Nowości produktowe: Seria Breezer Adventure obejmuje trzy nowe modele na sezon 2018. Każdy indywidualny model charakteryzuje się specjalnymi cechami i właściwościami. Chcemy przyjrzeć się serii Adventure i pokazać, który rower najlepiej nadaje się do danego zastosowania.
Kultowy amerykański producent Breezer oferuje na sezon 2018 trzy nowe modele przygodowe. Modele noszą nazwy Inversion, Radar i Doppler – zamierzone obszary zastosowań są tak różne, jak różne są ich nazwy. Mocne strony poszczególnych modeli można dość dobrze odczytać w arkuszu informacyjnym Breezer Bikes. Inversion najlepiej nadaje się dla rowerzystów zorientowanych na prędkość, którzy jeżdżą głównie po szosie i w lekkim terenie. Między innymi w tej dziedzinie opony WTB Exposure o szerokości 32 mm mogą w pełni pokazać swoje mocne strony. Breezer ma Radar z kołami 650B gotowy na większy teren i trudniejsze szutrowe drogi. Doppler korzysta również z dobrze amortyzowanych kół 650B, a także jest wyposażony w błotniki. W skrócie: rower na wycieczki i do codziennego użytku!
Inwersja bryzy
Breezer Inversion oferowany jest w dwóch wersjach modelowych: Inversion Team i Inversion Pro. Sercem roweru jest w pełni cieniowana chromowana rama D'Fusion z suportem BB92 i osią przelotową 142x12mm. W pełni karbonowy widelec ma oś przelotową 12 mm. Różnice widać w zainstalowanych częściach. Zespół Inversion jest wyposażony w układ napędowy Shimano Ultegra 2×11 i hamulce hydrauliczne Shimano Ultegra. Opony WTB Exposure 32 mm są zamontowane na kołach WTB Frequency i23 Disc. Waga roweru w rozmiarze L to 9,71 kilograma. Kierowca modelu Inversion Pro ma napęd Shimano 105 2×11 i hamulce hydrauliczne Tektro. Wyposażony w koła Alex GD24P i owalne mocowania, Inversion Pro waży rozmiar według producenta. 10,16 kg.
Radar bryzy
Seria modeli Radar oferuje trzy wersje wyposażenia. Wszystkie warianty mają wspólną ramę ze stali CroMo z suportem BSA i widelcem CroMo. Fani dysku SRAM GX2x10 docenią swoje pieniądze dzięki Radarowi Pro. Do tego dochodzą hamulce tarczowe SRAM HRD-700, koła WTB STP i23 TCS i opony WTB Riddler Race 700x45c TCS. Model Radar Expert ma napęd Shimano Deore 2×9, mechanizm korbowy SRAM Via Centro i hamulce Tektro HY/RD. WTB Riddler Race 700x45c są zamontowane na kołach Alex GDP24. Model Radar Cafe również ma te same koła, ale tutaj rower toczy się na oponach Kenda Small Block 8 700 x 1.9". Do napędu służy Shimano Deore 1×10 z korbą FSA Comet. Hamulec Tektro HD-T285 wyhamowuje strugarkę. Waga to 11,96 kilograma (Radar Pro), 12,8 kilograma (Radar Expert) i 12,59 kilograma (Radar Cafe).
Dopplera Breezera
Wygodny rower na co dzień i rower turystyczny Breezer Doppler ma ramę ze stali CroMo z główką ramy 44 mm, suportem BSA i osią przelotową 142×12 mm. CroMo jest również używany do widelca - i oczywiście jest tu również oś przelotowa 12 mm. Opony WTB Horizon 47 mm zapewniają wysoki komfort, a błotniki z rozpórkami ze stali nierdzewnej zapewniają przydatność do codziennego użytku. Breezer Doppler Pro waży 13,41 kilograma i jest wyposażony w układ napędowy Shimano Tiagra 2×10, mechanizm korbowy Oval Concepts 300, hamulce Tektro HY/RD i koła Alex DP21 650B. Drugą wersję wyposażenia w postaci Doppler Cafe uzupełnia napęd SRAM Apex 1×11, hamulce Tektro HD-T285 oraz koła WTB STP i23 TCS 650B. Waga to 13,39 kilograma (rozmiar 56).
Schreibe einen Kommentar