Rynek: BMC Switzerland gruntownie zmieniło Speedfox na sezon 2018. Największą innowacją jest z pewnością technologia Trailsync, która odpowiada za to, że układ zawieszenia zawsze pracuje w odpowiednim trybie tłumienia. Innowacyjny system opiera się na zintegrowanej sztycy Vario ze sprzęgłem z amortyzatorem.
Sprzęgło ma dużą zaletę: do regulacji położenia siodełka i jednoczesnej regulacji amortyzatora wystarczy jedna dźwignia. W zależności od pozycji siodełka należy zawsze zagwarantować optymalny tryb amortyzatora. Po złożeniu sztycy podsiodłowej amortyzator otwiera się automatycznie. Podobnie sytuacja wygląda przy wysuwaniu sztycy, z tą różnicą, że amortyzator się domyka.
W zależności od rozmiaru ramy BMC Speedfox toczy się na kołach 27.5″ lub 29″. Z tyłu system APS Advanced Pivot zapewnia kierowcy skok zawieszenia wynoszący 130 mm (27.5″) lub 120 mm (29″). Wewnętrzne prowadnice kabli z włókna węglowego nie tylko zapewniają schludny wygląd, ale mają także zapobiegać irytującemu grzechotaniu. Chlapacz umieszczony na dolnym odchyleniu zakrywa wszystkie kable, a także chroni łożyska przed zabrudzeniem.
Ochraniacze dolnej rury i tylnego trójkąta zapewniają ochronę przed wpływami zewnętrznymi. Dzięki wieloportowi na rurze podsiodłowej BMC Speedfox można jeździć z przednią przerzutką lub bez niej. Rower terenowy dostępny jest w trzech wersjach. Wersja 01 jest wyposażona w wysokiej jakości ramę z włókna węglowego, wersja 02 ma aluminiowe dolne widełki. Rama BMC Speedfox 03 wykonana jest w całości z aluminium, wszystkie modele posiadają oś przelotową 12 mm.
Schreibe einen Kommentar