Rynek / MTB: Dzięki Orange Stage 5 i Orange Stage 6 tradycyjny brytyjski producent przedstawia dwóch nowicjuszy z dużymi kołami zapewniającymi maksymalną prędkość. Jeden rower terenowy, jeden enduro – opracowany i skonstruowany dla doświadczonych pilotów szlakowych, którzy chcą jak najlepiej wykorzystać siebie i swój rower. Na razie dwa nowe 29ery są dostępne wyłącznie w szlachetnych edycjach limitowanych.
Brytyjski konstruktor rowerów MTB Orange Bikes ma wierną rzeszę fanów na całym świecie, którzy oprócz unikalnego i niepowtarzalnego wyglądu rowerów wyprodukowanych w Wielkiej Brytanii, doceniają także prostą zasadę działania i uczciwy wizerunek producenta założonego w 1988 roku. Z każdą nową serią modeli, a także dwoma nowościami Stage 5 i Stage 6, Orange pokazuje, że poczucie tradycji w żaden sposób nie stoi w sprzeczności z nowoczesnymi trendami w świecie MTB.
Obydwa rowery opierają się na kołach 29″ i nowoczesnej geometrii: płaski kąt skrętu, duży wysięg. Nie powinno oczywiście zabraknąć sprawdzonego tylnego trójkąta typu single-pivot, który nie tylko dobrze się sprawdza, ale też wymaga znacznie mniej konserwacji niż porównywalne zawieszenie multipivot. Na razie zarówno Stage 5, jak i Stage 6 będą dostępne w limitowanych edycjach z doskonałym wyposażeniem, które nie pozostawia nic do życzenia. W ciągu najbliższych kilku miesięcy należy się spodziewać również zwykłych modeli i zestawu ramek.
Orange Stage 5 LE – mocny rower na szlaki z wysokiej klasy wyposażeniem
Orange Stage 5 to nowoczesny rower na szlaki, taki jaki powinien być. Skok sprężyny 135 mm z tyłu i 140 mm z przodu daje mnóstwo frajdy, szczególnie w połączeniu z kołami 29″. Dzięki kątowi główki ramy wynoszącemu 66,5° masz pod tyłkiem pojazd w pełni przystosowany do zjazdów, który powinien świetnie spisywać się zarówno na szlaku, jak i na trasie. Stage 5 LE jest wyposażony w klasyczne podwozie Fox Factory, hamulce brytyjskiej firmy Hope i 1-biegowy układ napędowy XT firmy Shimano. Z klasą, z klasą – dlatego wysoka cena 6.500 euro nie dziwi.
Geometria Pomarańczowy Etap 5
M | L | XL | |
rura podsiodłowa | 430 | 460 | 508 |
Górna rura pozioma | 615 | 635 | 655 |
główka | 100 | 110 | 120 |
tylny trójkąt | 445 | ||
Radstand | 1183 | 1204 | 1225 |
kąt skrętu | 66,5 ° | ||
kąt siedziska | 74 ° | ||
Dosięgnąć | 436 | 453 | 470 |
Stos | 624 | 633 | 642 |
Wyposażenie Pomarańczowy Stage 5 LE
Składnik | |
widelec amortyzowany | FOX 36 Factory Kashima 140mm |
niemy | Fabryka FOX Float X2 |
wirniki | Hope Pro4 + Race Face Arc 30 |
sztyca | FOXTransfer |
hamulce | Mam nadzieję, że Tech 3 E4 203/183 |
napęd | ShimanoXT 11-46 |
korba | Nadzieja |
opona | Maxxis Minion DHF/HR II |
trzon | Renthal Apex M35 50mm |
Lenker | Renthal FatBar Carbon 800mm |
Orange Stage 6 LE – Wielcy dla dużych
Dzięki Stage 6 Orange ma teraz w swojej ofercie także 29er do naprawdę trudnego terenu. Skok sprężyny 150 mm z tyłu, 160 mm z przodu – według Orange rama poradzi sobie nawet z widelcami o skoku do 170 mm – wskaż drogę: w dół! Geometria została oparta na wymaganiach toru wyścigowego Enduro, a Stage 6 otrzymał luźny kąt skrętu 65,5° i tylne widełki o długości 450 mm, co zapewnia płynną pracę przy dużych prędkościach. Miłośnicy nowoczesnych geometrii ram również powinni być zadowoleni z dużego zasięgu wynoszącego 462 mm (rozmiar L).
Jeśli chodzi o wyposażenie Stage 6 w edycji limitowanej, nie ma żadnych kompromisów: również tutaj połączenie podwozia Fox Factory, hamulców Hope i części dodatkowych oraz napędu Shimano XT nie pozostawia nic do życzenia. Cena Orange Stage 6 LE również wynosi 6.500 euro
Geometria Pomarańczowy Etap 6
M | L | XL | |
rura podsiodłowa | 430 | 460 | 508 |
Górna rura pozioma | 620 | 640 | 660 |
główka | 100 | 110 | 120 |
tylny trójkąt | 450 | 450 | 450 |
Radstand | 1223 | 1245 | 1266 |
kąt skrętu | 65,5 ° | ||
kąt siedziska | 74,5 ° | ||
Dosięgnąć | 444 | 462 | 479 |
Stos | 633 | 643 | 652 |
Wyposażenie Pomarańczowy Stage 6 LE
Składnik | |
widelec amortyzowany | FOX 36 Factory Kashima 160mm |
niemy | Fabryka FOX Float X2 |
wirniki | Hope Pro4 + Race Face Arc 30 |
sztyca | FOXTransfer |
hamulce | Mam nadzieję, że Tech 3 E4 203/183 |
napęd | ShimanoXT 11-46 |
korba | Nadzieja |
opona | Maxxis Minion DHF/HR II |
trzon | Renthal Apex M35 50mm |
Lenker | Renthal FatBar Carbon 800mm |
Schreibe einen Kommentar