Rynek: Z Trailfox AMP, BMC po raz pierwszy wchodzi na rynek E-MTB. Wyposażony w napęd Shimano Steps E8000, zintegrowany akumulator 504 Wh i 150 mm skoku, BMC Trailfox AMP gwarantuje kierowcy lepsze wrażenia z jazdy all-mountain. Jeśli chodzi o szczegółowe rozwiązania, to Szwajcarzy na pewno wpadli na kilka pomysłów.
W przeciwieństwie do innych firm z branży rowerowej, BMC nie spieszyło się z prezentacją pierwszego E-MTB. Wynik jest jednak imponujący, ponieważ Trailfox AMP wyróżnia się na tle konkurencji w kilku punktach. Wizualnie nowy e-rower górski oparty jest na niezmotoryzowanej wersji Trailfoxa. Efekt ten wzmacnia akumulator napędu Shimano Steps E8000, który jest całkowicie zintegrowany z dolną rurą. Rama główna wykonana jest z karbonu, a tylny trójkąt z aluminium. Typowa dla Trailfox geometria została również zastosowana w zelektryfikowanym Trailfox AMP. Aby sprostać specjalnym wymaganiom napędu elektrycznego, zmieniono kinematykę Advanced Pivot System. Zarówno punkty nośne tylnego trójkąta, jak i wahacz zostały powiększone na korzyść stabilności i sztywności.
Decyzja twórców na rzecz systemu Shimano Steps E8000 wynika przede wszystkim z bardzo kompaktowych wymiarów montażowych. Dzięki Trailfox AMP firma BMC była w stanie wdrożyć geometrię typową dla nowoczesnych rowerów górskich z dużym zasięgiem, płaskim kątem skrętu i krótkimi tylnymi rurami tylnego trójkąta. E-MTB jest również nowoczesny, jeśli chodzi o opony: opony 27.5"+ zapewniają komfort, przyczepność i trakcję w równym stopniu. Trailfox AMP oferowany jest w trzech wersjach modelowych z różnym wyposażeniem. Najwyższy model jest wyposażony w elementy zawieszenia Fox, elektroniczne przerzutki Shimano XTR Di2 i hamulce Shimano Saint. Cena topowego modelu LTD wyniesie około 10.000 XNUMX euro.
Schreibe einen Kommentar