Tablica wyników / test: od tego roku rowery szutrowe z pewnością nie są na ustach wszystkich. Od dwóch lub trzech lat szutrowi speedsterzy robią wszystko, co w ich mocy, bywali na pierwszych stronach gazet, ale w tym sezonie można śmiało powiedzieć, że przenieśli się ze swojej niszy do głównego nurtu. Prawie każdy znany producent rowerów ma teraz w swoim portfolio jeden lub więcej rowerów szutrowych – to wystarczający powód, aby przyjrzeć się bliżej niektórym z najbardziej ekscytujących modeli.
Wszystkie informacje o nowej szuterowej grupie Shimano GRX
Nowości produktowe: Shimano GRX: Wszystkie informacje o nowej grupie szutrowej
Nowości produktowe / Gravel: Rowery szutrowe już dawno przerosły swoją dawną niszę, a wraz z ich rosnącą popularnością rośnie również zapotrzebowanie na komponenty specjalnie dostosowane do uniwersalnych kierowców wyścigowych. Odpowiedzią Shimano na to jest GRX - kompletna seria specjalnych komponentów Gravel, które otwierają nowe możliwości pod kilkoma względami. Mamy wszystkie informacje na temat nowego Shimano […]
Zdecydowaliśmy się ograniczyć maksymalną cenę za nasze pole testowe do 2.600 euro. Tło: pomimo ich przydatności dla mas, rowery szutrowe nadal częściej są drugim lub trzecim rowerem niż głównym rowerem dla większości rowerzystów. Pod tym względem gotowość do zapłacenia 3.000, 4.000 euro lub nawet więcej jest raczej niska; więc w polu testowym jest wiele różnych wariantów wyposażenia, ale nie ma wśród nich lekkich jak piórko topowych modeli o wadze poniżej 8 kg.
Co to jest rower szutrowy? Które komponenty najlepiej pasują? Jak wygląda właściwe ubranie? Wszystkie informacje można znaleźć w naszym samouczku dotyczącym żwirowania:
Ogólnie: Jak żwirować? – Wszystko, co dotyczy rowerów szutrowych
Nadeszła jesień, dni stają się coraz chłodniejsze, a wielu miłośników kolarstwa wsiadło ostatnio na swój szutrowy rower. Ale czym właściwie jest rower szutrowy, co muszę wiedzieć, po co mi taki rower i po co tak naprawdę zacząć przygodę z „gravelingiem”. Czym właściwie jest rower szutrowy? […]
Niemniej jednak godna uwagi jest gama różnych motocykli i orientacji: od niedrogiego, podstawowego Gravelera za prawie 1.400 euro do drogiego karbonowego roweru ze szlachetnym silnikiem za 2.6000 euro, prawie wszystko jest wliczone w cenę. Sytuacja wygląda podobnie w zamierzonym obszarze zastosowania: niezależnie od tego, czy jest to wygodny długodystansowy tourer, terenowy speedster z szerokimi oponami, czy lekki speedster szosowy z genami szutrowymi, wszystko tam jest.
O procedurze: Każdy rower ostatecznie pojawi się na naszej odpowiedniej liście najlepszych. W najbliższych tygodniach codziennie będziemy publikować nowy test jednego z 14 rowerów szutrowych. Ciekawe, kto ostatecznie znajdzie się na szczycie naszej listy najlepszych…
Pierwszym z nich jest Rose Backroad Force – za 2.549 euro jest to jeden z droższych motocykli w naszym teście, ale jest też wyposażony w niezwykle wysokiej jakości wyposażenie. Jak to wypadło? Oto test:
rowery wyścigowe: Test: Rose Backroad Force – sportowy, wszechstronny rower szutrowy
Test: Wprowadzony kilka tygodni temu i przetestowany przez nas - nowy rower szutrowy Rose Backroad. Za nieco ponad 2.500 € otrzymujesz wysokiej jakości lekką ramę z włókna węglowego i szlachetną kompletną grupę Sram Force 1 na rowerze Bocholt. Czy ogólna koncepcja jest przekonująca? Rose Backroad Force: Fakty Materiał ramy: karbon Rozmiar(y) kół: 700c Prześwit na opony: 42mm Rozmiar osi (przód/tył): 15×100 / 142×12 […]
Oto nasza lista najlepszych – codziennie dodawany jest jeden rower, za dwa tygodnie będziemy mieli razem całe pole testowe:
Tablica liderów: przetestowane rowery szutrowe do 2.600 EUR
Aktualizacja 2022: Rowery szutrowe na dwóch polach testowych w teście Test rowerów szutrowych 2019: Kluczowe dane i pole testowe Zdecydowaliśmy się ograniczyć maksymalną cenę naszego pola testowego do 2.600 euro. Tło: pomimo ich przydatności dla mas, rowery szutrowe nadal częściej są drugim lub trzecim rowerem niż głównym rowerem dla większości rowerzystów. W tym zakresie […]
Schreibe einen Kommentar