Wydajność E: Kilka tygodni temu przyjrzeliśmy się nowemu rowerowi Nox w Riva. Nox Hybrid 5.9 Mag S All Mountain. Oficjalna premiera odbędzie się następnie na Eurobike Media Days w Tyrolu na początku lipca. Umówiliśmy się na jazdę próbną, wszystkiego co trzeba wiedzieć i jak rower sprawuje się na szlaku dowiecie się tutaj na Velomotion.de.
Z góry możemy jedynie zdradzić kluczowe fakty, ponieważ rower w Rivie był prototypem i nie trafi do produkcji seryjnej. Nadal będą pewne zmiany zarówno wizualne, jak i w specyfikacjach.
Co wiemy o Nox Hybrid 5.9 Mag S Allmountain:
- Jest to enduro lub all-mountain ze skokiem 160 mm
- Zasilany przez dysk Brose Drive S Mag
- 630 WH zintegrowane i wyjmowane
- Koło można przekonwertować między 2 rozmiarami kół, możliwe są zarówno 27,5, jak i 29 cali.
- Waga w serii powinna wynosić około 23 kg.
- Dostępne będą 3 poziomy wyposażenia: Pro, Expert i Comp.
- Będą one mieścić się w przedziale cenowym od 4700 do 6700 euro.
- Geometria jest umiarkowanie nowoczesna, nie przeprowadza się żadnych eksperymentów.
Sprzęt Pro będzie dostępny za około 7000 euro. Następnie Nox Hybrid 5.9 Mag S jest wyposażony w zawieszenie Fox Factory, składające się z widelca 36 i amortyzatora Dpx. Należy go przesunąć za pomocą 12-biegowej grupy Sram XO Eagle. Czterotłoczkowy układ hamulcowy Magura MT 7 powinien zapewnić wystarczającą siłę hamowania. Koła są zbudowane z obręczy Stans Flow.
Jesteśmy podekscytowani, aby zobaczyć, jak Nox Hybrid 5.9 Mag S radzi sobie w naszym teście, poinformujemy.
Schreibe einen Kommentar