Rynek / E-Performance: Szwajcarzy z Flyer zaprezentowali wiele nowych e-rowerów w różnych obszarach i kilka ekscytujących innowacji technicznych na rok modelowy 2018. Przygotowaliśmy krótki, zwięzły przegląd e-rowerów Flyer 2018.
Flyer E-Bikes 2018: Oto innowacje techniczne
Technologia Flyer Integrated Technology (FIT) nie jest nowością na rok 2017, ale stała się jednym ze znaków rozpoznawczych szwajcarskiego producenta. Pomysł jest tak prosty, jak skomplikowana jest realizacja: wszystkie systemy w rowerze powinny być podłączone do centrum sterowania i komunikować się ze sobą. Silnik z zębatkami, lampka z pilotem na kierownicę i akumulator z oświetleniem - wszystkie elementy razem z wyświetlaczem. FIT jest dostępny jako wyposażenie opcjonalne dla prawie wszystkich rowerów elektrycznych Flyer z napędem Panasonic.
Silnik X2018 firmy Panasonic, który nie ma 0-biegowej skrzyni biegów dobrze znanego X2, jest zupełnie nowy w nadchodzącym roku modelowym e-rowerów Flyer 1. Ale nowy napęd ma trochę więcej mocy i można go oczywiście obsługiwać nieco bardziej intuicyjnie. Wraz z X0 prezentowany jest również dopasowany, nowy kolorowy wyświetlacz, który znacznie zmniejszył rozmiar w porównaniu do swojego poprzednika i może być indywidualnie montowany na kierownicy - z przodu, z tyłu lub tuż obok mostka. Jest to szczególnie interesujące w przypadku E-MTB, gdzie sensowne jest przymocowanie wyświetlacza w chronionym miejscu, aby lepiej chronić go w przypadku upadku. Nowe piloty RC0 i RC1 są bardziej zredukowane niż dobrze znane RC2 i dlatego można je bardzo dobrze obsługiwać bez patrzenia, nawet w rękawiczkach.
Sporo działo się też z funkcjami: jest teraz pomiar tętna, a także nawigacja, nad którą wspólnie pracowali specjaliści z Komoot. Ekscytująca jest również regulacja indywidualnego zasięgu, która dynamicznie dostosowuje moc wyjściową na rzecz większego zasięgu, niezależnie od wybranego poziomu wsparcia.
Flyer E-Bikes 2018: Nowe dodatki turystyczne do serii Gotour
Rowery turystyczne z serii Gotour firmy Flyer mają kilka innowacji i zupełnie nowe modele na rok 2018. Dwa komfortowe touringowe Flyer Gotour4 i Gotour5 są zupełnie nowe w programie, ale są zgodne z dobrze znaną koncepcją ustalonej serii Gotour, zapewniając duży komfort i 100% przydatność do codziennego użytku. Dwa przekroki pomagają mniej sprawnym fizycznie motocyklistom dzięki bardzo niskiemu przekrokowi, co jednak prawie w niczym nie szkodzi nowoczesnemu wyglądowi motocykla. Przyjemny jest również szeroki wybór różnych rozmiarów ram, z których modele XS są nawet wyposażone w małe 26-calowe koła.
Silnik dwóch nowych motocykli typu step-through pochodzi od firmy Panasonic: nowy 1-biegowy napęd X0 oferuje do 30% wyższą wydajność niż jego poprzednik, obsługuje prędkość do 25 km/h i opcjonalnie jest nawet zasilany potężnym akumulatorem 648 Wh. Obsługiwany jest za pomocą dwóch nowych kolorowych wyświetlaczy D0 lub D1 (dla FIT), a kupujący ma do dyspozycji duży wybór wyposażenia, jak to zwykle bywa w przypadku Flyera. Pojawią się więc nowe tourery z przerzutkami lub przerzutkami w piaście. Mocne i odpowiednie oświetlenie zapewniają reflektory firmy Busch & Müller. Opcjonalnie dwa nowe rowery typu step-through firmy Flyer są również dostępne z wewnętrzną technologią FIT zapewniającą jeszcze więcej możliwości - na przykład funkcję świateł drogowych.
Ceny dwóch nowych modeli zaczynają się od 3.399 euro, są dostępne w kolorze czarno-białym i trafią do sprzedaży jesienią 2017 roku.
