Nowości produktowe / Eurobike 2018: Dzięki SACHS MICRO MOBILITY nowy dostawca systemów wkracza na rynek inteligentnych rozwiązań w zakresie mikromobilności. Za młodą spółką joint venture stoją partnerzy ZF, Magura i BFO. SACHS MICRO MOBILITY po raz pierwszy zaprezentuje się publicznie na Eurobike 2018.
Chociaż nowo założona firma SACHS MICRO MOBILITY z siedzibą w Tübingen może czerpać z ponad 200-letniego międzynarodowego doświadczenia w dziedzinie mobilności, rozwoju i usług. Jest to możliwe dzięki współpracy firm ZF, Magura i BFO. Kierownictwo nowego zespołu będzie spoczywać na dwóch barkach. Marc Sommer pochodzi z ZF i ma duże doświadczenie w rozpoczynaniu działalności w sektorze technologii morskich i napędów specjalnych oraz kieruje działami rozwoju i łańcucha dostaw w SACHS MICRO MOBILITY. Po ośmiu latach na różnych stanowiskach kierowniczych w firmie specjalizującej się w hamulcach MAGURA, Michael Funk przejmuje obszary handlowe, sprzedaż i marketing oraz serwis.
Podczas Eurobike 2018 młoda spółka joint venture zaprezentuje dwa bardzo innowacyjne produkty w ramach wejścia na rynek. Układ napędowy SACHS RS z maksymalnym momentem obrotowym 110 Nm został zaprojektowany, aby zapewnić maksymalną elastyczność dla każdego typu roweru dzięki swojej kompaktowej konstrukcji. Wyposażony w inteligentne chłodzenie oparte na obudowie o wysokiej przewodności cieplnej, napęd idealnie nadaje się również do długotrwałych przejść wspinaczkowych w terenie alpejskim. Bez wspomagania silnika dwa sprzęgła jednokierunkowe powinny umożliwiać kierowcy jazdę bez oporu.
Drugą innowacją wchodzącego na rynek jest system zapobiegający blokowaniu się kół (ABS) firmy SACHS dla przednich i tylnych kół. System został specjalnie zaprojektowany pod kątem wymagań rowerów elektrycznych i nadaje się nawet do pedeleków o prędkości do 45 km/h. Dzięki cylindrycznej i kompaktowej konstrukcji moduły ABS, z których każdy waży 300 gramów, można zintegrować bezpośrednio z ramą. Za pomocą różnych czujników oprogramowanie sterujące rozpoznaje niebezpieczeństwo zablokowania koła iw razie potrzeby elektronicznie reguluje ciśnienie hamowania – w tym celu siłownik ABS również oddziela połączenie hydrauliczne między klamką hamulca a zaciskiem hamulca.
Schreibe einen Kommentar