Nowości produktowe / E-Performance: Niedawno odwiedziliśmy wewnętrzną wystawę Cube i mogliśmy po raz pierwszy przyjrzeć się nowym kołom na przyszły rok. W tym artykule chcielibyśmy przedstawić Ci e-rowery Cube 2019 z sektorów turystycznych, trekkingowych i miejskich.
Rowery elektryczne to prawie połowa portfolio Cube w roku modelowym 2019 - nic dziwnego, w końcu rowery z napędem pomocniczym nadal dobrze się sprzedają, a wiele modeli jest całkowicie wyprzedanych na długo przed końcem sezonu. Jeśli chodzi o rowery trekkingowe i turystyczne, firma nie wprowadziła zupełnie nowego modelu, a zamiast tego rozszerzyła dotychczasowe portfolio.
Tak jak poprzednio, wszystkie e-rowery Cube 2019 są wyposażone w silniki firmy Bosch. Dużym tematem na przyszły rok są zintegrowane akumulatory Powertube i nowy silnik Active Plus, który jest używany w większej liczbie modeli niż wcześniej.
Rowery elektryczne Cube 2019: Cube Cross Hybrid
Cross Hybrid to najbardziej wszechstronny wśród e-rowerów Cube - tak było w 2018 roku i tak pozostanie w nadchodzącym sezonie. Dzięki amortyzowanemu widelcowi, oponom przystosowanym do jazdy po szutrze i błotnikom oraz systemowi oświetlenia dostosowanemu do przepisów ruchu drogowego (w modelach Allroad) jesteś równie dobrze przygotowany na sportową weekendową przejażdżkę, jak i na codzienne dojazdy do pracy.
Nowością na rok 2019 jest Cross Hybrid z ramą na zintegrowane akumulatory Powertube. Jest to dostępne wyłącznie z napędem Bosch Performance CX i wyłącznie z wyposażeniem terenowym odpowiednim do codziennego użytku.
Pierwsze spojrzenie: Cube Cross Hybrid SL Allroad 500
Cube Cross Hybrid 2019: Nowe modele
Istniejące modele z silnikiem Performance CX i zewnętrznym akumulatorem oraz silnikiem Active Plus z częściowo zintegrowanym akumulatorem pozostaną w ofercie w 2019 roku. Cube Cross Hybrid One jest niezwykle atrakcyjny cenowo i jest dostępny na rynku z baterią 400 Wh za jedyne 1.799 euro.
Rowery elektryczne Cube 2019: hybryda Cube Kathmandu
Kathmandu jest również znany z zeszłego roku: sportowy długodystansowy tourer będzie oczywiście nadal miał swoje miejsce w bogatym portfolio Cube. Tutaj również wielką nowością jest: Powertube. W 2019 roku dostępne będą dwa modele z zasobnikiem energii zintegrowanym z dolną rurą. Oczywiście oba są również wyposażone w bagażnik, który jest na stałe przyspawany do ramy. Jako silnik sportowy Kathmandu w 2019 roku opiera się wyłącznie na sportowym silniku Performance CX.
Nowy Cube Kathmandu Hybrid SL jest dostarczany z pełnym pakietem wyposażenia za 3.999 EUR: 11-biegowa przekładnia Shimano XT, silnik Performance CX, akumulator InTube, amortyzowany widelec RockShox Paragon Gold i hamulec Shimano XT z 4-tłoczkowymi zaciskami na przednim kole. Jest dostępny jako klasyczny rower męski, a także z ramą trapezową.
Kathmandu Hybrid EXC jest dostępny za 1.000 euro mniej, czyli 2.999 euro. Jest też 11-biegowa przerzutka Shimano XT i silnik Performance CX. Widelec pochodzi od Suntour (NCX D LO Air) i nawet jeśli hamulce nie pochodzą z serii XT, 4-tłoczkowy zacisk z przodu zapewnia dużą siłę hamowania. W przeciwieństwie do topowego modelu jest również dostępny jako rower typu step-through.
Rowery elektryczne Cube 2019: Cube Town Sport Hybrid
Cube Town Hybrid świętował swoją premierę w zeszłym roku. Dzięki niezwykle swobodnej geometrii, dużemu rozstawowi osi i wyposażeniu zorientowanemu na komfort, spokojni kierowcy miejscy byli przede wszystkim w tyle głowy podczas projektowania. Pomysł zadziałał i Town Hybrid był jednym z absolutnych hitów sezonu. Nic więc dziwnego, że Town Hybrid nie tylko pozostaje w ofercie, ale ma także sportowy siostrzany model w postaci Town Sport Hybrid.
Różnice nie są duże, ale wyraźnie odróżniają te dwa warianty od siebie: zamiast przerzutek w piaście w Town Sport Hybrid zamontowano tylko przerzutki, a na pokładzie są również hamulce tarczowe. Rama i jej geometria pozostały niezmienione, poza kilkoma zmianami konstrukcyjnymi.
Pierwsze spojrzenie: Cube Town Sport Hybrid Pro
Cube Town Sport Hybrid 2019: nowe modele
Za 500 euro Cube Town Sport Hybrid EXC 2.699 jest nieco tańszy niż topowy model. Musisz na przykład pójść na kilka kompromisów z hamulcami, ale dzięki kombinacji MT520/MT500 od Shimano wciąż jest więcej niż wystarczająca moc.
Town Sport Hybrid Pro niebezpiecznie zbliża się do ceny 400 € z akumulatorem 2.000 Wh: tylko 2.199 € należy się za dobrze wyposażony tourer, który jest wyposażony w 10-biegową przerzutkę Shimano Deore i hamulce MT400. Jeśli wolisz mieć baterię 500 Wh, musisz zapłacić 200 € więcej.
https://www.velomotion.de/2018/08/cube-bikes-2019-news/
Schreibe einen Kommentar