Spectrum / E-Performance: amerykańska grupa motoryzacyjna General Motors postawiła sobie za cel opracowanie bezpieczniejszych i bardziej zrównoważonych koncepcji mobilności dla wszystkich. Krokiem są dwa nowe e-rowery, które wciąż są nienazwane. Dzięki globalnej kampanii crowdsourcingowej GM szuka teraz świetnych pomysłów.
Odkąd amerykańska grupa motoryzacyjna General Motors zaangażowała się w przyszłość elektromobilności, firma koncentruje się na opracowywaniu innowacyjnych i elastycznych technologii. GM podjął już jeden z tych kroków dzięki dwóm innowacyjnym, zintegrowanym i połączonym w sieć e-rowerom. Nowo opracowane rowery to składany i kompaktowy model. Ponieważ klient powinien być zaangażowany w ten nowy projekt od samego początku, GM wzywa fanów motocykli na całym świecie do wymyślenia nazwy. Szukamy zwięzłych, sprytnych i odważnych propozycji, które nadają e-rowerowi charakteru. Propozycje nazw kreatywnych można przesyłać do poniedziałku, 26 listopada 2018 r., do godziny 16:00. Uczestnik ze zwycięskim nazwiskiem może spodziewać się atrakcyjnej nagrody w wysokości 10.000 1.000 $. Dziewięciu zdobywców drugiego miejsca może spodziewać się 2019 $ każdy. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni na początku XNUMX roku.
„Połączyliśmy naszą wiedzę z zakresu elektrotechniki, naszą wiedzę projektową oraz obszerne testy i standardy jakości, które mają również zastosowanie do naszych modeli samochodowych, aby wspólnie z najlepszymi umysłami w branży rowerowej opracować nasze e-rowery. Teraz chcemy uzyskać jeszcze więcej zewnętrznych opinii – dobrych pomysłów od ludzi, którzy są aktywni i w ruchu każdego dnia.” – Hannah Parish, Director General Motors Urban Mobility Solutions
Sieć
Zdjęcia (c) General Motors
Schreibe einen Kommentar