Pendix wprowadza na rynek praktyczne neoprenowe pokrowce na swój modernizowany napęd eDrive. Czarne neoprenowe podkładki chronią przed nieestetycznymi zadrapaniami i zwiększonym zużyciem baterii w szczególnie zimnym klimacie.
Pendix wyrobił sobie markę od jesieni 2015 roku dzięki swojemu modernizowanemu napędowi eDrive, który jest elegancko zintegrowany z lewą korbą i związanym z nim akumulatorem. Firma z siedzibą w Zwickau kontynuuje wypróbowaną i przetestowaną koncepcję napędu elektrycznego w niezmienionej formie na rok 2018. W ten sposób silnik elektryczny i akumulator – ten ostatni jest dostępny w wersji 300 Wh i bardziej wytrzymałej wersji 500 Wh (maks. zasięg 105/160 kilometrów) – przekształcają szeroką gamę rowerów w e-rowery. Napęd eDrive można stosować zarówno w rowerach górskich, jak i miejskich i trekkingowych. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby używać go na rowerze cargo. Dopasowując to, akumulator można indywidualnie przymocować do roweru w formie butelki do picia, co pozwala uniknąć problemów z przestrzenią. Aby aluminiowa obudowa baterii made in Germany oraz jednostka napędowa - na przykład podczas ładowania roweru do samochodu lub na publicznych stojakach rowerowych - nie ulegały nieprzyjemnym zadrapaniom, użytkownik Pendixa może teraz skutecznie chronić swój eDrive za pomocą opcjonalnych neoprenowych osłon . Są one dostępne, podobnie jak sam napęd, u wyspecjalizowanych sprzedawców Pendix. Dodatkowo, dzięki czarnym neoprenowym ochraniaczom, akumulatory eDrive powinny być skutecznie chronione przed nadmiernym zużyciem w ciężkich, ujemnych temperaturach.
Rozszerzona sieć dealerska, nowy model Böttcher
Mówiąc o tym: specjalista od napędów elektrycznych z możliwością modernizacji z siedzibą w Zwickau z powodzeniem rozszerzył swoją sieć dealerów w 2017 roku i obecnie współpracuje z ponad 600 dealerami rowerów. Ponadto eDrive jest teraz dostępny w jedenastu krajach europejskich; w tym przyjazna rowerzystom Norwegia i Holandia. Böttcher jest jedną z marek rowerów, które montują Pendix eDrive w kilku modelach. Firma rowerowa ze Szlezwiku-Holsztynu również korzysta z eDrive w nowym modelu Jive. Kopenhaski producent rowerów cargo, Christiania, instaluje również zmodernizowany e-drive.
Bez zmian: parametry wydajności Pendix eDrive
Cechy wydajnościowe kompaktowego e-modernizowanego napędu Pendix eDrive pozostają takie same: eDrive zapewnia maksymalny moment obrotowy 50 Nm, a jednostka obsługuje maksymalnie 25 km/h. Pedał zarządza trzema trybami Eco, Smart i Sport (poziom wspomagania: 75/150/200%) za pomocą pięknie rastrowanego, łatwego w użyciu obrotowego koła na akumulatorze litowo-jonowym. Jeśli chcesz zwiększyć swój zasięg, np. podczas długich weekendowych wyjazdów, możesz zwiększyć go nawet do 320 kilometrów, łącząc ze sobą dwie baterie Pendix. Prawdziwą inwestycją jest również ten model eDrive Flex 1.990, którego cena zakupu wynosi 1000 euro.Wariant eDrive 300 z akumulatorem 300 Wh jest cenowym punktem wyjścia do przyjemności z jazdy na rowerze elektrycznym za 1.490 euro.
Nowy, przydatny szczegół dotyczący akumulatora 300 Wh: ładowanie smartfona przez port USB
Niezwykle praktyczny nowy szczegół na rok 2018 można znaleźć na mniejszym akumulatorze 300: kierowca może ładować swój smartfon lub lampę rowerową przez port USB.
Schreibe einen Kommentar