimano Ultregra, tarcze SM-RT81 (180/160) | Shimano Ultregra, tarcze SM-RT81 (180/160) | Shimano GRX RX400, wirniki SM-RT66 (160/160) |
Lenker | BMC ICS Aero, aerodynamiczny kształt, kompaktowe wygięcie | BMC RAB 02, ergo top, kompaktowe wygięcie | BMC RAB 02, ergo top, kompaktowe wygięcie |
trzon | BMC ICS Aero- Integrated Aero Cockpit Design, z mocowaniem do komputera | BMC ICS 01 — zintegrowany projekt kokpitu z uchwytem na komputer i kamerę | BMC RSM01, z uchwytem na komputer i kamerę |
sztyca | Alpenchallenge AMP „D” Premium Carbon, przesunięcie 15 mm | Alpenchallenge AMP „D” Premium Carbon, przesunięcie 15 mm | Alpenchallenge AMP „D” Premium Carbon, przesunięcie 15 mm |
siodło | Fizik Antares R1 duży | Fizik Antares R1 duży | Sprzedam Royal 2075 HRN |
piasta | DT Swiss HEC 1400 SPLINE DB 47, oś przelotowa | DT Swiss HE 1800 SPLINE db 32, oś przelotowa | Formuła RX |
obręcz | DT Swiss HEC 1400 SPLINE DB 47 Karbon | DT Swiss HE 1800 SPLINE db 32 | DT Swiss R 500db |
opona | DT Swiss HEC 1400 SPLINE DB 47 Karbon Vittoria Corsa Control TLR G+, 30mm | DT Swiss HEC 1400 SPLINE DB 47 Karbon Vittoria Corsa Control TLR G+, 30mm | Ekspozycja WTB, 34 mm |
Kolor | Węgiel | Węgiel | Ciemny bursztyn |
RRP | 7.999 € | 6.499 € | 4.499 € |
Tabela geometrii BMC Alpenchallenge AMP Road
S (51-54) | M (56-58) | L (61–63) | |
Zalecany wzrost rowerzysty (w cm) | 170-180 | 180-185 | > 185 |
rura podsiodłowa (w mm) | 443 | 480 | 538 |
Pozioma rura górna (w mm) | 548 | 583 | 608 |
główka ramy (w mm) | 120 | 157 | 193 |
tylny trójkąt (w mm) | 435 | 435 | 435 |
Rozstaw osi (w mm) | 1024 | 1053 | 1085 |
Kąt skrętu (w °) | 71,25 | 72 | 72 |
Kąt siedziska (w °) | 73,5 | 73,5 | 73,5 |
Zasięg (mm) | 380 | 405 | 425 |
Stosy (mm) | 565 | 600 | 635 |
Wszystkie informacje nt www.bmc-switzerland.com
Schreibe einen Kommentar