Ale to nie wszystko, jeśli chodzi o nowości w gamie modeli Goour. Flyer Gotour 6 jest teraz bardzo interesującym nowym rowerem turystycznym, który jest bardziej sportowy, a także ma bardzo prosty i udany wygląd. Napęd pochodzi tutaj ze Szwabii – czyli od Boscha. Opierają się na dwóch nowych silnikach z serii Active Line i Active Line Plus, które są znacznie mniejsze, lżejsze, a przede wszystkim cichsze niż ich poprzednicy. Nowy akumulator PowerTube 500, który całkowicie znika w dolnej rurze, zapewnia również jeszcze bardziej elegancki wygląd.
Nowości produktowe: Bosch 2018 ze zintegrowanym akumulatorem, integracją Di2 i nowościami Nyon
Rynek / E-Performance: Firma Bosch E-Bike Systems zaprezentowała niedawno innowacje na sezon 2018. Oprócz cieszącego się dużym uznaniem systemu E-Bike ABS zaprezentowano również dwa nowe napędy. Trzecią główną innowacją jest pierwszy integrowalny akumulator o nazwie PowerTube 500. Ponadto promowana jest integracja eShift komponentów Shimano Di2. To […]
Nowości produktowe: Bosch 2018 z dwoma nowymi napędami do e-rowerów: Active Line Plus i „nowa” Active Line
Rynek / E-Performance: W 2018 roku Bosch kontynuuje ofensywę e-rowerów i wprowadza Active Line Plus, zupełnie nowy napęd dla rowerzystów zorientowanych na wygodę. Ponadto „zwykły” dysk Active Line doczekał się następcy, który jest przede wszystkim znacznie bardziej kompaktowy, lżejszy i cichszy niż jego poprzednik. Nie tylko w tym kraju […]
Również tutaj istnieje niezliczona ilość opcji i wariantów, jeśli chodzi o ustawienie i wyposażenie: Oprócz wspomnianego już napędu można również wybierać między ramami trapezowymi, przejściowymi lub męskimi, a Flyer zapewnia swoim nabywcom również dużą swobodę przy same komponenty. Opcja napędu paskowego powinna być szczególnie interesująca dla osób często jeżdżących. Prawie 22-kilogramowy e-rower jest dostępny w czterech rozmiarach i będzie dostępny w sklepach na początku 2018 roku. Ceny zaczynają się od 2.999 €.
Flyer E-Bikes 2018: Stylowy nowy model Upstreet
Rowery elektryczne od jakiegoś czasu straciły reputację brzydkich kaczątek rynku rowerowego - powodem tego są również rowery takie jak nowy Flyer Upstreet5, które przywiązują dużą wagę do udanego wyglądu i z pewnością mogą konkurować z nowoczesnymi rowerami miejskimi bez silnik. Technicznie jesteś tutaj na szczycie: nowy miejski e-rower jest napędzany przez nowy 0-biegowy silnik pośredni Panasonic X1 lub dobrze znany model 2-biegowy. Od wiosny 2018 można również korzystać z nowej baterii 621Wh. Podobnie jak w przypadku wielu rowerów Flyer, nowy Upstreet5 jest opcjonalnie dostępny z wytrzymałym i nie wymagającym konserwacji napędem paskowym. Możliwa jest również automatyczna zmiana przełożeń w połączeniu z piastą przerzutki NuVinci.
Opcjonalnie dostępna jest tu również technologia Flyers FIT dla jeszcze bardziej zaawansowanej technologii. Rower elektryczny o wadze 23 kg jest dostępny w kolorach perłowo-szarym, czerwonym i niebieskim oraz z klasyczną ramą męską, ramą trapezową lub ramą przejściową. Ceny zaczynają się od 3.199 euro, a ulotka Upstreet5 będzie dostępna od jesieni 2017 roku.
Ulotka E-Bikes 2018: Popularny temat E-MTB – nowa ulotka Uproc Bikes
Przy tak wielu innowacjach Flyer E-Bikes 2018, istnieje oczywiście również kompleksowe odmłodzenie gamy Uproc MTB. Oba warianty z wewnętrznym napędem Panasonic zostaną ponownie wprowadzone na rynek w 2018 roku, a motocykle napędzane silnikiem Bosch mają również do zaoferowania kilka ekscytujących innowacji.
