Market/Radon Jealous: Radon chce wzbudzić zazdrość w ludziach. To też mogłoby działać bardzo dobrze. Dzięki nowemu hardtailowi Radon Jealous ludzie z Bonn mają gorące żelazo w ogniu i prawdziwe urządzenie do rywalizacji na linii startu. Zazdrosny powinien mieć sens nie tylko dla kierowców...
Przekonał nas ostatni karbonowy hardtail firmy Radon, Black Sin (w tłumaczeniu: czarny grzech). Oczywiście w szybko rozwijającym się przemyśle rowerowym nie mogło to trwać wiecznie. Trasy Pucharu Świata stają się coraz bardziej techniczne, a wymagania stawiane rowerom się zmieniają. Radon Jealous szczyci się najnowocześniejszą geometrią dostosowaną do tych nowoczesnych kursów. Ale korzystają z tego również hobbyści, rower jest przyjemniejszy i przyjemniejszy w jeździe.
Rama Radon Jealous
Rower powinien być szybki i zwinny, ale nie tylko uszczęśliwiać kierowców wyścigowych, ale także energicznych turystów. Dlatego Radon wypuścił dwie wersje Jealous. Abyśmy wszyscy byli podwójnie zazdrośni. Ważąca mniej niż 900 gramów, dokładnie 890 gramów w 16-calowych calach, najlepsza wersja jest bardzo lekka i konsekwentnie zaprojektowana do napędów jednotarczowych. Przeznaczony więc do napędów 11 i 12 rzędowych bez przerzutki. Każdy, kto ma parę w nogach, oszczędza tutaj jeszcze więcej wagi. Wysoka sztywność, o całe 34% większa niż w poprzedniku, powinna zapewnić, że każde naciśnięcie pedału dociera do tylnego koła i gwarantuje bezpośrednie zachowanie podczas jazdy. Ale nie tylko zbudowałeś ramę tak twardą jak deska wszędzie zgodnie z mottem „im więcej, tym lepiej”. Dolna część, od główki ramy lub suportu do haków, powinna pochłaniać lub przenosić siły. Górna część, siedzisko i co. powinien zapewniać odczuwalny komfort. Rama jest stosowana w czterech topowych modelach, Limited i 9.0SL, a także 10.0 i 10.0SL. Pięć tańszych modeli ma nieco inny układ karbonu, dzięki czemu rowery są tańsze, a także nadają się do mocowania przedniej przerzutki. Wszystkie Radon Jealous są wyposażone w Boost, tj. wymiar montażowy 148 mm z tyłu. Przewidziane jest również użycie wspornika teleskopowego lub przystosowana jest do tego rama.
Dostępne są cztery rozmiary: 16″, 18″, 20″ i 22″. Tak więc większość kupujących znajdzie coś dla siebie. Geometria z pewnością spodoba się wielu i jest bardzo nowoczesna. Tylne widełki o długości 432,5 mm w połączeniu z kątem skrętu 69,6 stopnia i długą górną rurą pasują do dzisiejszego świata, nawet w sektorze XC: długi przód i krótki tył. Przy stosunkowo stromym 73,6 stopnia kąt rury podsiodłowej dobrze pasuje do obrazu i krótkiego tylnego końca i, podobnie jak krótka główka ramy, pomaga we wspinaczce. Trasa jest dobrze przemyślana. Hamulec jest założony na zewnątrz, mechanicy będą zadowoleni. Linka przerzutki lub linka DI2 w ramie; w tym celu w punktach wejścia i wyjścia znajdują się różne zaślepki. linka wspornika teleskopowego wychodzi z rury podsiodłowej nad suportem, dzięki czemu zawodnicy mogą szybko przełączać się między klasycznym wspornikiem patentowym a sztycą regulowaną. Wizualnie rower również bardzo udany, ma charakter i nie jest byle jaka rama z Dalekiego Wschodu. Byłby rozpoznawalny nawet bez wystroju, nie każdy producent może to powiedzieć o swoim hardtailu XC, nawet jeśli budzi to zazdrość. Rama powinna być również wytrzymała, spełnia normę DinPlus. Jest chroniony przed spadającym łańcuchem za pomocą lekkich aluminiowych płyt w obszarze suportu.
Modele Radona Zazdrosnego
Jak wspomniano, cztery modele z górną ramą są skierowane przede wszystkim do kierowców wyścigowych. Ale tańsze modele są również bardzo interesujące. We wszystkich modelach oprócz LTD zastosowano wysokiej jakości kierownice, słupki i mostki Syntace. Wszystkie motocykle z wyjątkiem LTD polegają na oponach Conti. Oto najważniejsze szczegóły dotyczące niektórych modeli, które naszym zdaniem są szczególnie interesujące:
Radon zazdrosny 6.0
jest wyposażony w solidny napęd Shimano SLX z tylną przerzutką Shimano, zdalny widelec DT Swiss OPM ODL 29, koła DT Swiss X1900 Spline 29, hamulec Magura MT4. 10,1 kilograma za 1999 euro, ktoś powinien to zrobić!
Radon zazdrosny 9.0 DI2
odbija się od widelca Fox 32 Performance Elite SC Remote Boost, toczy się na MAVIC Crossmax ELITE 29, główną atrakcją jest kompletne Shimano XT DI2. Waży dokładnie 10,0 kg i kosztuje 3499 euro. krakers DI2!
Radon zazdrosny 10.0
to najtańsze 12-rzędowe koło w ofercie z grupą Sram XO Eagle, kołami DT Swiss XR 1501 Spline One 29 i przyciągającym wzrok widelcem Rock Shox RS1 Upside Down. Ponadto kierownice i słupki Syntace są również wykonane z włókna węglowego. 8,2 kilograma za 4299 euro. Wizualna i techniczna uczta!
Radon zazdrosny LTD (ograniczona)
bezkompromisowy lekki przedmiot. Sprężyny z FOX 32 Float Factory SC Remote Boost, przerzutki z Sram XX1 Eagle. Koła z włókna węglowego AX Lightness Ultra Boost z oponami Schwalbe Thunder Burt są hamowane przez Magura MT8. Kierownica, sztyca, mostek i siodełko pochodzą od Tune. 7,35 kilogramów za 6499 €, które w rzeczywistości nie pozwalają na dalsze strojenie, więcej jest prawie niemożliwe.
Oto dwa kolejne klipy, które wyjaśniają motocykl z punktu widzenia zarządzania produktem, a także z punktu widzenia profesjonalnych kierowców.
https://www.youtube.com/watch?v=U0KP18M_Cd4
Schreibe einen Kommentar