Markt: Po wakacjach życie zaczyna się robić poważne, nie tylko dla studentów. Nie ma znaczenia, czy jesteś I-Dötzchen, absolwentem szkoły średniej czy rodzicem, szef ochrony powinien być na pierwszym miejscu. W ramach kampanii „Powrót do szkoły” amerykański producent kasków Nutcase udowadnia, że bezpieczeństwo i modny design nie muszą się wykluczać.
Dla wielu rodziców zakup nowego kasku jest obecnie na liście rzeczy do zrobienia, oprócz zakupu piórnika i przyborów do pisania. Jednak nie tylko potomstwo powinno być brane pod uwagę z ochroną głowy. Jako wzór do naśladowania rodzice odgrywają decydującą rolę w akceptacji kasków rowerowych przez własne dzieci. Według badania przeprowadzonego przez DGU (Niemieckie Towarzystwo Ortopedii i Chirurgii Urazowej), 76% dzieci w Niemczech nosi obecnie kask, w porównaniu z zaledwie 20% ich rodziców. Dwie wartości, które z pewnością należy zwiększyć!
Z kampanią „Powrót do szkoły” amerykański producent kasków Nutcase kieruje swoją ofertę do dzieci w wieku szkolnym i ich rodziców. W aktualnej kolekcji kasków ulicznych firma łączy nietuzinkowy design z technicznymi udoskonaleniami. Należą do nich system MIPS zapewniający optymalną amortyzację i odbicie 360 stopni zapewniające idealną widoczność w ruchu ulicznym. Kolekcja kasków ulicznych 2018 jest dostępna w ponad 30 różnych jednolitych kolorach i kolorowych motywach. Produkty Nutcase są dystrybuowane przez firmę Cosmic Sports z siedzibą w Fürth.
Schreibe einen Kommentar