XLC All MTN: wsporniki Vario są teraz tak samo częścią nowoczesnego roweru górskiego jak szerokie opony czy hamulce tarczowe. Elastyczne opuszczanie siodełka pozwala pokonywać wymagające technicznie i strome przejścia ze znacznie większym bezpieczeństwem. Dzisiaj masz okazję wygrać XLC All MTN SP-T06 w naszym kalendarzu adwentowym.
Nowoczesne rowery górskie byłyby bez nich nie do pomyślenia i nawet najwięksi sceptycy przekonają się po krótkiej jeździe próbnej: chowane sztyce to bez wątpienia jedno z najważniejszych i najbardziej wpływowych osiągnięć w sektorze MTB ostatnich lat. Wybór na rynku jest teraz ogromny, ale 2 lub 3 lata temu wszystko wyglądało inaczej - prawie od początku gorączki wsparcia Vario, gigant komponentów i akcesoriów XLC był reprezentowany przez kilka modeli.
„Zimozielonym” sztycą opuszczaną XLC jest XLC All MTN SP-T06 - jest dostępna w swojej oryginalnej formie od wielu lat i dlatego jest technicznie dojrzała. Wewnątrz pracuje zamknięta butla ze sprężonym powietrzem, która jest praktycznie bezobsługowa i znacznie mniej podatna na awarie niż systemy otwarte. Jest sterowany mechanicznie za pomocą linki Bowdena, a zewnętrzne prowadzenie umożliwia również modernizację starszych ram lub rowerów, które nie są jeszcze przeznaczone do kontroli wewnętrznej.
Więcej informacji:
XLC All MTN SP-T06 jest dostępny w sugerowanej cenie detalicznej 179 euro z zakresem regulacji 80, 100 lub 120 mm i średnicą 30,9 i 31,6 mm.
Schreibe einen Kommentar