Rynek / E-Performance: Dzięki Specialized Turbo Levo Carbon, dobrze znany Levo E-MTB świętuje teraz swoją premierę z włókna węglowego. Pozwala to zaoszczędzić do 650 g wagi ramy, a wszystkie modele Levo 2018 otrzymują również kompleksową aktualizację silnika, która powinna zapewnić o 15% więcej mocy i lepsze odprowadzanie ciepła.
Nieco ponad dwa lata po debiucie Specialized Turbo Levo FSR otrzymuje pierwszą dużą aktualizację. Do tej pory E-MTB był dostępny tylko z aluminiową ramą, ale od sezonu 2018 pojawi się również lekka rama z włókna węglowego. Ponadto wprowadzono również ulepszenia w silniku: aktualizacje oprogramowania i sprzętu pozwalają uzyskać do 15% więcej mocy z dysku - i jednocześnie ulepszone zarządzanie ciepłem.
Rowery elektryczne: Specialized Levo: E-MTB jak bębny
Rynek: przynajmniej od zeszłorocznego Eurobike, E-MTB wyszły ze swojej egzotycznej egzystencji i można je znaleźć w portfolio prawie każdego producenta. Od wiosny przyszłego roku amerykański producent Specialized będzie miał w swojej ofercie także całą gamę rowerów górskich ze wspomaganiem pedałowania – nowa seria modeli nosi nazwę LEVO. Rower elektryczny Specialized – dlaczego? Dla jakiej grupy docelowej? […]
Specialized Turbo Levo Carbon: do 650 gramów lżejszy
Jeszcze kilka lat temu karbon jako materiał na ramy był zarezerwowany prawie wyłącznie dla lekkich budowniczych.W niedawnej przeszłości lekki i jednocześnie sztywny materiał mógł zaistnieć również na szerszym rynku i staje się coraz bardziej popularny nawet na zboczu. Nic dziwnego: nowoczesne procesy produkcyjne umożliwiają producentom stosowanie karbonu do konstruowania nowych kształtów ram - a ramy są zwykle jeszcze sztywniejsze niż ich aluminiowe odpowiedniki, a jednocześnie są lżejsze. Dokładnie te zalety dotyczą teraz również Specialized Turbo Levo Carbon 2018; rama S-Works z ramą główną i tylnym trójkątem wykonanym z włókna węglowego waży o 650 gramów mniej niż i tak już bardzo lekka rama aluminiowa. Sama rama główna jest już o 500 g lżejsza. Jednak dieta odchudzająca nie ucierpi na stabilności i sztywności: według Specialized Levo Karbon powinien być nawet sztywniejszy niż wersja aluminiowa. Również w 2018 roku wszystkie modele Levo będą standardowo dostarczane z szerokimi oponami 6fattie Plus, ale są również kompatybilne z 29-calowymi oponami.
Specialized Turbo Levo 2018: większa moc przy mniejszym nagrzewaniu silnika
Wszystkie modele Levo 2018 – w tym te z aluminiową ramą – są wyposażone w nowy silnik 1.3. Powinno to przynieść do 15% więcej mocy, a także nie nagrzewać się tak jak jego poprzednik - to wyeliminowałoby dwa główne punkty krytyki poprzedniego napędu. Jest to możliwe dzięki kilku drobnym aktualizacjom sprzętowym, takim jak nowe magnesy i podkładki termiczne w ważnych miejscach. Ponadto aktualizacja oprogramowania zapewnia wydajniejszą kontrolę. Oczywiście bardzo dobra aplikacja Mission Control będzie nadal używana w 2018 roku.
Specialized Turbo Levo Carbon: modele
Turbo Levo FSR Comp Carbon
Główna rama: FACT 9m karbon
tył: aluminium M5
podwozia: RS Objawienie RC / Monarcha RT
Okrążenie: SRAM GX
Cena: € 5.999
Turbo Levo FSR Expert Carbon
Główna rama: FACT 9m karbon
tył: aluminium M5
podwozia: Öhlins RXF 36 / RS Monrach RT3
Okrążenie: RAM-u X01/X1
Cena: € 7.299
S-Works Turbo Levo FSR
Główna rama: FACT 11m karbon
tył: FACT 11m karbon
podwozia: Ohlins RXF 36 / Ohlins STX
Okrążenie: SRAMXX1
Cena: € 9.999
Schreibe einen Kommentar