Nowości produktowe: W 2019 ROSE Bikes przedstawia ROSE Backroad. Powinien to być idealny pocisk dla poszukiwaczy przygód z pragnieniami terenowymi. Większy rozstaw osi, szersze opony i przyczepne hydrauliczne hamulce tarczowe powinny zapewniać płynną jazdę i bezpieczeństwo w terenie. Backroad powinien pozostać wierny swoim rasowym genom lekkości i zwinności.
Rower szosowy staje się coraz bardziej wszechstronny. Ponieważ trend od sprawdzonego specjalisty na szosie do wszechstronnego cross-country z oponami zyskuje na popularności. Możliwość elastycznego wyboru trasy rozbudza pragnienie przygody i nadaje kolarstwu szosowemu niespotykany dotąd wymiar.
RÓŻOWA Droga
ROSE Backroad ma być właśnie takim wszechstronnym pojazdem i czuje się jak w domu tam, gdzie klasyczny rower wyścigowy ma trudności. Wyróżnia się ramą z włókna węglowego o masie 1.040 gramów, całkowicie wewnętrznym prowadzeniem linek i karbonowym widelcem ROSE Disc z osią przelotową. Rama i widelec mają również standard Flatmount do mocowania zacisków hamulców tarczowych. Backroad bazuje na oponie G-ONE Allround Evo o szerokości 38 mm firmy Schwalbe, która przekonuje wyjątkowo niskimi oporami toczenia i ma klasyczny wygląd skóry. Kolejną szczególną cechą roweru szutrowego jest jego kompatybilność z oponami o szerokości do 42 mm - dla dodatkowej porcji komfortu. W połączeniu z lekkimi, wytrzymałymi kołami ROSE R Thirty Disc możesz w kontrolowany sposób pokonywać każdą szutrową ścieżkę. Karbonowa sztyca ROSE RC-170 Flex powinna umiejętnie pochłaniać nieprzyjemne uderzenia, podczas gdy kierownica Ritchey WCS Evomax zapewnia swobodę przedramion i większą dźwignię. Zgodnie z filozofią custom made ROSE, Backroad jest dostępny z różnymi grupami osprzętu w cenie od 2.249 euro. Shimano Ultegra i Ultegra Di2, SRAM Force lub Shimano 105 - tutaj klient ma wybór w konfiguratorze online!
RÓŻA Krzyż drogowy
Ponieważ cross-country to nie zawsze cross-country, ROSE Bikes oferuje również Backroad jako rower przełajowy. ROSE Backroad Cross to narzędzie pracy do użytku w terenie. Wyposażony w opony z kolcami o szerokości 33 mm, Schwalbe X-ONE Evo Bite z przodu i Allround z tyłu, powinien zapewniać dobrą przyczepność - nawet na śliskich nawierzchniach, na piaszczystych polach lub piargach. W połączeniu z lekkim zestawem kołowym DT Swiss P1750 Spline Disc, Backroad Cross jest przystosowany do zastosowania bezdętkowego. Czy to ostry SRAM Force, mocne Shimano Ultegra i Ultegra Di2, czy sprawdzona grupa Shimano 105 - jest coś na każdy cel i na każdą kieszeń. Kierownica wyścigowa Ritchey WCS w wersji Evo Curve oferuje kierowcy płaski i kompaktowy chwyt. Amortyzująca sztyca ROSE RC-170 Flex z włókna węglowego i siodło ERGON SMC40 uzupełniają ROSE Backroad Cross.
Sieć
Montaneza mówią
Witam,
Wreszcie koło różane w atrakcyjnych kolorach!
Czy są jakieś informacje kiedy rower będzie dostępny? Obecny Backroad jest zadeklarowany jako rower maratoński. Trochę mylące, że nazwa jest teraz kontynuowana.
Daniel mówią
jaka dokładnie jest różnica w stosunku do 100 Xeon Cross poza lakierem, nieco wyższą wagą i dopłatą 2018 €?