Nowości produktowe: Pivot Mach 6 przechodzi gruntowny remont na rok modelowy 2018. Enduro 155 mm jest wyposażone w całkowicie nową ramę wykonaną z włókna węglowego lub aluminium, której geometria została w szczególności ulepszona. Płaskie i długie to teraz motto Pivot - ale jednocześnie pozostają wierni swojej filozofii kompaktowych motocykli.
Pivot Mach 6 sam w sobie nie jest nowym motocyklem w amerykańskim portfolio. Enduro zawsze było integralną częścią portfolio i pozostaje wierne swojej ogólnej orientacji w 2018 roku: 155 mm skoku sprężyny z tyłu i elastyczny tylny trójkąt autorstwa guru kinematyki Dave'a Weagle'a są również dostępne w wersji 2018, a język projektowania pozostaje przy osi typowych organicznych linii. Podobnie nowy Mach 6 będzie ponownie dostępny zarówno ze szlachetną karbonową ramą, jak i nieco tańszą wersją z aluminiową ramą.
Więc co nowego? Nacięcia zostały wykonane specjalnie pod kątem geometrii, a przede wszystkim były odpowiedzią na krytykę bardzo krótkiej ramy głównej. Kąt skrętu jest również nieco bardziej płaski, tylne widełki pozostają krótkie, jak poprzednio. Więc zgodnie z trendem? Można tak powiedzieć, ale Pivot nie byłby Pivotem, gdybyś nie zdecydował się pójść własną drogą. Podczas gdy rama znacznie się wydłuża, zwłaszcza w rozmiarach M, L i XL, pozostaje bardzo kompaktowa w rozmiarach S i XS. W ten sposób chcesz zachować właściwości jezdne roweru w całym spektrum rozmiarów.
Pivot Mach 6 2018 Geometria
XS | S | M | L | XL | |
rura podsiodłowa (w mm) | 368 | 393 | 425 | 457 | 495 |
Pozioma rura górna (w mm) | 545 | 568 | 610 | 633 | 662 |
główka ramy (w mm) | 90 | 101 | 108 | 120 | 130 |
tylny trójkąt (w mm) | 430 | 430 | 430 | 430 | 430 |
Rozstaw osi (w mm) | 1107 | 1136 | 1180 | 1204 | 1228 |
Kąt skrętu (w °) | 65.8 | 65.8 | 65.8 | 65.8 | 65.8 |
Kąt siedziska (w °) | 73 | 73 | 73 | 73 | 73 |
Zasięg (mm) | 370 | 390 | 440 | 460 | 485 |
Stosy (mm) | 576 | 585 | 594 | 613 | 616 |
Pozostają również wierni rozmiarowi kół: podczas gdy 29-calowe motocykle enduro wyrastają obecnie jak grzyby po deszczu gdzie indziej, amerykańscy specjaliści od grawitacji wierzą w zalety małych i lżejszych kół 27,5”. Nie ma wątpliwości: pod względem zwinności, masy i żywotności motocykl 650b ma oczywiście przewagę nad dwudziestodziewięcioma. Nie oszczędzali na prześwicie opon. Nawet jeśli w nowym Pivot Mach 6 nie ma miejsca na klasyczne opony plus, z łatwością zmieścisz coraz popularniejszy pośredni rozmiar 2,6″.
Opcja przedniej przerzutki jest niewątpliwie niezwykła w enduro, takim jak Pivot Mach 2017 w 6 roku. Wielu producentów oferuje obecnie swoje motocykle enduro wyłącznie z napędem 1-biegowym. Chociaż wielu rowerzystom to odpowiada, wciąż jest wystarczająco dużo zwolenników przerzutek, szerszego asortymentu i tańszych materiałów eksploatacyjnych. W szczególności powinni być z tego zadowoleni ci, którzy często jeżdżą na rowerze, którzy w każdym sezonie pokonują niezliczone metry wysokości.
Jeśli chodzi o wyposażenie kompletnych rowerów, w 2018 roku znów mamy szeroki wybór. Całe podwozie pochodzi od Foxa: 36 z przodu jest wspierane przez Float DPS w modelu aluminiowym i nowy DPX2 w wersji karbonowej. Oba są specjalnie przystosowane do kinematyki tylnego trójkąta. Jeśli chodzi o napęd, klienci mogą wybrać, czy wolą SRAM, czy Shimano, jedną lub dwie tarcze. Jest szlachetny we wszystkich wariantach wyposażenia: nawet modele podstawowe są wyposażone w napęd XT lub X01.
Schreibe einen Kommentar