Nowości produktowe: Gama kół Fulcrum jest uwielbiana i doceniana zarówno przez profesjonalistów, jak i amatorów, ponieważ każdy produkt oznaczony czerwonym F reprezentuje połączenie wysokiej wydajności i wyjątkowej niezawodności. To idzie od góry do dołu, aluminium lub karbon, obręcz lub tarcza.
Inżynierowie Fulcrum nieustannie poszukują nowych metod konstrukcyjnych, technik i materiałów, aby ulepszyć każdy produkt, dziś iw przyszłości. Ten duch ciągłego doskonalenia skłonił personel do ponownego przemyślenia niektórych aspektów składu Racing 4, 5 i 6, aby jeszcze bardziej poprawić ich charakterystykę we wszystkich nowych wersjach na 2019 rok.
Chociaż wiele zrobiono w zakresie estetyki wszystkich trzech kół, wiele wysiłku włożono w uczynienie tych kół wyścigowych mocniejszymi i trwalszymi niż kiedykolwiek. Najnowsze wersje Racing 4, 5 i 6 nie tylko wyglądają lepiej w szerszej gamie motocykli, ale postępy w projektowaniu piast i doborze szprych sprawiają, że koła, które już miały reputację osiągów i niezawodności, są jeszcze bardziej odporne. Całkowicie przeprojektowane kołnierze we wszystkich trzech modelach, z nowymi i przemyślanymi konstrukcjami zapewniającymi doskonałe połączenie główki szprychy, zapewniają lepszą integralność szprychy i piasty.
Racing 4 kontynuuje wszechstronny profil obręczy o średniej głębokości, oferując przewagę aerodynamiczną bez uszczerbku dla wagi i prowadzenia. Nowością jest całkowicie przeprojektowana grafika i wykończenie, a także całkowicie przeprojektowany powiększony kołnierz, w którym mieszczą się proste szprychy ze specjalnym gniazdem na szprychę, zapewniającym maksymalną integralność i trwałość.
Z drugiej strony Racing 5 waży przyzwoite 1650 gramów dla pary i jest bardzo wszechstronny, z dobrym prowadzeniem dzięki zróżnicowanej wysokości obręczy. Nieco niższa przednia obręcz zapewnia przewagę przy bocznym wietrze, podczas gdy wyższa profilowana tylna obręcz, która przenosi większą masę i dzięki temu jest mniej podatna na zakłócenia powodowane przez wiatr, jest zarówno bardziej aerodynamiczna, jak i sztywniejsza, co zapewnia lepsze przenoszenie mocy. Ponadgabarytowa konstrukcja kołnierza, która różni się nieco od Racing 4, również doskonale pasuje do prostych szprych.
Racing 6 i jego asymetryczna obręcz tylnego koła w połączeniu z asymetryczną mocą (układ napędowy znajduje się tylko po prawej stronie) przenosi moc symetrycznie, dzięki czemu każde naciśnięcie pedału jest bardziej wydajne. Ponadgabarytowy kołnierz, frezowany w celu ograniczenia wagi do minimum, idealnie pasuje do szprych J-Bend i zapewnia dobry kąt szprych, aby koło było jak najbardziej stabilne i responsywne.
W 2019 roku linia wyścigowa jest prezentowana w aluminium o nowym wyglądzie i zwiększonej trwałości. Nowe zestawy kołowe będą cieszyć oko bardziej niż kiedykolwiek i oferować sprawdzoną wydajność Fulcrum jeszcze dłużej niż dotychczas.
Schreibe einen Kommentar