Rynek: Specjalista od zawieszenia DVO Suspension, wcześniej znany głównie ze swojej gamy grawitacyjnej, rozszerza swoją ofertę o produkty dla rowerzystów terenowych. Oprócz pierwszej teleskopowej sztycy podsiodłowej, kalifornijski producent prezentuje teraz również widelec amortyzowany 29″ o skoku 140 mm.
DVO Suspension nie spieszyło się z pierwszą teleskopową sztycą podsiodłową, ale teraz wynik jest imponujący. Teleskopowa sztyca podsiodłowa Garnet oferuje bezstopniową regulację skoku 125 lub 150 milimetrów i według producenta powinna ważyć 620 gramów. Wewnątrz podpory sprawna kaseta hydrauliczna i sprężyna pneumatyczna z podporą mechaniczną spełniają swoje zadanie. Kierowca może wygodnie wpływać na prędkość wysuwania sztycy za pomocą zaworu na dwuśrubowej główce sztycy. Aby zapewnić bezpieczną pracę we wszystkich sytuacjach na drodze, Garnet ma ergonomiczne zdalne ramię wahacza. Jeśli transport wymaga demontażu sztycy: Mechanizm Quick-Connect umożliwia szybkie odłączenie linki od spodu sztycy. Sztyca teleskopowa DVO Suspension Garnet jest już dostępna w cenie 429,00 EUR.
Ambitni rowerzyści terenowi i all-mountain będą musieli poczekać jeszcze kilka tygodni na nowy widelec amortyzowany od DVO Suspension: Pod koniec marca 29-calowy widelec amortyzowany Sapphire ze skokiem zawieszenia 140 mm i standardem Boost będzie wreszcie dostępny na rynku . Oczywiście Sapphire 27.5″+ jest kompatybilna – co w tym przypadku pozwala na szerokość opony do 3.0″. Odlew został całkowicie przeprojektowany i ma na celu nadanie widelcowi wysokiej sztywności i niskiej wagi w połączeniu z cieniowanymi goleniami 32 mm. W połączeniu z frezowaną CNC i kutą koroną widelca, według producenta, waga widelca wynosi 1.880 g. Zamknięty wkład pęcherza odpowiedzialny za tłumienie ma zagwarantować czułą reakcję rowerzysty, podczas gdy zewnętrzny mechaniczny OTT ujemny ustawienie sprężyny obiecuje niski moment rozruchowy. Kolejną cechą nowego widelca są liczne zewnętrzne opcje regulacji, takie jak odbicie i kompresja przy wysokich/niskich prędkościach. W razie potrzeby ugięcie sprężyny Sapphire można również zmniejszyć wewnętrznie do 10 mm za pomocą 100 mm podkładek dystansowych. Widelec amortyzowany DVO Sapphire będzie dostępny w trzech kolorach w cenie 949,99 euro: czarnym, zielonym lub brązowym.
Schreibe einen Kommentar