W przyszłym roku modele Flyer Uproc 1, Uproc3 i Uproc6 ponownie będą napędzane mocnym silnikiem Bosch Performance CX. Jednak Szwabowie mają kilka nowych funkcji na nadchodzący sezon, z których wszystkie zostały zebrane przez Flyer i zintegrowane z modelami Uproc. Na przykład jest akumulator PowerTube 500, który nie znajduje się na dolnej rurze, jak poprzednio, ale znika w niej. Aby cenny dostawca energii był również dobrze chroniony podczas właściwego użytkowania w terenie, firma Flyer opracowała osłonę akumulatora (FBS), która jest utrzymywana na dolnej rurze za pomocą magnetycznego zapięcia i chroni akumulator przed wszelkimi wpływami zewnętrznymi.
Jeśli chodzi o sprzęt, silnik pozostaje taki sam jak jego poprzednik, ale wiele się wydarzyło pod względem oprogramowania. Od 1 lipca dostępna jest aktualizacja zawierająca nowy tryb E-MTB. Nowe modele Flyer Uproc z napędem Bosch są fabrycznie dostarczane z nową wersją. Krótko mówiąc, tryb E-MTB to dynamiczny poziom wsparcia, który zastępuje poprzedni tryb Sport. Przepustowość wsparcia waha się od trasy do turbo i zależy od czynników zależnych od kierowcy. Na przykład, jeśli pedałujesz mocniej, zyskujesz więcej mocy. Powoduje to znacznie bardziej naturalne zachowanie podczas jazdy, które jest znacznie bliższe rzeczywistemu rowerowi górskiemu i oferuje ogromne korzyści, szczególnie na odcinkach technicznych.
Rowery elektryczne: Pierwsza jazda: nowy tryb eMTB w Bosch Performance CX
E-Performance / Test: W ramach Bike Festival w Riva firma Bosch zaprezentowała nowy tryb napędu Performance CX, który jest specjalnie dostosowany do potrzeb E-MTB. Tryb wspomagania, pragmatycznie nazwany „eMTB”, kontroluje moc dynamicznie, w zależności od potrzeb kierowcy w danej sytuacji. Bosch jest z pewnością jednym z […]
Jednak nic się nie zmieniło w podstawowej orientacji trzech rowerów Bosch firmy Flyer. Ważący 18 kg lekki Uproc1 (bez akumulatora) to turystyczny hardtail i, podobnie jak wszystkie elektryczne rowery górskie Flyer z silnikiem Bosch, będzie dostępny wiosną 2018 roku. Będzie kosztować od 2.799 euro – trzeba sięgnąć znacznie głębiej do kieszeni, żeby zdobyć dwa fulle; Podobnie jak Uproc3 (140 mm), Uproc6 (160 mm) ma podstawową cenę 3.999 euro.
W modelach Flyer Uproc2, Uproc4 i Uproc7 zastosowano jeszcze kilka innowacji, które są napędzane silnikiem Panasonic zamiast Boscha. Jest teraz dostępny również jako wariant X0 z jednym biegiem – jeśli wolisz dobrze znaną dwubiegową skrzynię biegów, możesz ją również skonfigurować. Pewne zmiany wprowadzono również w ramie - kształt został zmodyfikowany w celu uzyskania większej sztywności, a teraz zastosowano nowe standardowe i szerokie opony Plus na oś Boost. Uproc2 Hardtail jest również dostępny opcjonalnie ze zwykłymi 29-calowymi kołami i oponami. Dla tych, którzy cenią sobie przede wszystkim wygodę MTB, ale używają go głównie na utwardzonych drogach iw mieście, dostępne są modele Uproc również ze stałymi błotnikami, bagażnikami i światłami.
Mocna bateria 621 Wh jest również nowa, ale będzie dostępna dopiero wiosną 2018 roku. Modele Uproc2, Uproc4 i Uproc7 będą dostępne od jesieni 2017 roku w cenach od 3.199 euro (Uproc2), 3.799 euro (Uproc4) i 4.099 euro (Uproc7).
Schreibe einen Kommentar