Rynek: Limitowana kampania ACROS Movember Topcap 2018 podejmuje bardzo poważny temat w pozytywny i zabawny sposób - a jednocześnie wspiera fundację non-profit Movember Foundation, która realizuje i finansuje projekty na całym świecie. Fundacja koncentruje się na największych problemach zdrowotnych mężczyzn: raku prostaty i jąder oraz złym stanie psychicznym.
Od 15 lat listopad jest poświęcony zdrowiu mężczyzn. W 2003 roku w Adelaide w Australii ruszył maraton darowizn Movember. Celem specjalnej akcji jest zbiórka funduszy na badania nad rakiem prostaty i jąder. Bardzo poważny temat, w który również czuje się zaangażowana marka Acros z Renningen. W tym roku po raz kolejny wspiera projekty Fundacji limitowaną akcją Movember Topcap. Producent komponentów ponownie stworzył cztery różne nakładki górne w czterech anodowanych kolorach do wyboru, które nie tylko stanowią wyraz, ale także stanowią indywidualne akcenty. Fajne czapki są dostępne w cenie 9,90 euro za sztukę. Aby kobiety również mogły skorzystać z Movember, kampania ACROS Movember dotyczy bez ograniczeń wszystkich czapek marki, tj. nie tylko motywów Movember. Cały dochód ze sprzedaży do końca listopada zostanie przekazany bezpośrednio Fundacji Movember.
„W zeszłym roku rozpoczęliśmy kampanię Movember, ponieważ uważamy, że nasze zdrowie jest najważniejszą rzeczą, jaką mamy. Wiadomości o Jaredzie Gravesie znów nam to uświadomiły. W związku z tym chcemy ponownie uwrażliwić społeczność jednośladów. W tym celu zaprojektowaliśmy cztery specjalne grafiki top cap, które oferujemy w obniżonej cenie 9,90 € za top cap. Będziemy też znowu zapuszczać wąsy. – Może Ciebie też tym zainteresujemy?!” – Axel Brunst, ACROS
Schreibe einen Kommentar