Pierwsza jazda: Enduro czy Trail? Chcesz rywalizować w Enduro World Series lub jeździć na epickich trasach z niekończącymi się zjazdami? BH Lynx 5 ma wszystko, czego potrzeba, aby poradzić sobie w każdym terenie, w którym najważniejsze są zjazdy. Teraz BH Bikes wprowadza karbonową wersję swojego Lynx 5. Sztywność, lekkość i jakość konstrukcji sprawiają, że BH Lynx 5 Carbon wyznacza standardy w kilku obszarach.
Wraz z BH Lynx 5 firma BH Bikes wprowadza na rynek nową wersję karbonową, o której mówi się, że jest znacznie sztywniejsza i lżejsza niż aluminiowa rama Lynx 5. Podczas Dni Mediów w Serfaus mogliśmy po raz pierwszy zaprezentować BH Lynx Carbon jeździć i już tam byliśmy bardzo podekscytowani, aby zobaczyć, co potrafi nowy rower terenowy.
geometria
Geometria jest identyczna jak w wariancie aluminiowym. Tylny koniec jest wyposażony w technologię Split Pivot. Powinno to pozwolić na niezależne działanie pedałów, hamulców i zawieszenia. Tylny koniec powinien działać stale i stopniowo. Kąt skrętu wynosi 66°. Zasięg jest dłuższy, a tylny trójkąt krótszy niż w poprzedniku – jak to ma obecnie miejsce w wielu rowerach górskich. Ma to na celu osiągnięcie pewnego poziomu gładkości, a jednocześnie żywotności.
Ausstattung
BH Lynx 5 Carbon będzie dostępny w dwóch wariantach. Raz w LT (długi skok) 150 mm z przodu i 130 mm z tyłu oraz wariant z 130/130 mm. Jechaliśmy na rowerze Long Travel ze 150 mm z przodu. Zainstalowano Fox 36 Factory i Fox dpx 2 na tylnym trójkącie.Grupy Sram są zainstalowane we wszystkich modelach. Wszystkie trzy modele są spowalniane za pomocą hamulców Shimano. Kierownice, mostek, chwyty oraz koła to produkty własnej produkcji. Opony pochodzą z firmy Michelin. Została tylko sztyca - pochodzi od BikeYoke.
Na szlaku
Testy odbyły się w bike parku Serfaus Fiss Ladis. Tutaj wybraliśmy szlak, który był bardzo naturalny. Oznacza to: świeżą glebę leśną i mnóstwo korzeni, aby móc wystarczająco przetestować BH Lynx Carbon. Ale najpierw trzeba było pedałować, żeby zacząć. Żaden problem dla Fox dpx 2. W trybie pedałowania amortyzator wydaje się prawie blokadą. Tylny trójkąt prawie się nie poruszał podczas pedałowania. Byłem pozytywnie zaskoczony. Aby przyzwyczaić się do roweru, najpierw przejechałem łatwiejszą trasę, aby zobaczyć, jak Lynx 5 Carbon zachowuje się na zakrętach.
Rama i tylny trójkąt są bardzo sztywne w zakrętach. Potem trafił do dywanu korzeniowego. Tylny koniec ładnie współgra z amortyzatorem i widelcem amortyzowanym Fox 36 Factory. Na zjeździe musiałem ustawić amortyzator w pozycji szlakowej, aby uniknąć dna. Ale to dlatego, że jechałem za dużo zwisu. Ze względu na większy zasięg i krótsze rury tylnego trójkąta, rower na szlaki wygląda bardzo zabawnie i zachęca do zabawy.
Schreibe einen Kommentar